I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min tjej skrattar fult

Övrigt - Blandat

2011-07-02 18:37

Min tjej skrattar fult

tjoho

Jag och min tjej har nu varit tillsammans i ungefär 4 månader. Hon är helt underbar och allt jag någonsin önskat, men det finns ett litet problem(såklart)
Hon skrattar något för äckligt ful. Det låter som en häst och häxa skrattar samtidigt, kan inte förklara det bättre en så.
Om jag inte älskade henne så mycket så hade jag spelat in hennes skratt och lagt upp det på internetbubblan, så skulle hon bli lika känd like rasta man som ligger på en sten med spliffen och det fula skrattet.

Hon är verkligen söt, men så fort skrattet kommer så blir jag alltid lika chockad och fascinerad. Jag stör mig verkligen på det!!

Är jag en idiot som bryr mig och stör mig på min tjejs skratt? Skulle ni också göra det? Skulle ni säga det eller bara försöka bli van vid skrattet? Kanske taskigt att säga, det lär såra...

...Snälla hjälp

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-02 18:51
Bli skittråkig så hon aldrig har något att skratta åt?
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2011-07-02 18:51
Lägg upp ett videoklipp så man har något att gå efter!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Poet

2011-07-02 18:58
riktigt Seinfeld problem det här. jerry & george hade dumpat direkt, tror det är det enda rätta jag med
"life's a garden, dig it."
Poet

2011-07-02 19:05
Hon skrattar något för äckligt ful. Det låter som en häst och häxa skrattar samtidigt, kan inte förklara det bättre en så.

Hahaha!

On a more serious note, om det stör dig så pass mycket, så tror jag faktiskt att du inte tycker om henne så mycket trots allt :)
At the gates of Eternity...

2011-07-02 19:24
Saken är den BC99....
Jag älskar faktiskt henne. Det är lätt tro att när man är kär så accepterar och gillar man även sin partners fislukt, men så är det inte för mig.

Jo, jag älskar henne, men inte hennes hästhäxskratt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-07-02 19:28
men säg till henne. är väll lika bra hojn får veta det. fast hon vet det säkert redan men ändå. så kanske hon kan börja skratta annorlunda.

2011-07-02 19:42
Hmm, skrattpedagog?

2011-07-02 20:06
börja skratta likadant du oxå
Första rapparen som öppet är bisexuell?
Fuck fördomar ,jag är bara speciell!

2011-07-02 20:08
Spöa henne lite då och då. Inte för att hon skrattar fult eller när hon skrattar, utan bara för att du kan.
Hon älskar säkert dig också och kommer därför stanna kvar, även fast du slår henne.
Men hon kommer börja må dåligt, tycka hon är mindre värd, finna livet mindre kul och kommer därför inte skratta än enda gång till. Speciellt inte när du är med.

2011-07-02 21:01
hahaha fan va bra, har en fråga, är du rädd för att ha henne i närheten av dina polare/släkt med oro om att dom ska säga något roligt?
Rappare

2011-07-02 21:09
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Poet

2011-07-02 21:34
balooo2.0: Har inte sagt att man ska älska allt med ens partner, I know buddy, jag är gift! Men om det är något som stör dig så pass illa, och tydligen något medfött/oföränderligt, så är det illa för dig. Just saying.

2011-07-02 21:40
HAHAH <3

Finns väl inget å göra åt direkt, men fan det måste va jobbigt asså!

2011-07-02 22:12
Haha, jag har faktiskt hört den omtalades skratt. Jag blir lika paff varje gång, det låter som något ni aldrig hört förut! En häxhäst som kräks och parar sig samtidigt.
Jag har dock börja tycka att det är lite charmigt.

2011-07-02 22:39
En häxhäst som kräks och parar sig samtidigt.

Jag är rädd och ändå nyfiken...
Jag var whoa-fri i över ett år, men sen blev kommentarerna i blandat-forumet så korkade att jag var tvungen att logga in och driva med dem.

2011-07-02 22:49
Skulle så gärna vilja höra!

2011-07-03 00:00
Gör som måne, börja tycka att hennes skratt är charmigt.

Men fo real. Säg ingenting till henne om det, vad du än gör. Jag hade fan fått men för livet om någon sa "du skrattar så sjukt fult, som en häxhäst som kräks och vad det nu var". Förhoppningsvis vänjer du dig... Eller tänk såhär, du kommer ju aldrig tröttna på bruden för hon kommer göra dig lika paff varje gång hon skrattar :)
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Groupie

2011-07-03 00:00
Sluta beskriva det! Man blir bara mer och mer nyfiken hahah.

Poet

2011-07-03 00:01
Jag blir lika paff varje gång, det låter som något ni aldrig hört förut! En häxhäst som kräks och parar sig samtidigt.

Jag är rädd och ändå nyfiken...

HAHAHAHAHAHA!

2011-07-03 00:25
hahaha dagens i-landsproblem. :-)
Dra åt helvete

2011-07-03 00:40
Det roliga är att hon är fett jävla snygg också, ser ut som Catherine Zeta-Jones och är klok som en uggla. Hon är alltid uppiffad till max och karlarna står i cirklar runt henne. Ja, tills någon drar ett skämt och cirkeln på ett magiskt sätt löses upp...

Baloo: (för att vara lite seriös) Det är ingen idé att göra något åt det, du kan inte göra något. Jag förstår att det här är ett roligt ämne att diskutera i en tråd, men irl finns det inget att diskutera. Hon är en pärla, intressant och vettig. Det är ett jävla plus i kanten att hon kan släppa loss och skratta ordentligt. Hellre det, än att hämma sig själv och fnissa som en fjortis. Sluta tänk på det, för det är ballt!

2011-07-03 02:03
hahaha dagens i-landsproblem. :-)

hahahahaha

2011-07-03 02:09
håller annars med Måne, hade jag träffat en tjej som hade ALLT jag någonsin hade kunnat önska mig så hade jag inte alls brytt mig om hur fult hennes skratt är.
dock är jag inte personen som skäms över saker (om du skäms över hennes skratt in public) så det är lätt för mig att säga.

men har hon allt du någonsin hade kunnat önska dig så lev med det, ett fult skratt är väl inget högt pris att betala eller?

2011-07-03 05:01
Det roliga är att hon är fett jävla snygg också, ser ut som Catherine Zeta-Jones och är klok som en uggla.

Nu vill jag se se en bild och höra en inspelning på denna guzzilago.
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Poet

2011-07-03 09:59
Säger som Jag är en apa, detta MÅSTE vi få se/höra!

2011-07-03 10:21
Ge henne en rak höger när hon skrattar
http://duckdown82.tumblr.com/

2011-07-03 16:56
Vafan, så sjuka inlägg.

För det första RAKA RÖR förfan, inte ut på whoa och kolla vad alla andra tycker(dem känner inte er, är en ganska bra anledning)!

Gå till hon och snacka om det. Du måste ju kunna berätta hur du känner. Det är inte så att du VILL va taskig mot hon, eller hur det måste hon kunna fatta. Sen om ni hamnar i en fight om vad som är viktigare använd skala 1-10 som visar hur starkt ni känner om saken. Va är det inte logist det här? eller blir det bättre att ger henne en rak höger.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2011-07-03 18:50
turist: men är du seriös? det är ju som att säga "alltsü jag älskar dig jättemycket och tycker att du är världens finaste och allt sünt förutom EN SAK. varje güng du ler blir jag bara paff och chockad och jag stür inte riktigt ut med det, kan du inte börja le annorlunda?" hade min pojkvän bett mig ändra pü mitt skratt hade jag sagt tack och adjö och sen aldrig skrattat nünsin igen.
vegan power
Poet

2011-07-03 19:38
hur fan kan du få för dig att göra Ü när du ska skriva Å ??? så jävla dumt. man använder väl A istället om man inte har Å

2011-07-03 19:46
sleepysmile: Så du kompromissar aldrig i ett förhållande, det är ju sunt. Sen ser jag inte dig komma med nån lösning.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2011-07-03 19:56
tjejer är rätt äckliga överlag i vilket fall ( tänk så många kukar hon haft i sig )
men sånt löser sig! (hora) PEACE!

2011-07-03 20:39
konstigt att vaniljen skulle skriva nåt sånt, haha
http://duckdown82.tumblr.com/

2011-07-03 23:06
Sanna mina ord, efter den dagen hon hittat denna tråd och dumpat dig kommer hennes skratt minnas som det vackraste du hört. Du kommer höra skrattet i ditt huvud medans du med tårfyllda ögon kramar om kudden och vaggar dig till sömns!
Poet

2011-07-03 23:16
Hahahaha ^

2011-07-03 23:21
hur fan kan du få för dig att göra Ü när du ska skriva Å ??? så jävla dumt. man använder väl A istället om man inte har Å

hahaha, typiskt bra sak att störa sig på!

sjukt underhållande tråd! langa bild + ljudinspelning, spela in i smyg och lägg upp. do it!
Poet

2011-07-03 23:24
Haha skrev om tyska Ü grejen i "Douche or No Douche" tråden :)

Saken är den att Ü sitter på samma plats på tyska tangentbord, där våra Å sitter. Så hon är bara lat helt enkelt som inte pallar skriva A ;)

Douche or No Douche?
Redaktionen

2011-07-03 23:51
haha, hela denna tråden är douche och jag fan njuter.

måne och jeffi har en poäng, tråkigt nog.

... men jag hade hellre sett att du la upp skiten på tuben så vi andra kunde skratta lite.
det skulle seinfeld gjort.

sen skulle allting gå åt helvete och du får leva på gamla meriter resten av ditt liv. och göra animerade filmer om bin och deras spännande liv. med häxhästen rungande i öronen.
namaste

2011-07-04 00:12
sjukt snygg tjej som skrattar som en demon? det måste betyda att du är ful min vän. hon känner sig trygg med ditt utseende och kan därmed skratta helhjärtat och högt utan att känna sig hemsk. ni kompenserar varandra.

annars, spela in hennes skratt och spela sedan upp det för henne. se hur hon själv reagerar. sen så kan ni tillsammans sitta och arbeta fram ett nytt skratt. vilken romantisk plot!
pistol
Manager

2011-07-04 00:26
Om hon är så perfekt att det bara är skrattet som stör dig så kan du väl betinga dig själv att associera ljudet av hennes skratt med något positivt?
Redline!

2011-07-04 01:18
BC99
Haha! Jag säger douche till tyska tangentbord och no douche till tråden.

Och vad är dealen med att ha Ä och Ö men inte Å, orka mobba ut Å! Typiskt tyskar, höhö! (dumt skämt?)

2011-07-04 11:43
Jag tycker du ska tala om för henne. Ok, lite elakt, men är det verkligen så illa(vilket jag har svårt att tro att det är, du är säkert bara lite knäpp som Jerry Seinfeldt) så kanske hon kan ändra sitt skratt eller så dumpar hon dig, vilket du kanske också förtjänar.

Själv har jag svårt att förstå hur man kan älska någon vars skratt man avskyr, då dertta är en såpass viktig del av en person.
Skivsamlare

2011-07-04 12:30
Haha kung tråd!

På tal om fula skratt, ni vet såna gris-nöff tjejer (aldrig stött på en kille som gjort dom) brukar göra när dom andas in när det skrattas utav bara helvete? Jag har en kvinnlig bekant vars skratt enbart består av nöff!!! Det är helt sjukt, varje gång hon sätter igång och garvar faller hela festen ihop i skratt för det låter så sjukt!!

Tror inte din brud slår nöff-bruden. Men upp med film!!
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-07-04 12:52
Turist: det är klart jag gör, det är viktigt att kunna kompromissa i förhüllanden men just det här ämnet är nügonting helt annat. och som jag tidigare skrivit nügonstans, om det sticker för mycket i dina ögon med ü sü läs inte mina inlägg. ingen tvingar dig :)

lösning?
stü ut med det tills du vänjer dig.
vegan power

2011-07-04 13:27
what would chuck norris do
http://www.myspace.com/akinonline

2011-07-04 15:23
Äh skit i det, alltid något man stör sig på hos sin flickvän.
(och mer blir det med tiden)

Du kan alltid tysta henne genom att börja pussa eller hångla med henne varje gång hon börjar skratta. Får du ut något positivt av att hon börjar skratta och kanske blir du att associera hennes skratt med en bra känsla så att irritationen försvinner.

2011-07-04 16:43
haha jag hade en flickvän som skrattade ganska fult när hon gapskrattade.. jag kunde inte låta bli att reta henne för det och på det sättet så va det inte ett problem längre..

2011-07-04 16:47
fan vad taskigt att reta henne för det!

2011-07-04 17:53
Jag håller tyvärr med mackan_sthlm P25. Skoja lite om det med henne så avdramatiserar du hela grejen för dig själv. Men säg aldrig att hennes skratt stör dig.
Who made me like this? Was it me and god in co-production?

2011-07-04 18:02
Kanske lite sent att börja skoja om det nu?

Bästa tråden på länge alltså, förövrigt.

2011-07-04 18:28
grejen är att en skön tjej hade kunnat inse sitt fula skratt och ändå inte tycka det va jobbigt.. inte så att jag retade henne elakt om det.. men jag skrattade åt henne.. förväntar mig inte att nån ska hajja.. men det funkade för oss..