I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Samma person i varje dröm?

Övrigt - Blandat

2012-01-19 14:05

Samma person i varje dröm?

Jag har funderat mycket på det här nu och googlat runt på olika saker men har inte kunnat komma fram till någon logisk lösning.

Det är så att jag har en kompis som heter Stooart och han är ALLTID med i mina drömmar oavsett vad det är för dröm. Mardröm som sexdröm. (inte alltid jag drömmer att jag har sex med honom, men han är med på något hörn). Är det någon som vet varför vissa personer återkommer i ens drömmar mer än andra?

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Groupie

2012-01-19 14:36
Är det en person som betyder väldigt mycket för dig? Är det en person som du nyligen börjat drömma om återkommande? är han i så fall en ny kontakt?

är det något i din vardag som har förändrats och där Stooart blivit en symbol för något? T.ex kan han symbolisera trygghet om han är en person som "håller dig på jorden" och han kanske symboliserar det i dina drömmar?

Du borde rannsaka dig själv och eran relation, hur du ser på han och vilka roller han besitter för dig. Det finns inga enkla svar på det här, men mitt tips är att helt enkelt känna efter vad det är för drömmar du har och vilken känsla det ger dig samt vilken roll och position han har i förhållande till dig själv i drömmarna. Kan det återspegla något du önskar eller något verkligt? Varför just han? Det är nog det som är frågan.
Lycka till.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2012-01-19 14:43
Jag har känt honom sen i augusti förra året så en relativt ny kontakt, och när vi ses så har vi roligt ihop. Han är för mig i vardagen lite av en nallenjörn, stor och snäll typ!
Han har kommit in i mina drömmar sen typ veckan innan jul då jag hade en juldrink innan jag åkte hem till sverige, sen har han stannat där!
Groupie

2012-01-19 14:44
Är du kär i honom?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2012-01-19 14:51
Nej det är jag inte:)

2012-01-19 15:02
Du drömmer om honom för han har vissa egenskaper som just nu avspeglar sig i din tillvaro/personlighet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2012-01-19 15:54
Drömmer alltid om tjej som jag gick i låg-högstadiet med. Vi har inte träffats efter det. Vi var inte jätte bra vänner heller. Fattar inte varför hon alltid är med i mina drömmar.
Redaktionen

2012-01-19 17:52
är du i en livssituation där du känner att du kanske skulle behöva "en nallebjörn"?
isåfall har du nog svaret där. drömmar symboliserar ofta längtan.
namaste
Manager

2012-01-19 17:58
Det låter jobbigt att en dude som heter Stooart står i ett hörn och kollar på när man har sex.

Du är säkert kär i honom men vägrar erkänna det för dig själv :P
Redline!

2012-01-19 21:42
HAHA! Dr.Octagon, alltså nä inte så. Han är mer med innan typ när man träffar den som man knölar med^^ sen är han inte med. Han kan till exempel vara en busschaffis osv. andra gånger är vi på fest och har skitkul eller kikar på solnedgångar och jämför glasögon!

Så mitt undermedvetna säger "du är kär i honom" när jag i vaket tillstånd inte hyser några sådana känslor alls? haha

2012-01-19 21:50
Du kanske bara vill knöla med honom?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Redaktionen

2012-01-19 22:07
att åka nånting (buss, tåg, flyg) får sitt uttryck från känslan av viljan till förändring. och du vill ha någon som stooart på din resa(?)
namaste
Manager

2012-01-20 13:56
Stooart kanske är en spirituell guide?
Redline!

2012-01-20 16:21
Dr. O

Börjar fundera på om han inte är det. hehe
Manager

2012-01-20 16:38
Om han är det så är det ingen bra idé att låta honom veta det. Makt korrumperar :P
Redline!