I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

ett dilemma

Övrigt - Blandat

2011-08-20 04:13

ett dilemma

Jag var ute med nåra gubbar en kväll förra veckan, efter ca en timma på utestället så drar jag in å dansar. Efter typ 10 sek ser jag en go dam och börjar strula med henne,, sen tar jag på henne lite överallt och vice versa. Hon frågar om jag ska hänga med ner,, självklart gör jag så , snackar en kort stund sen kommer nåra homies så jag struntar i henne ett tag,, efter nån halvtimma drar jag till dansgolvet igen och ser henne och jag e back at it lite igen,, sen när kvällen börjar dra ihop sig ber jag om hennes nummer,, men får det inte av nån anledning ^^ men tar hennes facebook istället. ville veta mer om henne , ser att hon har pojkvän som ser ut som ett riktigt skåp och tänker wtf, hur fan kan han ha henne.. hon ser riktigt riktigt bra ut alltså.. så nu e frågan , vad föreslår ni att jag ska göra om jag ö.h.t vill se henne igen,, var längesen jag kände nåt för en tjej , så ni inte missförstår mig så är jag inte nån som blir kär i första bruden jag är med.. give me some advice thx!

2011-08-20 04:54
Du ska ge FAN i Sexpacks flickvän! ;P

SpoilerSexpack=Han me flickvännen alla spanar på...
http://www.whoa.nu/forum/ovrigt/blandat/711631/1.aspx

ne men de e la bah sända ut nån trevlig propå via fejjan eller dyl. visar det sig att hon e intresserad så lär hon ju vara tillmötesgående

personligen tycker jag dock att man ska ge fan i andras egendom!

//Yde - hahaha
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2011-08-20 11:00
Du ska ge FAN i Sexpacks flickvän!

Hahahaha
 http://www.myspace.com/murderdem
Manager

2011-08-20 11:27
ter_g: Du vill alltså haffa en kvinna som inte har något emot att vara otrogen? Har du tänkt med hjärnan nu eller är det kuken som sköter den biten?

Ok, nu verkar det som att deras förhållande är på väg åt helvete, men vill du verkligen vara personen skåpet kan skylla på? Är hon värd den eventuella huvudvärken?
Redline!

2011-08-20 12:03
har såklart funderat över detta med att hon e otrogen,, men tror ändå att jag kan styra upp henne så hon inte gör så, nu vet jag inte hur full hon var , men hon verkade inte så full :/ iaf så vill jag inte vara nån anledning till något.. men om man gör det successivt kanske de e lungt jag vet inte,,

2011-08-20 12:12
dåligt att försöka ta någon annans brud
Young gunna married to the streets no wedding ring

2011-08-20 14:56
Om du nu skulle få henne så kan du ge dig fan på att hon inte är nåt att lita på, men ok om du bara vill ligga. :p

Drar hon den på han.. då kommer hon göra det på dig oxå.

2011-08-20 17:08
till TS: men för helvete.....
BANG!

2011-08-20 18:01
it's a guy thing.. man tar inte någon annans tjej.. will not help you on this one

2011-08-20 18:02
må hennes kille va gängledare
 http://www.myspace.com/murderdem

2011-08-20 18:06
hört om uttrycket ”Hit N Run!”, kom igen hon verkar ju ändå vara en hora.
Äger dig som staten

2011-08-20 18:54
it's a guy thing.. man tar inte någon annans tjej.. will not help you on this one
www.nativeswedes.se

2011-08-20 19:16
okej,, men fan, jag pissar på den jävla snubben , han förtjänade henne inte i första hand ändå.. så han e fan värd att förlora henne,, jag gillar inte heller stilen att "sno" någons flickvän men vafan man kan ju inte låta det sätta stopp för allt .. jag avvaktar jag ska fan ha den bruden skiter i den jävla tomten !:P

2011-08-20 19:18
ps jag kan sänka han på första slaget om de vore så, han e en fuckboy

2011-08-20 19:24
och nu förtjänar han henne mer än dig :)

2011-08-20 19:31
så går de till på krogen!
Surfar runt med min Mac !
Producent

2011-08-21 11:00
facebook hit facebook dit
i make music

2011-08-21 12:17
är du en gangster gubben..lek inte maffia nu
Young gunna married to the streets no wedding ring

2011-08-21 19:19
du träffar en tjej ute på krogen, får hennes facebook, där du även ser att hon har en pojkvän. det enda du verkar veta om honom är att han är stor som ett skåp, så vad är det som gör honom så ovärd henne?

2011-08-21 19:20
låter snarare som han är värd bättre än den bruden..

2011-08-21 22:06
Vad ska du med en sådan brud till?

Run the other way ffs!

Ett krogragg som är otrogen är väl knappast något att tråna efter, världen är full av vackra människor med brains och hederlighet.
Ad astra per aspera

2011-08-22 04:33
Skillz . Haha nej , han ser ut som ett skåp annars verkar han tanig. YaBoy jag var ironisk, var bara tvungen att svara på "hoppas han är mafia" jag struntat i henne tills vidare , men stöter jag på henne igen så ska jag ta med henne hem no question.

2011-08-22 04:33
Gängledare var det visst

2011-08-22 14:36
ter_g: han ser ut som ett smalt skåp? förstår fortfarande inte varför du skulle vara mer värd henne än honom, du vill haffa nån annans brud du hittat på krogen, vad har han gjort fel? mer än att du inte verkar tycka att du är snyggare
Toastare

2011-08-22 16:18
personligen tycker jag dock att man ska ge fan i andras egendom!

word!!!
life s a bitch men om hon va fin skulle inte du knulla henne då ?

2011-08-22 21:40
Man ger fan i andras partners ja, men egendom?
Skulle en karl kalla mig egendom skulle han förmodligen få på kjäften och aldrig se mig igen....
Ad astra per aspera

2011-08-22 21:55
du ÄR en mans egendom, han kanske bara inte säger det högt
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2011-08-23 05:22
Patetiskt att springa efter någon brud som en annan dreglande hund bara för hon släpper till lite.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-23 08:46
Lollarn, det är uppenbart att vi aldrig träffats.
Ad astra per aspera

2011-08-23 19:14
Tse, Lollarn (eventuellt även aggro): jag måste framhålla att jag faktiskt inte håller med er på riktigt. jag skrev egendom eftersom TS av tråden jag refererade till tycks se det så.

Ser ni på era brudar som egendom så får man väl bara hoppas att ni har brudar med lika störd syn på saken, så ingen lider utav det :P

//Yde - håller på skåp-killen
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2011-08-23 19:59
Bjäär, Jag är en brud ;)

Men jag förstår inte ditt inlägg riktigt, jag har knappast samma åsikt som de andra två du vänder dig till. Tvärt om!
Ad astra per aspera

2011-08-23 21:22
Aggro, det var därför du bara fick vara med "eventuellt" iom att jag var på din sida :P

//Yde - PS, grattis till att du e brud... :S
www.myspace.com/ydetobbe

2011-08-23 21:29
haha ok :)
Ad astra per aspera

2011-08-24 01:35
varsågod, nu kan du lugnt och sansat gå tillbaks till köket ;)

//Yde - Är hungrig

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-24 02:46
Metastrof, hoppas du blir bannad nu. Urkundsförfalskning är olagligt, du har tur att jag inte tänker åtala dig...

//Yde - vart rapporterar man?
www.myspace.com/ydetobbe

2011-08-24 06:34
Herr TS, jag tycker faktiskt att du och fröken Otrogen verkar vara värda varandra. Du har redan din plan utlagd verkar det som, go for it och langa uppdateringar i tråden om hur det går.

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
Groupie

2011-08-24 09:51
TS vilken tönt. Du tror du känner henne eller hennes kille eller ens deras relation. det är idioter som du som gör att man inte orkar vistas på krogen.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-08-25 01:49
haha,, lepra , dömer en människa genom en tråd på internet.. jävla pajjas .. du verkar också jävligt otrevlig

2011-08-25 04:38
Dagens komik
Groupie

2011-08-25 15:48
Jag är förbannat intolerant gentemot folk som inte respekterar andra ja..

2011-08-25 20:57
Jag hade tagit henne på alla sätt och vis och sen satt dit henne.
Groupie

2011-08-25 21:10
Men jag medger också att man inte kan ta ansvar för andras handlingar heller..

2011-08-26 00:25
Bruden är förmodligen inte speciellt glad i sitt förhållande eftersom hon hånglade med TS, mindre full eller extremt full spelar ingen roll.
Och eftersom TS inte känner tjejens pojkvän så ser inte jag problemet. Jag menar! Om ni skulle träffa en riktig heting som ni verkligen känner "wow!!!!!!!!!!!!!!!!!1111111!!!!" och sen inser att denne har ett förhållande skulle det då stoppa er? Knappast! (och nu kommer alla moralkärringar säga "ja det skulle det för att bla bla bla...") MEN nej! Det skulle inte stoppa er för att man vill inte missa en chans på lite romans, oavsett kategori.

Och det finns ingenting som säger att denna tjej skulle vara otrogen mot TS.

Och till TS säger jag bara - Kör på. Men skippa din attityd mot dennes pojkvän om att du skulle kunna sänka honom när som. Bara fjantigt!
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"

2011-08-26 14:25
Sigh, svenskar.... (är svensk sj, men ej mentaliteten som en svensk)...

Det är inte okej att sno andras brudar, visst de har säkert det inte så bra, men då får la hon lämna killen då eller lösa sina problem och inte gå runt o hora. Jag skulle inte vilja gå så långt o säga att man kan äga någon, men lite lojalitet har man tills man kommer överens om att man inte har det längre.

Det finns en bro-code, fast man inte känner varandra.. Bros before hoes, gäller exakt i detta sammanhanget....

Du känner inte honom och vem ger dig rätten av att döma, du känner inte någon, förutom att bruden har en skev attityd mot otrohet. Vet inte kanske bara tycker han är ful, vem är du att döma det. Vi killar ska hålla ihop bättre än så.... Jag var uppfostrad i sena åldrar av albaner och fyy fan där fick man lära sig lojalitet, heder, respekt och framförallt självkänsla. Då menar jag såklart respekt (som många har fördomar mot) som kan leda inte kvinnomisshandel osv utan bara hur man ska agera kring bröder.

Och till Lacroix.. Jag förväntar mig inte egentligen att du ska förstå, för de flesta tjejer gör inte det.. Det handlar egentligen ingenting om att trycka ner kvinnor, att äga dem etc, det handlar om hur vi killar ska hålla ihop..

Joo, jag dissar tjejer direkt, när jag vet att de har kille och försöker något, hänt flera ggr. Tex nu i Maj på en svensexa för en polare, så kom det fram en ovanligt het tjej på dansgolvet fram till mig och vi började hålla på utan dess like i ett tag.. Sen viskade en polare till mig och sa att hon hade kille, sen dess kollade jag inte ens på henne mer, fast den kåta delen av mig ville det. Tjejer dör direkt i mina ögon isf..

Och i kompiskretsar funkar det så om en kille haft en tjej kan ingen i kompisgänget ge sig på den tjejen efteråt heller..

Och jooo en gång en hora, alltid en hora. Går ej att rättfärdiga.

2011-08-26 14:57
Tycker det är tråkigt med folk som medvetet förstör det för andra. Dessutom ännu värre är personer som tänder på upptagna och sedan när de väl har förstört det förhållandet, skiter i dem och går vidare.
Don't!

2011-08-26 14:57
Och jooo en gång en hora, alltid en hora. Går ej att rättfärdiga.

...yepp!!

2011-08-26 15:12
Äh, inte hans fel om bruden hade/har varit otrogen med han.. bara hennes och ingen annan.

Frågan är ju snarare om han vill en ha en brud som inte har några problem med att vara otrogen(även om det inte är något som säger att hon skulle vara det mot TS) och eventuellt få jävligt mycket skit för att "man förstörde deras förhållande" - inte för jag någonsin förstått vad man menar med det, men nåväl.

Vill du knulla henne, ja då får du väl försöka göra det..

Det finns en bro-code, fast man inte känner varandra.. Bros before hoes, gäller exakt i detta sammanhanget....

Löjligt.. hela ditt inlägg osar om att tjejen är en ägodel till killen och "har man en gång haft men förlorat, ska heller ingen annan få ta del av det jag en gång hade"

....

Håller med Lacroix i övrigt.

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-08-26 16:08
Visste att folk skulle tolka det som det... Därför jag poängterade att det handlar om respekt mellan killar och inte om tjejer :P..
Toastare

2011-08-26 16:24
Tse, Lollarn (eventuellt även aggro): jag måste framhålla att jag faktiskt inte håller med er på riktigt. jag skrev egendom eftersom TS av tråden jag refererade till tycks se det så.

Ser ni på era brudar som egendom så får man väl bara hoppas att ni har brudar med lika störd syn på saken, så ingen lider utav det :P

klart jag inte ser min flickvän som en egendom personligen tyckte jag bara att det va ett skönt inlägg men men. jag ser det så här ! en brud som du haffar och är otrogen mot någon annan med dig.. kommer det aldrig bli något seriöst med. 9 av 10 gånger så är en sådan tjej otrogen mot dig oxå men det är bara mitt perspectiv på ett sånt här topic...
life s a bitch men om hon va fin skulle inte du knulla henne då ?

2011-08-26 16:54
Palleman87

Och i kompiskretsar funkar det så om en kille haft en tjej kan ingen i kompisgänget ge sig på den tjejen efteråt heller..

Men nu har ju inte riktigt det men saken att göra. TS känner inte pojkvännen och kommer förmodligen aldrig att göra det heller. Men den "regeln" finns även hos tjejer. Tycker för övrigt att den regeln är rätt mesig. Beror helt och hållet på situationen.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Groupie

2011-08-26 17:39
men ofta det har med "svenskhet" att göra att vissa respekterar andras förhållanden mer än andra...