I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Alla spanar in min tjej..

Övrigt - Blandat

2011-08-16 01:53

Alla spanar in min tjej..

Jämt när jag och min nya flickvän är ute på stan osv, så tycker jag det ser ut som att varenda jävla snubbe spanar in henne. Jag ser hur dom flesta tittar på henne osv. Jag tycker det känns jobbigt, men samtidigt har jag en positiv känsla över att jag har en sån fin flickvän. Det jobbiga är bara att det känns som om dom flesta killar kommer försöka ragga upp henne på fester osv och jag är väldigt avundsjuk av mig.

Så nu till min fråga:

Tycker ni det skulle vara mer positivt än negativt om så många spanade in eran flickvän?

Riktar mig mest åt killar, eftersom det faktiskt är dom som brukar vara mest "på" på fester osv..

2011-08-16 01:54
styr upp en bild så vi får se din guzz då....
Dra åt helvete

2011-08-16 02:22
Som sagt, lägg upp en bild, för det kan ju också vara att du är sjukligt paranoid...
Bitches Ain't Shit

2011-08-16 02:27
Är det en dålig sak..?
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Rappare

2011-08-16 02:30
Haha, själv brukar jag bara bli stolt när folk spanade in min brud. Men att dom försökte ragga på henne hela tiden störde mig ganska rejält. Var extra omogen, och hota dom med stryk! :)
Wurrup?

2011-08-16 09:57
låt dom titta, det viktiga är att din flickvän inte skickar trånande blickar tillbaka

2011-08-16 10:07
Exakt, låt dom titta.. var stolt över det, kom ihåg att hon är med dig.. ge fan i att va rädd att hon ska lämna dig.. det kommer visa sig på nåt sätt, då lämnar hon dig. :)

Det är en positiv grej, svartsjuka är inte det.

2011-08-16 10:17
jag litar på min pojkvän, blir om något lite fjantigt mallig i sånadär lägen, lite sådär
"näner näner näner, kolla ni men han är mi-iiin!"
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2011-08-16 10:48
Men vad spelar det för roll om dom glor på henne eller försöker ragga? Så länge hon håller sig till dig, inte är otrogen osv så bör det vara ok
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2011-08-16 10:50
får mig att tänka på folk som resonerar sådär "jag litar på dig, det är killarna som glor jag inte litar på", hur ränker man då, exakt vad är man rädd för? våldtäkt?
nån som fungerar så som kan tänka sig förklara?

2011-08-16 11:10
Tycker burkan alltid är en lätt och komfortabel lösning på dessa problem.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2011-08-16 11:46
får mig att tänka på folk som resonerar sådär "jag litar på dig, det är killarna som glor jag inte litar på", hur ränker man då, exakt vad är man rädd för? våldtäkt?
nån som fungerar så som kan tänka sig förklara?

Jag fungerade så när jag var 16, och det var i princip våldtäkt jag tänkte på. Eller typ att de skulle tafsa, lägga nåt i hennes drink etc. Jag litade på henne, men hon tolkade såklart inte det så.
Redline!
Manager

2011-08-16 11:50
Sexpack: Tänk nu på att din tjej inte är din ägodel och kan lämna dig för alltid exakt när hon vill. Att hon VILL och VÄLJER att gå med dig medan andra kollar in henne borde ge dig mer självförtroende, inte mindre. Om man tänker på det logiskt. Jag vet att känslor gör att man tänker ologiskt, men så länge du är helt ok med att andra snubbar kollar in henne och stöter på henne så borde hon ha en hög respekt för dig och din karaktär.

Men om någon av snubbarna går för långt (alltså tar på henne eller gör något annat mot hennes vilja) och du är där så ska du givetvis checka snubben. Men bara då.
Redline!

2011-08-16 13:02
Dr.Octagon

åfan, jag har alltid fått intrycket att det mer handlar om att man så fort någon annan visar intresse ska dra och därför tyckt att det där "jag litar på dig" kännts så sjukt osant.
interesting.

2011-08-16 13:52
Word på Octagon!

Moderator

2011-08-16 15:49
Jag vill också ha bild. Sen är det väl som Octagon säger, du borde vara stolt över att andra spanar in henne. Ta det istället som att dom menar att du borde känna dig lyckligt lottad att ha en brud som är fresh.
time isn't wasted when you're getting wasted .

2011-08-16 16:03
äh fan, le och var stolt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-16 16:11
f.ö. så skulle jag tro att om du verkligen upplever det som att
"varenda jävla snubbe"
spanar in henne så sitter det antagligen i ditt huvud.

2011-08-16 16:36
Sätt på henne en slöja
DJ 'Quiksilver' Quik is in tha motherfuckin' house! Straight outta Fonky city of Compton. Yeah I got that funky Jheri curl perm and House shoes on cuz. N thats real.
Manager

2011-08-16 19:54
åfan, jag har alltid fått intrycket att det mer handlar om att man så fort någon annan visar intresse ska dra och därför tyckt att det där "jag litar på dig" kännts så sjukt osant.
interesting.

Jag förstår inte alls vad du försöker förmedla :D
Redline!

2011-08-16 20:43
Ser inte vad han har att vinna på att slänga upp en bild. Oavsett hur hon ser ut så kommer en och annan säga "um, så jävla snygg var hon inte brush".
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2011-08-16 21:40
När någon spanade in mitt ex växte bara självförtroendet och jag nynnade glatt "i'm hittin that" i huvudet. Var stolt, om du börjar bli osäker kommer det att smitta av sig på förhållandet. Hon är ju med dig av en anledning, passa på att njut istället :)

2011-08-17 16:38
den egentliga frågan är vad en så snygg tjej gör med en så osäker kille
Ignorance is venomous, and it murders the soul spreading like a virus running rampant, out of control.

2011-08-17 17:34
TS Ju fler som spanar in henne desto mer otrogen är hon! Hela stan snackar om det men det är bara du som inte fattar det uppenbara, hon har haft sex med varenda person (kille, tjej, åldring, barn) som tittar på henne när ni är ute.

Hur fan kan du inte se hela bilden när alla tecken är där? Hon är troligtvis otrogen nu under tiden du läser det här, för du släppte garden och satte dig vid en dator så hon fick en lucka att ligga med nån som antagligen tittade på henne när ni var ute och promenera igår.
 http://www.myspace.com/murderdem
Poet

2011-08-17 23:33
NateW, du kanske kan psykologi, för det där var fett taskigt.
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-18 00:39
"du kanske kan psykologi, för det där var fett taskigt."
hahahaha

NateW

Men han har rätt, det där var riktigt taskigt.
Poet

2011-08-18 00:58
Jag är inte bara taskig, jag kan vara snäll, även om ni inte kan tro det. ;)

Föresten, hoppas det löser sig för dig mannen, och som folk tidigare sagt, var stolt goddammit!
Jag har ätit pannkaka!

2011-08-18 01:30
jag tycker själv att det är jobbigt att alla spanar in min stjärt hela tiden.
Ridå

2011-08-18 01:33
men lägg upp en helbild då...
Dra åt helvete

2011-08-18 05:24
1 bild kan väl inte vara så svårt?

2011-08-18 16:19
Töntnörden:
jag tycker själv att det är jobbigt att alla spanar in min stjärt hela tiden.

CSG_HUNKEN:
men lägg upp en helbild då...

hahaha lite homofilihumor såhär på eftermiddagskvisten

//Yde - xD
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba

2011-08-18 17:13
Nä TS jag driver bara :)

MilK & Latina

Jag vet jag är ond :D
 http://www.myspace.com/murderdem
Poet

2011-08-18 17:22
Brush it off your shoulder :) Alla spanar in min fru. Och i Toronto är det värre, där går de fram och snackar med henne så fort hon står själv någonstans.

Visserligen får jag också mycket female attention, men killar är ju mer framfusiga (well known fact). Hade bara stört mig om min fru hade varit flörtig tillbaks, vilket hon inte är :)
At the gates of Eternity...

2011-08-18 22:42
detta känns som en flashback grej
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)

2011-08-19 00:17
Herregud, hur kan det på något sätt vara en dålig grej? Skulle väl vart värre om ingen kolla in din tjej?
my name is xelly smelly
Rappare

2011-08-19 00:21
Misery
Kanske lite dumt att gå sååå himla offtopic, men jag måste bara veta vad
näner näner näner
betyder.

2011-08-19 02:42
Tänk på mig, har inte ens en flickvän! De finns dom som har de värre! :O :O :O

2011-08-19 06:46
scrotum P21

så jag skriver ut det där ljudet man gör när man retas: "na na nanana du kan inte ta mig" du vet?

2011-08-19 11:11
Det finns ingen tjej. Det är därför det inte kommer nån bild.
Påstår du att weed inte är farligt så har du motbevisat dig själv

2011-08-19 16:39
Han vet vad ni vill göra när ni tittar på bilden fattar ni väl.
Så dum är han inte.

Klart de kommer försöka ragga men de kommer inte lyckas.
Njut av deras avund :)

2011-08-19 17:11
vad vill vi göra? du är fan helt sjuk rav

2011-08-20 03:36
vänder du något till en dålig sak så blir det ju en dålig sak,
se det som något bra istället!
tänk som perämäki, nynna glatt och tänk för dig själv: "i'm hittin that"

2011-08-20 09:52
nynna glatt och tänk för dig själv: "i'm hittin that

som vi andra
www.twitter.com/kurtcodein holllaaa

2011-08-20 17:01
det är så det är att ha en snygg tjej! vänj dig eller återgå till de mindre fagra
BANG!

2011-08-20 18:41
Vad är hennes nr?

Nä men seriöst, litar man på varandra är det ju inget problem. hellre söt än ful?

Äger dig som staten
Toastare

2011-08-21 22:32
hahaah nate w tung!
life s a bitch men om hon va fin skulle inte du knulla henne då ?

2011-08-22 00:49
bild!
jag har alltid rätt.

2011-08-22 02:44
KurtCodein
hahaha touché

2011-08-22 13:56
sharing is caring
Livet är ingen dans på rosor, tjejer jag vill dra ner era trosor