I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad hände med Rapparen Sophia?

Övrigt - Blandat

2011-08-23 13:12

Vad hände med Rapparen Sophia?

Vem är det här?
Har hon Whoa?
Är hon fortfarande rappare?

ÄR NÅGON HÄR FÖRÄLDER TILL HENNE!?

Och när blir hon signad på Petters bolag?

Påstår du att weed inte är farligt så har du motbevisat dig själv
Producent

2011-08-23 13:37
det är rapparen sophia
nej
du får väl kontakta henne. hur fan ska vi veta?

2011-08-23 15:36
Aha, talesmannen för alla på Whoa? Har ni någon egen kategori här som man ska vända sig till ifall man har specifika frågor?

Jag tänkte mest kolla om någon visste, eller om hon har Whoa, men när Du, Whoaiternas frontman, har talat, så vet jag att Ni inte vet.

2011-08-23 21:41
Haha hennes syster var klasskompis med min bror. Halv-libaneser tror jag dom var. Här kan du hålla dig uppdaterad med hennes blogg. http://laloshis.blogg.se/
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2011-08-23 21:45
Varför detta intresse?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Skivsamlare

2011-08-23 21:50
YAO YAO YA-YA...........YAO!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Producent

2011-08-23 22:36
Varför detta intresse?

han hoppades väl på att många som inte sett detta klipp skulle komma in och i stil med typ "hahahahahaha fy fan hon är bättre än alla i audioforumet" osv.

2011-08-24 11:21
NÄMEN!? Whoas talesman är tillbaka efter att ha tagit bort sitt första inlägg?

Mitt intresse är enkelt; Hon är en tjej, som rappar, och det är ganska fett att hon gör det vid 8års ålder. Hon kanske vill fortsätta? Det hade varit fett.

Men Konstigt, du som talar för Whoa. Har panelen sagt ifrån igen?

2011-08-24 20:49
är det här ett skämt?

2011-08-24 21:51
Högst tvivelaktig tråd, peedo varning.
 http://www.myspace.com/murderdem
Rappare

2011-08-24 23:38
Ah, det är nog fan lite pedovarning på det här. Nu jävlar kommer Konstigt hänga ut dig på flashback, passa dig.
Wurrup?

2011-08-25 01:24
Har han talat med hela Whoa cruet?

2011-08-25 01:26
Det bästa är att ni tänker peddo. Jag frågar om hon fortfarande rappar.
Vet att hon passar in i kategorin "liggbart" på Whoa, åldern, stilen, och talangen. Men jag undrar mest bara om hon frt. rappar.

Finns ens stämplen peddo på whoa? Är det inte bara "likasinnade" ?

2011-08-25 01:26
age aint nuttin but a nuuumbaaah!

2011-08-25 02:24
Det är kört, BRÅNX är officiellt peddo.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-08-25 06:33
......The fuck? Brånx, wtf är fel på dig?

2011-08-25 17:24
HAHA "när blir hon signad på Petters bolag?"
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel. Lev med det.

http://www.myspace.com/johanawesome

2011-08-25 17:36
ni e ju störda. jag lyssnade på den där låten å hon har jävligt nice rap-röst till skillnad från andra rappande tjejer. hon sjungrappar mer.. å rösten var bra. kollade givetvis hennes blogg också.. å det var tråkigt att se vilket dåligt självförtroende hon hade skaffat sig sen videon. ni som inte hör att hon var duktig är tondöva
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-25 17:54
Man loggar in på whoa en gång då och då, inte som förut dvs konstant inloggad. Sen är bland det första man ser en dryg fitta i stil med Konstig som skriver
"det är rapparen sophia
nej
du får väl kontakta henne. hur fan ska vi veta? "

Och man känner bara, gud vad jag är glad att jag inte hänger här längre. Jag hoppas det inte finns ett whoa kompisgäng nånstans där alla bara sitter i ett rum dricker och öl kritiserar musik och varandra, och allting annat man kommer över för att man är trött på livet och egentligen bara vill få ett slut på det hela men är för feg. Fuck you whoa, en gång var ni fan roliga.
Follow the dao, right about....NOW!

2011-08-25 17:54
Se det som mitt hejdå medelande, som säkert kommer bli borttaget av en mod eller admin, becouse thats what you have become. Än en gång, fuck you and im off.
Follow the dao, right about....NOW!

2011-08-25 18:24
BRÅNX
det är nog bäst att du slutar skriva...det blir bara värre och värre

Fuzz P23
Ok, då vet vi.

2011-08-25 19:14
Fuzz

sluta vara så seriös, det är bara ett Internet Forum .. men hej då
Young gunna married to the streets no wedding ring
Toastare

2011-08-26 17:13
va fan går brånx på ? jag men veta om fortfarrande rappar är en sak men allt det andra är psyk varning!
life s a bitch men om hon va fin skulle inte du knulla henne då ?

2011-08-27 05:20
haha brånx är bra

2011-08-27 12:41
Helt sjukt vilka nivåer man kan använda Whoa på.

Det finns dom på Whoa, som har valt Konstig som sin talesperson, det är dom som hoppar på en i gruppens skämt och spinner vidare på det. Dessa människor har även skrivit på sin sida "Since day 1" man baaaah "ÅKÄY!"

Sen har vi såna som Fuzz, han satt mycket på Whoa, sen hittade han ut.

Och så resten. Som tycker om att diskutera.

ni e ju störda. jag lyssnade på den där låten å hon har jävligt nice rap-röst till skillnad från andra rappande tjejer. hon sjungrappar mer.. å rösten var bra. kollade givetvis hennes blogg också.. å det var tråkigt att se vilket dåligt självförtroende hon hade skaffat sig sen videon. ni som inte hör att hon var duktig är tondöva

What she said.

2011-08-27 12:41
TSE hade problem du med formulering PSYK knark.. Inget.

2011-08-27 17:36
Brånx är peddo.

2011-08-27 17:38
Du kan ju på allvar försöka avvärja dig men du har blowed cover helt och hållet. Och dina ärliga men ironiskt menade rader styrker det bara. Om du skriver ett till inlägg i tråden så är du peddo upphöjt till tio, tjugo vid två inlägg osv.

Usch.

2011-08-27 19:43
Du, Dr Phil, du vet vad en pedofil är väl?

Jag kommer inte trilla av stolen när jag kommer läsa ditt svar sen. Kommer vara något som kan mäta sig med de andra från "Whoa klubben" där Konstig styr.

Whoa stammisarna är lite som SD klicken. Ingen riktig grund i era argument, men ni gillar det ni har och smutskastar helst den som kommer in hit och stör ert utopia.
Slänger ur er befängda kommentarer som saknar grund, och sen backar ni upp varandra. SD up in diz, fast like.. Whoa..

2011-08-27 19:47
Det som är mest skrattretande i detta, och därför era befängda kommentarer inte ens rör mig i ryggen, är att bortsett från den låga intelligensnivån på er som lyser igenom i era inlägg. Så är det även ni som står bakom trådar i stil med "Jag måste in på psyk", och är det inte ni som öppnar dom, så är ni även dom som sitter i trådarna och skriver svar baserade på era egna upplevelser.

Ganska instabil klick i sig. Och ni, ni ska sitta, och kritisera andra? Excuse me when I lol.

Nu kommer snart tråden läggas ner, så jävla sorgligt. Rapparen Sophia fortsätter vara en osignad artist.

2011-08-27 20:08
Shit va den här tråden har spårat.

Hon är väldigt duktig för sin ålder och har en bra röst.
men personligen tror jag det skulle vara bättre för henne om hon fortsatte göra musik hemma (och möjligtvis i barnkanalen) några år till innan hon försöker med skivbolag och hela den där skiten.
Det är en tuff bransch.
Om man börjar med att släppa en medioker skiva så spelar det inte så tar det lång tid att reparera.
Första intrycket betyder mycket i musik världen,
och när man sätter sig in ordentligt i musikskapandet så utvecklas man jävligt fort i början och det som kändes mästerligt och helt unikt nytt för en månad sen känns plötsligt passé för att man utvecklats så mycket sen dess.
Så har det iaf fungerat för alla som jag känner som gjort den resan.

Och Brånx, du snubblade in i en jobbig situation där visst...
Tror folk drev med dig där i början för att du gick så hårt och klantigt till attack mot "whoa"...
Sen försökte du skriva att alla på whoa är pedofiler men snubblar å trasslar in dig ännu mer...
Personligen tror jag inte du är pedofil, bara sjukt jäkla klantig och ganska ovan vid att folk retas med dig om att du är något som du hatar.

Alternativt så är du en bekant till Sophia som ville kolla läget och lyckades klanta till det :P isåfall: hälsa henne hon är grym men att hon inte ska hoppa på något skivbolag förrens hon är redo om 6-15 år.
Att inte måla in sig i ett hörn och få utveklas fritt musikaliskt tills man känner sig redo är mycket viktigare än någon snabb och kort fame på en gång. Känns mycket bättre i längden också.

2011-08-28 17:08
Brånx
Upphöjt till 20 alltså. Har du fetisch för 9åriga rappare, helst osignade?

2011-08-28 17:59
rip stephen perry
A.S.N.O.M

2011-08-28 19:15
hahahahahhahahahhahahaha

2011-08-30 10:04
Kan någon länka hennes musik eller mer info om henne?.

We don't really dance, We just rub the dick on the ass.

2011-08-30 13:30
BRÅNXXXX jävla lirare du är asså....

SÖK HJÄLP, lura henne inte nått att du kan ordna skivkontrakt för hon suger av dig eller dylikt. Det är ju bara sjukt
Dra åt helvete
Poet

2011-08-30 16:27
Jeezes vad den här tråden spårade ur. Brånx frågade en simpel fråga vara, varför ska alla dryga sig för?
At the gates of Eternity...

2011-08-30 18:57

2011-09-09 21:19
YO YO YO! rrrapparen sophiJa, hon ser inte ut att vara 9 år iaf, snarare 7. Det var rätt corny, men hon verkar vara den coola i klassen så whatever. Nej hoppas ingen signar henne snälla!
DJ 'Quiksilver' Quik is in tha motherfuckin' house! Straight outta Fonky city of Compton. Yeah I got that funky Jheri curl perm and House shoes on cuz. N thats real.
Poet

2011-12-21 12:11
BRÅNX: Jag är hennes bror, och nej inget har hänt. Vad fan förväntar du dig? Vad vill du henne? Nej, hon är inte medlem på Whoa och kommer aldrig att vara. Och sen så tror jag inte att Petter's skivbolag ska signa henne på nått sätt med tanke på att hon inte fortsätter med musiken.. Hon gjorde det där som en "kul grej" bara, vilket hon ångrar jättemycket, haha.

Isofu: Haha, är du Jon eller? :P
privet
Poet

2011-12-21 12:30
BRÅNX skrev:
Det bästa är att ni tänker peddo. Jag frågar om hon fortfarande rappar.
Vet att hon passar in i kategorin "liggbart" på Whoa, åldern, stilen, och talangen. Men jag undrar mest bara om hon frt. rappar.

Finns ens stämplen peddo på whoa? Är det inte bara "likasinnade" ?

Va fan är det du sitter och skriver? Vem fan tror du att du är som kan skriva sånt där om min syster? Passa dig din jävla horunge.
privet
Skivsamlare

2011-12-21 13:25
Värd bump.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-12-26 09:22
Hahaha
www.myspace.com/verbalvandalmuzic

2011-12-26 11:05
har det inte vart uppe en nästan exakt lik tråd om detta tidigare?

dock mer peddodiskussioner i den.

2012-05-01 23:26
redline- MEN BRA BROR DU ÄR DÅ!! Ba dizzar henne rakt av. Inte konstigt hon lagt av, om jag fattat tråden rätt. Damn shame. Hur ska hiphop Sverige överleva?

2012-05-02 01:18
Jag tycker vi borde förflytta fokus i tråden från Rapparen Sophia och spinna vidare på det här med att BRÅNX faktiskt är pedofil. Musik är åtminstone för mig en sekundär fråga i sammanhanget.

2012-05-04 12:30
Eftersom det nu inte råder några tvivel om att BRÅNX är pedofil måste jag ju fråga.
Är du aktiv?
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Hangaround

2012-08-08 21:59
luktar peddo , utrym lokalen ..
Skålar för att förlåta , dricker för att komma ihåg ..

2013-09-17 19:25
Vad kom vi fram till?

2013-09-18 15:48
Kom du ut från kåken nu?

2013-09-19 01:10
Satt aldrig inne. Va i Thailand.