I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mitt liv är skit.

Övrigt - Blandat

   

2012-02-03 23:12

Mitt liv är skit.

Jag har en riktigt dålig tid i mitt liv just nu. Behöver stöd ikväll, så ska ta det lite kort.


Jag och min flickvän har varit så fruktansvärt svartsjuka under vårat halvår vi har varit tillsammans. Men vi har kompromissat bra och pratat och kommit överens om väldigt mycket. Nu dom sista dagarna gör hon saker som vi har pratat om varit väldigt jobbiga, som att festa mycket med massa killar, gå på krogen osv osv. Hon har inte pratat med mig alls om hur jag känner med det, hon gör bara som hon vill helt plötsligt. Det ska hon ju göra också, men efter allt vi har pratat om så borde hon ju iaf fråga hur jag känner.

Det enda hon säger nu för tiden är "jag vill bara vara mig själv, bryr mig inte längre om vad du tycker" och det låter inte så schyst. Känns inte som om det kommer fortsätta så bra nu, speciellt inte med tanke på hur mycket vi båda har grubblat över saker.

Skulle vi göra slut skulle hon gå vidare direkt, för hon skulle umgås med alla sina kompisar, festa och ha kul vare helg. Jag har tröttnat på mina kompisar, känns inte som jag har någon att prata med. Jag skulle få tjata mig till en utekväll per månad typ, eftersom mina kompisar inte dricker speciellt mycket. Känns som att jag aldrig skulle komma ut och träffa nya, och mina kompisar börjar få jobb hit och dit, så dom kommer få mindre tid. Jag kommer bara bli att sitta på mitt rum och deppa.

Jag skulle aldrig hitta någon annan att älska om vi gör slut känns det som. Jag kan prata med min flickvän om allt, och det känns som att det bara finns en sån som passar mig och att det är hon.


Någon som har förslag på vad jag ska göra?
Jag sitter här och har panik över att jag bråkar med min flickvän, och att jag är ledsen men inte har någon att prata med.

Har någon suttit i liknande sits? Berätta gärna i så fall hur det blev bättre osv.