I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2011-12-28 16:24

SVETTET

Någon som minns han? Vad gör han idag? Svettas han lika mycket?

you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga

2011-12-28 16:34
Jag minns honom!
det är roligt att svettet kommer upp iaf en gång om året.
Kolla om han inte finns på whoa vettja! ;)
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Admin

Bra fråga. Och vad gör andra memes? Rätt kul att se vad som blev av diverse "kändisar" (som "leave britney alone" som tydligen satsar på en musikkarriär).
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Skivsamlare

2011-12-28 16:44
ja svettet! det var ett tag sen. Vill minnas att snubben var från lidingö men jag kan ha fel.
fair enough..

2011-12-28 19:39
största kändisen på/från whoa är den svettigaste bratten av alla....:p
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2011-12-29 20:50
vem är Svettet?? blev väldigt nyfiken
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2011-12-29 22:39
lollarn : en snubbe som svettades veldigt mycket, hans bild var väldigt flottig !

Känns som en sån här tråd skapas 1 gång i månaden : vad har hänt med alla gammla whoa användare, Ja dom har antagligen sluta sitta vid datorerna eller så hänger dom på facebook skulle ja tro
Surfar runt med min Mac !
Toastare

2011-12-29 23:13
Svettet var en kille som dök upp här på whoa för många år sen. Kan ha varit i en nattråd eller så skapades det en egen tråd om internetsidan där några kids från Lidingö samlade sina festbilder (bland annat Martin Timells son) Detta var ju sjukt roligt, dels för att de var brats och dels för att de var minderåriga. De häcklades rejält och till sist sattes lösenord på sidan, som någon fick tag på.
På en av bilderna (Se svettets presenationsbild) så satt det en mycket svettig ung man, som genast fick smeknamnet Svettet. Således skapades också användaren Svettet här på whoa av någon medlem.

Så han var alltså inte nån som var medlem på whoa.
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2011-12-29 23:14
"Festbilderna" var alltså från diverse villafester på "Ön" ;)

2011-12-30 17:48
han har första träffen på googles bildsök... respekt

2011-12-30 19:17
Lidingöbilder.com om jag minns rätt.

Men spekulera nu, vad tror ni han jobbar med? Börsmäklare? Jurist? Har han tjänat tillräckligt mycket pengar för att operera sina svettkörtlar? Kanske jobbar han på sin lokala ICA och hatar livet?
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Producent

2012-01-03 15:20
Svettet va ett påhitt med några whoa användare ( jag själv va med ) nån snubbe hade postat massa bilder från nån fest? ( om jag minns rätt ) och denna kille va med på bilderna så då döpte vi han till svettet o skapade ett konto här =D vete fan vad som har hänt han,
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Toastare

2012-01-05 17:29
Fumez, du kan ju läsa ovan ;)

och lindingöbilder.com hette den ja :)
...här är ju nån gammal sida... http://www.lindersupplevelser.se/jlp/ ...den typen av foton var det.
Rappare

2012-01-05 17:31