Kan man polisanmäla en sida som Realisten.se?
Då och då går jag in på den här sidan och mängden dynga som produceras där, förvånar mig. Vart fan får de allt ifrån? Jag ska inte ljuga och inte säga att jag inte känner mig kränkt, för det gör jag. Jag vill inte att sådana här sidor ska existera. Frågan är om man kan polisanmäla sidan? Jag är medveten om att jag förmodligen kommer hamna på massa högerfanatikers och ny-nazisters hitlist om mitt namn kommer fram, men jag är faktiskt redo att ta den risken då jag har fått nog. Help me outLove!
At the gates of Eternity...
Nu har jag ingen som helst aning om det går eller inte, men om man tänker efter så är det ju faktiskt du som väljer att gå in på sidan? Sååatteehh.. Hade väl varit vettigare att anmäla dem för kränkning, hets mot folkgrupp eller whatever, om de spammade din inbox med skiten?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag gillar heller inte mycket jag läser på nätet men att då och då bli kränkt är ett billigt pris för ett fritt informationsflöde. Kan tillägga att jag inte besökt sidan men hört talas om den.
Intressepenisen hårdnar!
Sidan bygger ju på fakta? vad är problemet..
??? ???
Stäng internet, jag är kränkt.
Walking the street of dreams
Producent
2011-10-17 14:28
bring them bitches down! Whoa är kanske fel väg att gå.. Rådgivning kostar men snacka med några juridikstudenter på juridium i lund för gratis tips
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement! Boom bap lives!
ItalianStalion : Really? Att outta folk innan de ens fått en rättegång? Eller komma med dumma påståenden om att nästintill alla folkslag, förutom vita, är genetiskt efterblivna? Fakta my ass!RK-Studio : Tack! Ska checkas.
Jag ska inte ljuga och inte säga att jag inte känner mig kränkt, för det gör jag Wow, trippelnegationer är sällsynta! Till ämnet, hets mot folkgrupp borde ju gå att bevisa tämligen enkelt men att sedan knyta uttalanden till fysiska personer kan vara knepigare med tanke på att många näthatare skyddar sina ip:n. Blir du kränkt är väl annars tipset att undvika dessa dynghålor av nätdrägg...
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Handlar in om huruvida jag kommer att lyckas eller inte, det är en protest helt enkelt.
Sluta vara så PK. Även om det är tråkigt att erkänna så vet ni innerst inne att det kommer för mkt invandra in i Sverige, och dessa kan inte anpassa sig till samhället och kulturen då de helt enkelt är för många.
??? ???
Haha ok :)
ItalianStallion
Don't!
okej sidan läggs ner. Det kommer upp en ny. Och sen då...? Sen är inte realisten så mkt värre än fb.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Hehe roliga ni är! Speciellt när forumet består till 90% av villa och medelklass kids som blivit hjärntvättade av media etc.
??? ???
hahah, awsome bild!
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
ItalianStallion: Deras backning av Hitler känns jävligt fräsch också!
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Ända man kan göra är väl att hitta något lagbrott i allting. Det som gjorde att AFA stängdes ner hade mycket att göra med evangemang osv som regeringen fann "oroväckande" (jävla bullshit) Sen är det så jävla fult att så fort det är något rött eller som är mot kapitalismen går processen mycket snabbare. Men när det är något högerextremistiskt så tar det en evighet. BC99: Jag hade inte varit rädd för att hamna på deras "hitlist" så att säga. Har redan otalt med hela nordisk.nu och alla sk. "NSF Ledare" i orter runtom mig + anhängare i Malmö. Dom går i flock, öppnar käften på internet, inget mer.
Detta är inte musik, det här är äkta rap shit! Ingen fucking auto-tune, håller skiten classic!
Freddish, hade också gärna varit med dina vänster vänner.. Druckit billig öl,kastat gatusten och tyckt regeringen var skit........ hä hä hä sarkasmen bara myser med =)
http://dhgate.com säljer piratkopierad jackor för mellan 700-1500 fri frakt osv märken som Peak,Canada goose osv... Även elektronik prylar finns!! Mvh Eone...
Det känns ju lite som att de skulle gå lättare att mucka med sidan idag (post-Breivik) än för ett halvår sedan. Kan ju få nån tidning typ Aftonblaskan att skriva nån skit om det i samband med anmälan eller liknande. Sen så när det gäller det där med dödslistor och sånt, så har jag vart listad på come.to/rodingar eller vad den gamla sidan hette. Säpo kontaktade mig angående det. enda catchen i det var att jag inte var/är röding. Sen så gick de inte så bra för dom grabbarna 2av dom blev inlåsta när dom skjöt en Syndikalist som hette Björn Söderberg eller nått. Vill minnas att dom satte en kula i skallen på han när han skulle följa sin son till skolan. Bottom line är väll att bara 1 av massa dog, så du har oddsen på din sida
----------------------------------------------------------------------------
Varför just Realisten? Den läses av kanske 1/10 så många som Politiskt Inkorrekt, och Politiskt Inkorrekt är mycket mer agressiva när det gäller att hänga ut personer osv. Du kan såklart polisanmäla sidan om den bryter mot svensk lag (PUL, tryckfrihetsbrott eller uppvigling osv.) Det avgörande då är ju om de har en ansvarig utgivare i landet eller ligger på svenska servrar. Om ingetdera är fallet går det inte att göra så mycket, många vänsterextrema grupper som ägnat sig åt uthängningar och uppvigling har ju kommit undan med att vara baserade utanför Sverige.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Anmäl på, dock så kommer lokalvårdarna på polishuset få mer papper att tömma i papperskorgarna. mästerkatten : Precis det är caset med Efterlyst, de sänder via England därför kan dem visa misstänkta brottslingar utan censur.
Spring till Aina och lägg en anmälan då istället för att snacka på forum, så svårt är det inte att få iväg sig till närmaste polisstation.
Då och då går jag in på den här sidan Varför fortsätter du gå in på sidan, BC. Slöseri med tid och du ger dem bara mer views. Finns f.ö mycket värre sidor.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Hur tråkigt det än må vara så faller det ju under yttrandefriheten. Blir nog svårt att göra något åt den idiotsidan.
Men vet du vad du kan göra istället! Skapa en sida med samma namn som typ realisten.nu och skriv bara om positiva saker som alla blattar gör för samhället. Som typ "Muhammed vill ge arbetslösa i sverige en ny chans" eller "Abdul räddade en kvinna från att drunkna" De hade varit så sjukt jävla ball och jag tror faktiskt det behövs!
Hehe if I only had the time :)
Jag vet, jag hade själv gjort det om jag hade haft tid :P Men det hade säkerligen gett dig mer positiv energi än att anmäla dem. En anmälning tror jag inte förändrar deras åsikter, det kommer bara spä på dem, vilket ger dig mer skit vilket gör dig mer arg vilket gör dem ännu argare. Det blir bara en dålig cirkel.
Men varför GÖR ingen nåt?
Intressepenisen hårdnar!
Folk är så besatta av att något måste göras. Personligen tror jag inte problemet är att ingen gör något, utan HUR dom som gör något agerar. Ibland får jag till och med för mig att folks reaktioner bara förvärrar nationalismen, det är precis som att dom får sin energi av att folk hatar dom. Ungefär som när ett litet barn som aldrig fått uppmärksamhet börjar göra dumma saker eftersom de iaf får uppmärksamhet då. Jag vet inte, jag tror bara inte de metoder som används idag för att bemöta dem är särskilt effektiva.
Redaktionen
2012-02-18 18:01
"sluta va så PK" "stenkastarvänstern" brrrrrr...
namaste
Lägg av åderpåle, du får bara dig själv att se dålig ut. Jag har inget intresse av att beefa och jag vill inte behöva anmäla dig till redaktionen.
Redaktionen
2012-02-18 19:08
dude. wait.. what? vad ska du anmäla mig för? att jag mellan raderna vill belysa faktumet att uttrycket "sluta va så PK" enbart används av folk som vill ha yttrandefriheten att hata andra "raser"? att jag mellan raderna belyser faktumet att många slänger omkring med beskrivningen "stenkastarvänstern" utan att ha en aning om vad vänsterpartiet har på sin agenda? ...jag har inte sagt nånting mot dig öht?
namaste
oj... jag trodde du syftade mot mig eftersom du varit så dryg mot mig förut. Har nog blivit lite känslig efter föregående debatt hehe... Jag ber om ursäkt!
ÅderpåleOne: jag tvivlar på att termen stenkastarvänstern syftar på Vänsterpartiet.
Intressepenisen hårdnar!
Redaktionen
2012-02-18 20:00
men hela vänstern dras över den kammen. det är alltid "kåmmenist" o "arbetsvägrande stenkastare utan förståelse för ekonomi" som är bilden dom målar upp av -vänstern-. sen kallar dom media för för liberal o vänstervriden, men jag ser sällan jonas sjöstedt hyllas nåt nämnvärt o jag ser sällan nån kritik mot mp öht.. jag fattar inte var dom får det ifrån.
namaste
Jag är starkt för att man ska delta i sina meningsmotståndares debatter men om du inbillar dig att sidor som Avpixlat och Realisten skulle avspegla något slags gängse högerperspektiv så är du riktigt fel ute.
Intressepenisen hårdnar!
Redaktionen
2012-02-18 20:30
nja. då skulle jag ju vara lika god kålsupare som de som liknar hela vänstern vid stenkastare. men jag tycker att realisten o liknande är höger iaf och jag erkänner att det är lätt att bunta ihop dom.
namaste
Redaktionen
2012-02-18 20:31
men det beror ju mest på deras; hela -högerns- förakt mot vänstern.
namaste
Arbetarklass som sällan fått arbete/ Skiter i allt, för vi växte upp när allt sket sig!/