I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag har varit en rövhålsmagnet...

Övrigt - Blandat

   

2011-12-02 11:26

Jag har varit en rövhålsmagnet...

Okej jag tänkte bara dela av mig av lite tankar som jag har och se vad ni har att säga om dem.

Jag har de senaste åren dragits till riktiga rövhål. Killar som bara vill ha sex med mig, som bara ringer mig när de är fulla eller när de inte har något annat bättre för sig. Det klassiska är ju att jag velat ha mer än bara sex med dem, och det har ju såklart lett till att jag alltid kännt ett underläge eftersom jag såklart blev skitglad när de hörde av sig även fast de gjorde det under sviniga omständigheter.

Nu är det så att jag är trött på det och skulle vilja bryta mönstret. Så mina teorier kring det här är, att jag för det första behöver se till att få rövhålen att springa sin väg och släppa de här bekräftelsebehovet som jag har. Om en kille tex ringer mig när han är full eller det är tydligt att han ringer mig bara för att han inte har något bättre för sig och vill ses att säga: inte ikväll, men vi kan ta en kaffe imorgon. Min teori är då att ett rövhålen kommer springa sin väg och jag kommer redan där veta om han var något att ha eller inte. Prövade det här på en kille, som sedan faktiskt visade sig vara ett rövhål, och jag stod på mig med att jag ville att vi skulle ses under mina omständigheter och det hela slutade med att han inte hörde av sig mer. Sååå.... är mina teorier rätt killar?

Sen undrar jag också. Jag har flertalet gånger varit med om killkompisar som velat ha sex med mig, men gett dem nobben eftersom jag har bestämt mig för att inte vilja ha sex med någon förrän det är på väg in i ett förhållande. Men sedan slutar det med att dessa killar trots det vill ha kvar mig som vän och vill umgås fastän de inte får sex, men vill inte börja dejta. Detta gör mig sjukt förvirrad. Varför vill man ha någon som vän, känna attraktion, men ändå inte ens vill pröva att dejta personen? Grejen e att efter sådana händelser så tappar jag intresset av att vilja ha dem som vänner, eftersom jag faktiskt tar lite illa upp och känner att jag inte riktigt vet vart jag har dem. Räknas såna här killar in som ett rövhål?

Så vad tycker ni bullen? :)

Who made me like this? Was it me and god in co-production?