I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skaffa 8000 riksdaler på tre (helst två) veckor?

Övrigt - Blandat

   

2011-09-23 00:51

Skaffa 8000 riksdaler på tre (helst två) veckor?

Ponera att den polska maffian är ute efter dig och pressar dig på pengar. Ca 8000kr på tre veckor (bara en summa jag kom på, inte alls att jag behöver det just nu...). Du känner att du skulle göra vad som helst för de pengarna för livet är dig kärt. Men ändå så är du lite dryg och vill inte:
*Råna varken privatpersoner eller bolag.
*Donera blod eller sperma vilket ändå är dålig utdelning i cash.
*Stjäla motorfordon.
*Hasardspel
*prostution

Hittills har jag krängt allt jag kan tänkas sälja. Jag har stulit cyklar och verktyg som ändå har gett en relativt bra utdelning. Dock fattas det 8000 kronor. Vad gör jag?

Finns det några jobb man kan ta och få lite pengar för under två veckors tid?
Är inte alls emot olagliga saker så har ni tips där är jag idel öra. Att sälja alkohol till ungdomar i all sin ära. Men jag känner inte så mycket yngre människor och det dricks ju mest på helgerna vilket skulle ge mig två affärstillfällen som max skulle kunna generera en 6-700kr på två veckor om man ser till mitt kontaktnät när det gäller ungdomar eller äldre som umgås med yngre.

Alla seriösa förslag välkomnas med öppna armar och jag lovar att testa dem samt berätta hur det gick. Är sjukt desperat efter pengar men ändå inte så pass att jag skall gå och göra något riktigt dumt som slutar med Kronoberg.

DETTA ÄR OTROLIGT VIKTIGT!

Tack på förhand.
Pengajakten börjar nu.

Sfinxen.