I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad mår ni riktigt bra av att göra?

Övrigt - Blandat

   
Groupie

2011-11-09 09:49

Vad mår ni riktigt bra av att göra?

Kom precis in från en morgonpromenad med mina hundar, nöjd och belåten trots kylan!
Funderade och filosoferade lite under prommisen över vad som gör mig riktigt glad. Kom fram till tre saker. Den första som gör mig riktigt glad är när jag släpper my dawgs i skogen och ser dom riktigt sträcka ut sig och tokrusa av sig all överflödig energi. Jag känner mig lixom nästan lika nöjd som dom efter en sån promenad haha. Den andra saken är att gå upp riktigt tidigt på morgonen och dricka en kopp kaffe framför en tecknad film. Den tredje är att sy. Jag suger egentligen på att sy men jag tycker det är så rogivande att sitta och pilla med något även om det blir fult och det gör mig alltid glad. Finns ju såklart fler saker som gör mig glad hehe men dessa poppade upp i skallen under promenaden.
Sååå...vad gör er riktigt glada?

Gillar inte paj alls egentligen. Speciellt inte hallonpaj. Blåbärspaj går bra ibland. Men med mycket vaniljsås till. Och helst mer vaniljsås än paj.