I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Casey The Punisher

Övrigt - Blandat

   

2011-09-25 22:00

Casey The Punisher



Den här filmen som förmodligen många av er har sett har blivit ett youtube fenomen. en mobbad kille Casey Heynes slår tillbaks mot sin mobbare. Hur tänker ni här på whoa kring vad som hände? var det rätt åt mobbaren? Får vi rätt blid av vad som hände? Jag personligen tycker att det var nödvändigt att casey slog tillbaks för att trakasserierna skulle ta slut. Såg tidigare en intervju med mobbaren i filmen som menar att casey hade sagt något illa om honom och smällt till honom innan kameran började filma. vad tror ni hände? visserligen kan jag mycket väl tänka mig att det inte var oprovocerat men att casey skulle ha slagit honom först har jag svårt att tänka mig med tanke på att caseys hämnd var av hat. jag har bara svårt att tänka mig att man skulle bli så förbannad när det var en själv som startade slagsmålet. men till whoa: vad tror ni hände? var caseys handling rätt eller fel?