I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Älskar han drogerna mer än mig?

Övrigt - Blandat

2011-08-05 21:31

Älskar han drogerna mer än mig?

Vet inte vad jag ska göra, gråter sönder, måste skriva av mig.
Fattar inte hur jag kunde vara så fuckin efterbliven! För att göra en lång historia kort så träffade jag en kille för 5 månader sen, vi blev tillsammans. Jag visste om att han inte hade det finaste brottsregistret, men han sa att han nyligen slutat med droger, att han verkligen ville fixa sitt liv. Och jag trodde honom, jag gav honom en chans. Jag trivdes riktigt bra tillsammans med honom, han fick mig att skratta, vi hade alltid roligt tillsammans, jag kände mig trygg med honom och jag litade på honom. Hans familj gillar mig jättemycket.

Jag faller inte för "badboys", det är verkligen inte av den anledningen jag har gillat honom, utan för den mjuka töntkillen han är när han är med mig, de fina sidorna hos honom. Är inte alls okej med att han ska ägna sig åt kriminella grejer..å han är inte nån badboy så att han skulle va med andra tjejer, d tror jag absolut aldrig.

För några veckor sen prata han om att han vill att vi ska flytta ihop, han vill ha familj å barn med mig, han har sagt att när vi förlovar oss så vill han tatuera in mitt namn. Jag kunde absolut också se en framtid tillsammans med honom. Jag älskar honom och att vara med honom.

Men den senaste veckan har han förändrats totalt. Det är droger för hela jävla slanten. Han är hög hela tiden, vill inte göra nånting me mig. När vi ses är han som en helt annan människa, vilket kanske inte är så konstigt eftersom han är drogad. Men den han blir då verkar verkligen hata mig. Känner hela tiden nu att han tycker att jag är jobbig bara jag finns till i hans närhet. Senaste dagarna har han börjat med att inte svara på mina sms, svarar inte när jag ringer.

Alltså jag fattar ju att risken finns att han KAN ha tröttnat? Men det verkar så konstigt bara, för allt verkade ju så bra innan, innan drogerna kom tillbaks in i bilden. Jag tror att han mår dåligt över många saker å hittar sin tröst i drogerna. Men jag känner mig så förbannat hjälplös. Fatta att jag älskar honom å inte kan göra ett skit för å hjälpa honom, för han pratar inte ens med mig om det eller om något alls längre. Känns så sjukt tungt bara att förändringen kom pang bom, så snabbt. Han kan ha tröttnat på mig som sagt, men det känns helt absurt med tanke på att han alltid säger att jag är hans ljus i mörkret, att jag är det enda som är bra i hans liv och han är fett bra skådespelare om det är så att han aldrig har älskat mig.

Vafan ska jag göra? Ska jag låta honom vara? Inte höra av mig? Ska jag bara glömma våra fem månader tillsammans och tänka att han nog inte gillar mig längre? När det verkligen känns som att detta är något som egentligen inte har med mig att göra? Eller är det kanske bara så enkelt att han inte gillar mig längre å därför gick tillbaks till sitt gamla liv, där han rökte på precis hela tiden? Och tog annat.

Vet inte vad jag ska göra :(

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Battlerappare

2011-08-05 21:51
Ja svär, en gång i månaden så poppar en sån här tråd upp på whoa.

Inte för att mitt svar hjälper mycket men har du kanske provat prata med hans vänner alternativt familj?

2011-08-05 21:53
ouch girl, your in some deep shit.

Vet faktiskt inte vad jag ska ge dig för råd, jag menar visst de är hur enkelt som helst att säga till dig släpp honom folk som drogar är inte bra. Kärlek är ju dock en annan grej, jag har varit kär i folk som har varit helt upp och ner äldre och i närmare ålder men frågan man får ställa sig är nog, vad är bäst för dig och din hälsa?

Känner du att om han fortsätter röka så kan både ditt och hans liv falla samman så är de nog dax att lämna honom. De enda du kan göra är att försöka få honom att förstå hur du känner och ser du att han inte möter dig halvvägs så lämna snubben. Kan han inte ge lika mycket tillbaka eller iallafall försöka så är han inget att ha.

Jag önskar dig lycka till då jag vet att de inte är lätt
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid

2011-08-05 22:56
Vi pratade nyss i telefon.. och han säger att han inte vill vara tillsammans med mig längre. För att han inte orkar med att jag gråter å är jobbig..typ.. Jag har varit ledsen de senaste dagarna för att han har varit så konstig mot mig plötsligt. Hade jag vetat att han tyckte jag va så jobbig så hade jag ju inte försökt prata med honom å sånt..

Nu känns d som att nån har rykt bort marken jag går på från mina fötter.. jag trodde så jävla stenhårt på våran kärlek å så slänger han bort mig som jag vore en påse skit.. gör slut i telefon.. (han e 29).. känns så sjukt detta..allt jag vill är att han ska ringa å säga att han sa fel.. vill bara pussa honom å krama honom ..men vet att jag aldrig mer får.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-08-05 23:04
Hade jag vetat att han tyckte jag va så jobbig så hade jag ju inte försökt prata med honom å sånt..

Eller så är det han i ekvationen som beter sig som en svag omogen barnunge?, varför skall du krypa för dylikt? Uppenbarligen har han ej vett att värdera dig högre än så, och då ligger det helt och hållet på honom.

Funkar inte att försöka "laga" en trasig människa, du kommer slita ihjäl dig och få ingenting tillbaka, den dagen viljan från deras sida finns så går det göra något åt det, men då skall det vara 50/50 och att man möts halvvägs.

Han är uppenbarligen missbrukare även om han inte haft mod att erkänna det för dig tidigare, upp till han den dagen han väljer att sluta med skiten, men du kan inte göra något som helst åt rådande situation utan det måste komma från honom.

2011-08-05 23:15
Kan det inte handla om att hans nyligen üterupptagna drog-beroende är boven som gör honom konstig, eftersom du är det största hotet för hans beroende? Du är antagligen en av väldigt fü som förr eller senare eventuellt skulle kunna fü honom ur det och det gillar beroendet inte. Därför avvisar han dig och vill nu även göra slut. Om du inte är ute ur hans liv kan inte beroendet härja fritt?

Sen har jag tyvärr ingen aning om vad jag har för rüd att ge i det här dilemmat, jag har inga erfarenheter av en sün här situation själv. Jag tror dock som brb2009 att bara han kan pübörja en förändring. Jag ska tänka pü det och om jag kommer pü nügot skriver jag det här.

Jag hoppas att det löser sig, men sen kanske du ska tänka över om ett liv med honom är värt perioder som denna..?
vegan power

2011-08-05 23:35
Det enda hon kan göra är att tydligt visa att hon inte har något intresse av att ha ett förhållande med någon som behandlar henne som skit och brukar droger. Och sedan inte vika en tum på detta föräns den dagen personen ifråga visar tydligt att dom är redo att bryta med gamla vanor, innebär bryta med vännerna i dessa miljöer också.

2011-08-05 23:36
Hüller med dig igen.
vegan power

2011-08-05 23:55
Nä jag har aldrig varit ute efter att laga honom, jag trodde på honom när han sa att han slutat me drogerna.. men nu har han gått tillbaks till dom igen, skunk, kola, piller..
Hade inte stannat med honom om jag vetat om detta. Förra veckan sökte han två vanliga jobb, vi prata om att flytta ihop, jag var helt hundra på att han å jag skulle gifta oss en dag.. att han var påväg att fixa sitt liv, lämna d kriminella, vanlig jobb..inga droger.. å så pang bom kommer smällen.

Vet att jag inte borde vilja ha honom längre nu när det är som det är, men det känns så jävla fittigt att bli lämnad på grund av att han älskar droger mer än han älskar mig. Jag har haft det jävligt jobbigt med kärlek i mitt liv tidigare, var sjukskriven förra halvåret för grov depression, kände mig inte frisk men tvingades börja jobba heltid.. träffade honom.. började må bara igen,.sänkte min dos på min depressionsmedicin...för jag började trivas mer med livet när jag hade honom vid min sida.. å så drar han bort marken från mina fötter i ett enda telefonsamtal. Mår piss nu.

2011-08-06 00:03
Och om nån läst min andra tråd om honom här på whoa.. där jag frågar efter åsikter på mina förslag att ge honom i 30 års present å tips på presenter.. så kanske ni förstår hur mkt han betyder för mig, jag ville verkligen ge honom nått alldeles extra i present på födelsedagen.. känner mig helt dum i huvudet nu när jag fattar att jag inte betyder något för honom alls, tydligen. Känns inte kul att försöka anstränga sig för att nån ska bli glad å så är jag ingenting för honom..som han säger då..

2011-08-06 00:04
av att han älskar droger mer än han älskar mig

Handlar inte om det, handlar om att han är en svag och omogen individ som inte alls är redo att bli vuxen med allt ansvar som det medför, därav att han tar den enkla vägen ut och kör med genvägar. Låter som du snarare behöver jobba på dig själv och din egna självkänsla och inte söka lycka genom andra, låt det ta den tiden som krävs så pass att du känner dig trygg i dig själv nästa gång du ger dig in i en relation.

2011-08-06 00:07
Jag kan bjuda dig på restaurang imorgon och köpa dig ett par nya feta skor :) That's real love girl!

2011-08-06 00:08
jag hade depression pga utbrändhet.. utmattningsdepression.. inget fel på min självkänsla.. men klart jag var lite skör fortfarande när jag började träffa honom.. men jag valde att lita på honom till 100 % å så fuckar han upp allt. hmm du missförstod mig om du tror jag söker lycka genom andra. jag är lycklig, bortsett från nudå.

2011-08-06 00:10
von-simon: skulle det vara ett försök att vara rolig?

2011-08-06 00:12
Nej verkligen inte :) Var helt seriös, så om du är sugen så vet du vart jag finns!

2011-08-06 00:14
men jag valde att lita på honom till 100 % å så fuckar han upp allt.

Hindsight är 20/20 som det så vackert heter, men i detta fallet så som det beskrivs så låter det ju som att det funnits mängder av varningsklockor, sex månader utan "droger" är egentligen ingenting sett ufifrån, och har han dessutom haft kvar samma umgänge hela tiden så har det egentligen varit en fråga om när bara som han skulle återvända till det.

Viktiga nu är att du tillåter dig själv känna allt det onda, enda sättet att läka riktigt tyvärr, men om inget annat är du en erfarenhet rikare nu och så länge du lär dig av det hela så är det inte speciellt troligt att du kommer återupprepa detta handlande.

2011-08-06 00:15
Von-Simon: javisst.. om du är sugen på att vara personen jag använder för att komma över min älskling så go for it.... just nu kan jag inte ens tänka tanken på att nånsin träffa nån annan.. han eller ingen. så känns det.

Producent

2011-08-06 00:17
Fuck him, gå vidare, finns bättre där ute tro mig, världen är större än man tror...
Since 1984
@realgizlee // twitter

2011-08-06 00:22
brb2009:

jo..som tur är har jag lätt för att gråta.. kändes som jag dog förut idag av smärta..för så ont gjorde d innan jag börja storgråta.. grät alltså innan han gjorde slut för jag jag är ju inte dummare än att jag märkte att han inte gillar mig längre..så grät när jag kom hem.

sen så tror jag ju inte att han har varit utan droger.. en gång för ett tag sen så fick varken jag eller hans familj tag på honom, samtidigt läste jag om att nån blivit mördad där han bor..så jag blev rädd å åkte hem till honom..han hade inte svarat i mobilen. han blev vansinnigt arg å sa åt mig att aldrig nånsin göra om det. han var hög som ett hus.. fattar hur d låter när jag skriver detta..men det är INTE dessa tillfällen med honom jag gillar såklart, utan när vi myst, ätit middag tillsammans, umgåtts i vardagen, pratat, skrattat, gott ut på krogen å festat tillsammans bara han å jag... vi har alltid haft kul å han har alltid ställt upp för mig.

fattar att det kommer bli en jobbig tid nu.. känner bara att jag inte orkar med det..har haft tillräckligt med jobbiga perioder i mitt liv.

2011-08-06 00:26
Absolut, varför inte liksom :) Sen hänger du med mig till Chile och lever lyxliv hela livet ut :) Jag gör dig tjänst, som micKillah P27 sa, det finns bättre :)

2011-08-06 00:28
ja klart d finns bättre.. men saken är att jag älskar honom så jävla mycket... fattar också att d kommer komma en tid då jag kommit över allt detta.. men just nu känns d jävligt långt borta.

2011-08-06 00:32
Jag det förstår ja:) Men ett para D&G skor får vilken kvinna som helst att glömma gammal skit :) Även dig, belive me

2011-08-06 00:33
von-tönt: hur gammal är du? 12? vill jag ha skor köper jag d själv. sorry är inte på humör för dåliga skämt.

2011-08-06 00:34
hahahah du gör min kväll :) Om du ändå visste vem jag är :)

2011-08-06 00:36
vad skulle d spela för roll vem du är? är du nån jag känner eller vadå?

2011-08-06 00:37
haha nej, men hade du vetat så hade du aldrig tackat nej :)

2011-08-06 00:43
sen så tror jag ju inte att han har varit utan droger

Nej då har han ju antagligen varit aktiv mer eller mindre hela tiden medans ni varit tillsammans, vilket gör honom till ett ännu större svin, se till att lär dig av det hela och att helt enkelt välja bort dessa "krogpajasar" från Göteborgs uteliv, människor som levt ett hårt liv och haft det struligt men som kommit på rätt köl känner du enkelt igen eftersom dom klipper dom tidigare banden med sina kriminella eller brukande vänner.

Finns det kvar runt dom så i 99,9% av fallen så har dom inte brytit med sitt tidigare liv.

Och nästa gång lyssna för helvete på varningsklockorna.

2011-08-06 00:52
jo jag fattar jag fattar.. känner mig så jävla dum nu bara... känner mig utnyttjad.. tex. så har jag köpt hur mkt grejer till honom som helst å även cigg en miljard paket, betalat dom senaste 40 gångerna vi gjort något, tex. druckit öl på krogen, ätit ute, osv.. han hade ju aldrig nåra pengar..å jag har å eftersom jag såg honom å mig som att d skulle vara för livet så tänkte jag aldrig på att han kanske utnyttjade att jag va kär i honom å gav han allt han bad mig om.. just nu känns hela han som en fet lögn.. vill inte ens tänka på vad mer han har utnyttjat mig för. ljugit, utnyttjat... jag mår illa.

2011-08-06 00:57
Det är en del av miljön dom lever i, dom måste vara duktig på såna där saker annars funkar inte "livsstilen" dom lever.

2011-08-06 00:59
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa det gör han.

2011-08-06 01:00
krossad anka: vadå det gör han?

2011-08-06 01:03
Så kan det gå. Sen tror jag knappast det handlar om att han "älskar" drogerna mer än dig. Tror nog inte han tycker det är kul att vara beroende.
Bitches Ain't Shit

2011-08-06 01:04
Om man till och med behöver rådfråga om han älskar droger mer än en själv så är det i de flesta fallen så att det är sanningen med. Lita på din kvinnliga intution. Och magkänslan osv.

2011-08-06 01:05
Och som Damien säger.. Älskar o älskar... Handlar nog mer om beroende o vad han anser ger mest tillfredställelse....

2011-08-06 01:22
mm jag fattar... å om du läst tråden krossad anka..så ser du ju att han dumpade mig idag,.. pga att jag "gråter" å är "jobbig"

2011-08-06 01:28
Om han dumpade dig för att han tycker du är jobbig, tror du inte han skulle tycka samma sak om han inte tog droger?
Bitches Ain't Shit

2011-08-06 02:06
han tycker att jag är jobbigt pga av att jag har blivit ledsen dom senaste dagarna eftersom han har betett sig så jävla konstigt mot mig,,, så nej, han tycker inte att jag är jobbig annars..i vanliga fall älskar han mig.. nu har han problem me sitt kriminella fittliv..å därför orkar han inte med mig, MEN ja, han kan såklart ha tröttnat även utan droger å problem.. det är ju d jag inte vet... är allmänt ingen jobbig person så..

2011-08-06 02:18
du har känt honom i 5 månader, det finns ett antal miljoner andra killar och han visade sig vara skräp. Svårt beslut?

Iofs om man gillar när det gör ont så är han ett bra alternativ.

2011-08-06 02:21
fan vad jag känner igen mig.. förutom att jag inte tog droger utan var bara väldigt deppig med extrem sömnbrist. lovar hon kände sig typ exakt som du gör nu. hon kunde inte sluta gråta heller o det slutade med att jag gjorde slut.
inte långt efter det så ville jag ha tillbaks henne igen men hon kunde inte stå ut mer..

älskade henne så jävla mycket då men först nu efteråt inser jag hur mycket hon verkligen betydde för mig. upptäckte för några dagar sen att jag hade kvar en fil med msn-historik så jag läste slutet på den och insåg vilken jävla idiot jag var. helt sjukt liksom.. otroligt hur fan jag kunnat bete mig som jag gjorde.

situationen mellan oss två är lite svår just nu även om vi kom hur bra överens som helst när vi sist pratade för en månad sen :P

hoppas du förstår poängen i det jag skriver! är så trött just nu

2011-08-06 02:27
ja jag fattar... att han förmodligen är kanske mer ledsen än jag just nu..under drogerna.. vet att han älskar mig.. så klart detta måste kännas för honom också..å tror d sista han vill är att såra mig... men ja.. jag är inte ute efter att fixa någon.. så kommer inte nånsin ta tillbaks han igen om jag ens får chansen. hatar honom. lika mkt som jag älskar honom. min älskling.. mitt ex..eh,.. ja.. iaf.. har också sagt den senast tiden att han är deprimerad..men sagt d som ett skämt..men d är förmodligen sant ändå.
Groupie

2011-08-06 03:58
Det kan vara så att du läser in för mycket i drogerna. Det är något som jag störde mig som fan på när jag var på "luven". Alla försökte alltid få mina dåliga egenskaper eller handlingar att vara direktrelaterade till vad jag stoppade i mig. Det störde mig som fan att människor som inte visste ett skit vad det handlade om hade helt förutfattade meningar och moraliska retoriska "tips" och "råd" att komma med..
Han kanske bara ha tröttnat på dig och pundar för att han är singel nu?
Vad vet jag..

Jag ska inte försvara idioter, men att anklaga honom för utnyttjning när det är du som valt att betala.. Det är lite som att skjutsa någon och kräva pengar i efterhand tycker jag..
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-08-06 04:05

nä.. har ju inte känt så innan.. men nu börjar jag ju tänka.. på att allt kanske inte var så jävla bra med honom som jag föreställde mig. Jag har aldrig nånsin klagat på hans drogande. Var han själv som drog igång med hela snacket om att han skulle sluta/höll på å sluta/ hade slutat..i början när vi träffades. Och ang. pengarna..så nej d är inte så att jag vill ha tillbaka eller ångrar.. men faktum är ju att jag har gett han väldigt mycket saker/pengar.. å han har inte gett mig så mkt.. orkar inte gå in på detaljer här..men ja.. han har inte varit snäll kan jag säga å han har inte varit ärlig.

2011-08-06 04:54
Det kan vara så att du läser in för mycket i drogerna. Det är något som jag störde mig som fan på när jag var på "luven". Alla försökte alltid få mina dåliga egenskaper eller handlingar att vara direktrelaterade till vad jag stoppade i mig. Det störde mig som fan att människor som inte visste ett skit vad det handlade om hade helt förutfattade meningar och moraliska retoriska "tips" och "råd" att komma med..

hur man än vrider och vänder på det så brukar det oftast på något sätt leda tillbaka till drogerna..
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2011-08-06 08:23
Hade pengarna och prylarna varit enda anledningen till att han var med dig finns det ingen anledning för honom att göra slut med dig, då hade han mjölkat ur så mycket som möjligt tills du själv gjort slut.

Du ska vara glad att han, även om det var via telefon, gjorde slut med dig istället för att dra ut på förhållandet ännu längre. Nu kan du hitta en riktig man istället (Beyonce har säkert någon bra låt som kan agera soundtrack).
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...

2011-08-06 12:09
Det finns snubbar där ute som inte knarkar.

Jiddrar man om att förlova sig när man varit tillsammans i 5 månader så står inte allt rätt till, han har förmodligen aldrig gillat dig lika mycket som du gillat honom utan mest utnyttjat dig. Trevlig kille.

Nu kan du vara ledsen några veckor och sen bege dig ut med dina vänner och hitta nån ny, förslagsvis någon utan drogproblem och ett kriminellt förflutet.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-08-06 12:21
5 månader är ingenting, gå vidare.

Och förlova er redan? Tatuera in namn? Är ni 17år utan vett eller?

Gå vidare och spring inte in i något nytt förhållande direkt.
Manager

2011-08-06 15:06
Under tiden jag läst den här tråden har jag kommit på tio potentiella anledningar till varför han agerar som han gör. Först tänkte jag skriva ner allt men insåg att det troligen kommer skapa fler frågor än svar.

Tyvärr kan ingen här svara varför han gör som han gör. Jag är rätt tveksam till att ens han har den självinsikten.

Men jag tror inte han velat vara elak mot dig med flit, det känns verkligen inte så.

Redline!

2011-08-06 15:42
Men jag tror inte han velat vara elak mot dig med flit, det känns verkligen inte så.

Det där är så dumt formulerat att man blir mörkrädd. Det är en missbrukare vi pratar om, som under fem månaders tid ljugit om sitt brukande. Finns inga ursäkter för sådant beteende, du kan applicera förklaringsmodeller som gör att man förstår varför det blivit så.

Men ursäkta det?, eller minska ansvarsgrad?, skärp dig.

2011-08-06 16:06
xpertize: Nä, jag tror inte heller att det var enda anledningen att han ville vara med mig, tror tyvärr på att han faktiskt älskade mig, men älskade sitt kriminella skitliv lite mer bara. En annan gång när han hade betett sig sjukt dåligt mot mig och varit konstig mot mig en period så sa han till mig att han lovade att han skulle sluta vara dum nu, att jag förtjänade mycket bättre..jag trodde honom, fail numba one - lita på en fd missbrukare (missbrukare?)

App: Ja fast man kan ju faktiskt träffa nån som det känns helt rätt med från början, så var det med honom. Hade kunnat gifta mig med honom efter en månad om d va så. Han var mannen i mitt liv, the one. Aldrig träffat nån jag klickat så bra med under dom bra stunderna som med honom. Tänkte att resten löser sig, å han var ju väldigt bra på att få mig att tro att han skulle fixa sitt liv osv..å att han var lika seriös som jag.. Men det är det som är det svåra, att jag inte vet nu om han utnyttjade mig för sex å lite pengar till sin vardag då å då.. eller om han faktiskt älskade mig, men älskade allt d där andra mer å därför gjorde slut.

Svanspelle: d va inte jag som prata om att tatuera in namnen, d va han som ville göra d bara. Men det var väl ytterligare en sak han bara sa för att jag skulle känna att han verkligen ville ha mig for life. Tro mig jag kommer inte springa in i nått förhållande typ nånsin.

Dr.Octagon: Nä jag känner också nånstans att han inte sårat mig med flit, andra gånger när jag nästan har gjort slut för att han kommit med sitt dåliga beteende emellanåt, så har jag sett att det nästan, nästan kommer tårar i hans ögon.. (eller om d va glansigt pga nån drog..) han har sagt tusen gånger att jag är ljuset i hans mörker, den enda som betyder något för honom, att han inte kan fatta hur han får ha en så fin tjej, att alla hans kompisar (dom dumma vännerna) säger när han visar bild på mig - "Vafan gör hon med DIG??" han har sagt att hans mamma skulle döda honom om han nånsin var elak mot mig, hon verkligen älskade mig..förmodligen för att hon vet att jag är en bra tjej, som jobbar å är ordentlig, hon hoppades nog på att jag skulle vara den som "räddade" hennes odåga till son, samma med hans brorsa han älskar också mig (enligt mitt ex)..som en vän såklart.. hans pappa var nere i Sverige första gången i sitt liv i somras, han hade också sagt till min kille..mitt ex... att förstör han nånsin detta så är han dum i huvudet.

Min kille har alltid ställt upp för mig annars, alltid funnits där, kommit med mat om jag varit trött efter jobbet, köpt det godiset han vet att jag gillar för att göra mig glad, köpt min favoritparfym till mig, gått med mig på shoppingrundor, velat ta med mig till sin familj å sina normala vänner, varit stolt över mig, sagt tusen gånger om dagen hur vacker jag är, hur fin person jag är, sagt att jag är det bästa som nånsin hänt i hans liv, när jag tvättat bort mitt smink brukade han säga "där är ju min fina, fina ängel" han tyckte att jag var världens sötaste utan smink å att det tydligen var ovanligt att tjejer var det. hm.

Och en gång när vi hade bråkat en natt, försvann jag från hans lägenhet, jag va full, ville bara bort från han..så gick ut och promenerade. Han trodde att jag hade tagit en svarttaxi å fick för sig att jag blivit mördad eftersom jag inte svarade, han ringde min syster i panik å frågade vad han skulle göra, han trodde att jag hade åkt till henne. Han åkte hem till mig å bankade på min dörr, sen när han kom hem så låg jag å sov i hans säng.. hade lugnat ner mig, kände bara att jag sprack av ilska så ville bara va ifred. Han pratade inte med mig, han skakade, jag såg att d kom tårar, tillslut kom d fram att han aldrig nånsin hade varit så rädd i sitt liv innan, han prata om alla saker han gjort tidigare, folk han skadat, slått, skjutit, rånat, utan att nånsin känna en gnutta rädsla.. men att han nu var livrädd att något skulle ha hänt mig, att han aldrig nånsin känt den känslan innan å det var också då han klämde fram att han nu fattade hur jävla mkt jag betyder för honom å hur rädd han är att förlora mig.. att han älskar mig sjukt mkt mer än han själv hade fattat innan.

Så ja, jag känner väl ändå nånstans att han förmodligen gillade mig rätt mkt ändå.. allt var väldigt intensivt.
Poet

2011-08-06 16:22
Alltså, jag ville inte skriva...

Men
"alltid funnits där för mig"

Kom igen? Fem månader... Det kanske var alltid när man var 14...

2011-08-06 16:29
men ursäkta mr perfekt om jag uttrycker mig för stort då.. men jag ville bara få fram att han liksom inte har behandlat mig illa, utan att d har varit bra... förutom dom gångerna vi bråkat.. å tills igår då. sen så är jag en person som har väldigt starka känslor, är jag ledsen är jag skitledsen, å antingen så gillar jag en person inte alls, eller så älskar jag den mer än livet. svart/vitt tänkande. tyvärr. kanske därför d låter överdrivet. det är inte bara heller dom 5 månaderna..utan att det kändes så rätt, jag var helt övertygad om att detta var mannen jag skulle vakna upp bredvid resten av mitt liv.