Kom nu på en till jag hade glömt... Var på väg hem med pendeltåget efter att ha besökt en vän i nynästrakten.. efter bara nån station så kliver dom tre bästa vännerna till en stalker (som jag försökt bli av med en längre tid) på pendeln. dom sätter sig såklart på sätena runt omkring mig, men som tur var känner dom inte igen mig då jag har en svart luva på mig... sitter helt förstelnad med benen i kors, rädd för att väcka uppmärksamhet, hela vägen till södra station, där jag tänker att det är dags att göra sorti och snabbt och stiligt fly ut ur vagnen... reser mig upp för att upptäcka att benet jag försöker stödja mig på är totalt avdomnat/somnat.. Så jag går två steg som är lika välkordinerade som dödsspasmer, för att sedan ramla ner på golvet i pendeln och krypa hela vägen ut ur vagnen.. jag kryper in bakom en pelar på södra station och gömmer mig för stalkerns vänner... som tur var åker pendeln vidare utan att dom lyckats röjja min identitet, och jag sitter på golvet vid pelaren och asgarvar i säkert fem minuter innan jag klarar ta mig hem igen. har ingen aning om det var mycket folk på stationen, var för upptagen med att gömma mig för tjejerna för att bry mig.