Jävlar vilken otursdag, haha. Sorry att jag skrattar men det är nästan komiskt hur mycket otur du hade. Jag har aldrig haft sådär mycket otur på samma gång, men har haft en del grejer som varit riktigt störande och som (i princip) berodde på otur. En grej hände häromveckan. När jag flyttade till usa så köpte jag en bil. En skitbil, men den gick bra och tog mig dit jag behövde komma. Nu i somras så hade en polare fixat upp sin gamla bil han inte använde längre, så jag bestämde mig för att sälja min gamla bil och köpa hans då den va bättre på pappret och lite mer robust (läs: säkrare). Så efter kanske... en månad av att jag kört den nya bilen så börjar den låta helt knasigt, så jag tar den till en mekaniker och det visar sig att hela motorn är död. Det är antingen att köpa en helt ny motor, eller skrota bilen i princip. Rätt störande när jag ändå hade en bil som gick bra och som det inte va några stora problem med och säljer den enbart för att köpa en ny bil som dör inom loppet av en månad. Nu är jag helt utan bil då jag inte har råd att köpa en till... Det ska tilläggas att det som hände med bilen kan hända helt random och kan inte upptäckas innan det händer, så det va bara ren otur...
Married to the money, fuck the world, that's adultery