I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hur irriterande kan du vara?

Övrigt - Blandat

2011-08-11 16:24

Hur irriterande kan du vara?

Som topicen, nu snackar vi inget om att jag kan möjligen vara si och så utan hur du är, och vad du gör när du ska irritera någon.

Bidrar med att jag kan slå igång sjukt hög musik när någon sover/bakis mitt på dagen.

2011-08-11 16:51
bråkade med brosan för något år sedan om någon liten grej men blev så sur att jag spenderade 2 veckor med att lära hunden att skita utanför min brors dörr när jag inte var hemma för att rasta honom och jag visste att min bror var för lat för att orka gå ut med han.

Kan ju påpeka att han inte var så överlycklig över att jag lärde honom det tricket
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid

2011-08-11 17:22
när jag ska jävlas med min bror brukar jag t.ex. gå in när han sover, skrika i hans öra och dra av han täcket. andra grejer är att skriksjunga när han pratar i telefon eller kollar på tv, sno tröjor och sånt jag vet han tänkt ha en viss kväll. stöka ner som fan när han ska städa. ta hans sista snus. äta upp hans mat. osv. osv. hade aldrig pallat ha en lillasyster som mig utan att slå skiten ur henne. payback is a bitch dock hehe, så man själv kommer ju inte undan. har gjort detta så länge vi kan minnas, synd att man inte har mognat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-11 19:13
är det de där som kallas syskonkärlek är jag glad jag är ensambarn.

2011-08-11 19:35
blackzombie och jag är nog i samma värld, men visst är de kul? Som tur är har jag en jättesnäll bror och så suger han på spratt så tycker synd om han ibland

Conspicuous: syskonkärlek indeed

2011-08-11 19:45
nali: hahaha, älskar det. i alla fall när man jävlas själv, sen när han gör det mot mig ligger jag tillslut och skrattar på golvet ändå. vi har en jättebra relation annars så man blir inte riktigt sur.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-11 21:44
Bitches, huh!
Don't!

2011-08-11 22:33
Kom precis på för ca 2 år sedan så satt jag jämt med en massa brudar i cam (kompisar ofc) och jag visade alltid min bror i cam oavsett hur mycket jag än visste att han hatade det och han fortsatte att hota mig med att ta sönder min cam som visserligen var svindyr. En dag fick han nog och gjorde det, han tog även sönder min dörr och var nära på att strypa mig men jag hoppade ut genom balkongen och sprang.

Jag sket i att göra något tillbaka då jag visste att morsan gladerligen skulle göra något mycket värre än vad jag skulle åtstakomma. No xbox, PC games what so ever for 3 months, sucks to be my bro!

Dock förstår jag min bror men jag förklarade även för honom redan bak då att tjejerna tyckte han var söt och tyckte om han men nejdå han fick damp.

2011-08-12 17:12
Laxermedel i maten på halvbrorsan, sen ett dörrstopp så han inte fick upp dörren till sitt rum... Eller aa haha inte i tid iaf
 http://www.myspace.com/murderdem

2011-08-12 20:23
Fråga vad whoaiters tycker om mig i nattrådarna...

Shehehehehehehe
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag