I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad ska jag göra åt min mamma?

Övrigt - Blandat

   

2011-12-01 18:37

Vad ska jag göra åt min mamma?

Rubriken kanske låter lite allvarligare än vad det är, men vi har ett litet problem hemma.

Jag och min flickvän gillar att vara hemma hos mig, eftersom det finns mycket mer att göra här än hos henne. Det enda felet är att min mamma är sjukt lättväckt, och hon blir förbannad varenda jävla natt och skickar arga sms till mig när vi har råkat väcka henne. Jag och min flickvän gillar att åka ut och åka lite bil på kvällarna/nätterna och att vara ute och promenera osv, vi är nattmänniksor så att säga.


Trots att vi gör allt för att smyga ut utan att väcka mamma så vaknar hon ändå, för minsta lilla knak i golvet så vaknar hon och blir fly förbannad för att vi inte respekterar att hon behöver sova och komma upp till jobbet. Jag är liksom 19 år, och jag vill inte bli instängd i huset efter att hon går och lägger sig (nästan alltid runt 9 på kvällen).


Jag har världens bästa mamma, men angående det här så reagerar hon sjukligt jävla skumt tycker jag. Hon inser inte att ungdomar är uppe sent på kvällar och nätter, vilket irriterar mig. Sen är det ju hon som har problem med sömnen om hon vaknar så jävla lätt, så vi vet inte vad vi ska göra.


Hon säger bara "antingen sover ni på nätterna, eller så får ni vara hemma hos(min flickvän) och vi vill inget utav det.


Någon som tänker lite bättre som kan komma med förslag?