Vart är platsen? (bildtråd)
En ny liten lek! En person börjar med en bild från en stad i Sverige, antingen hemmatagen eller googlad bild (om du googlar så posta inte länken för då står namnet på staden oftast i länken? Regler: Ingen postar en ny stad för en den tidigare än löst. Man får gissa hur många gånger man vill. Ledtrådar är tillåtet om det blir för svårt annars, personen som löser var bilden är tagen får posta nästa bild. För att ni ska förstå principen, tar jag en enkel här: (Inlägget ändrat av chana_masala 2011-11-28 14:49:09) Om bilden inte visas, har ni länk här http://imageshack.us/photo/my-images/339/gfahda.jpg/ (Inlägget ändrat av chana_masala 2011-11-28 14:50:27)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen
2011-11-28 14:55
Skivsamlare
2011-11-28 15:13
google reverse image search ftw!
fair enough..
Svampen, örebro? sitter på jobbet kan inte posta ny bild.. peaace!
WoooP!
paddywack hade rätt, posta när du kan då eller passa vidare turen till någon annan om du känner för det :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"life's a garden, dig it."
Eskilstuna?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Balhoo, älgen är ju sinnessjukt inklippt. tror inte den där platsen ens finns
haha ärligt så finns den inte... ÄN! men platsen finns ju, och älgen ska byggas där typ nästa år :P.. inte eskilstuna iaf.
Men dumbom! du pajar ju min tråd maddafakka. posta en riktig nu annars får du stryk
amen kområ!
NY BILD DÅ!! skit i stoorn, den på gränsen mellan västerbotten och norrbotten nånstans...
nya:
eller så är det i Abu Dhabi och kan upplysa dig om att det inte ligger på gränsen mellan västerbotten och norrbotten
haha men den där älgjäveln ska stå på gränsen mellan norr och cp-norr pucko.. och abu dhabi är ju rätt, så nu får du väl lägga upp en bild då du som är så jävla duktig...
Haha gud vilken lättsam och rolig stämning det blev direkt när det vankades lek!
Jag som förberett detta i månader, hatar er alla!!!!!!!!!!! nu avregistrerar jag mig
Fan, lika bra. I do the same.
haha bra testie. you go girl!
kepp it going dammit!!! nattrådarna skevar ju bort sig själva så nåt att klicka förbi kan väl få finnas...
"It is the prohibition that makes anything precious" -Mark Twain
Moderator
2011-11-30 10:38
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Moderator
2011-11-30 10:38
Vafan kommer inte bilden in för?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Såna här bildtrådar förstördes i och med internet. De är helt enkelt inte kul längre.
pungen, hur gjorde man bildtrådar innan då? :) platsen har jag ingen aning om faktiskt, fast man hade ju vetat om man googlade
Man använde häst och vagn, som folk!
Moderator
2011-11-30 11:53
chana_masala Du får googla. Det är ok.
Kaminhuset i Skellefteå?
At the gates of Eternity...
Moderator
2011-11-30 22:08
Nope!
Redaktionen
2011-11-30 22:21
Kan inte den.. Den där är för lokal tror jag :p kaminhuset? Vadå för jävla kaminhus haha
Efter lite googling, färgelanda? var fan det nu än ligger.
En riktig bild istället.
Östersund? Är det typ Norrlands högsta byggnad? :P
At the gates of Eternity...
Moderator
2011-12-01 07:01
Termosen! Även känd som Arctura. Östersund alltså. (Kaminhuset i Nälden var för övrigt rätt)
En lätt...
Gissa stad!
Sorry om jag förstör leken nu men google och sen drag and droppa bilden är inte allt för svårt. Lysekil :P
BALTJÄVEL DÅ ÄR DET INGET KUL JU!!
Chana, haha, du är ju helt klart en skön snubbe. Plus poäng för den! Okej, det var my bad på den. :\ Association då? En bild på: Linda Rosing. Rätt svar: Stockholm Förklaring: Hon har inte alla indianer i kanoten, världens äldsta kanot tillverkar är old town som fritt översatt är gamla stan, dvs. Stockholm! Logiskt!
Här är mitt bidrag:
Det kan verka lite klurigt, men ni får 2 ledtrådar. Bilden är allt centrum som finns (i princip) och bakom kameramannen ligger en station och åker du vänster på vägen når du fram till Sveriges största producent inom deras bransch. Åker du höger så kommer du inom ett par kilometer att åka ut ur Landskapet.
Vart är platsen?
Okej, det var mer än 2 ledtrådar :) 2 vägar iaf haha
tärnaby ?!?
fel :)