I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Min tjej skrattar fult

Övrigt - Blandat

   

2011-07-02 18:37

Min tjej skrattar fult

tjoho

Jag och min tjej har nu varit tillsammans i ungefär 4 månader. Hon är helt underbar och allt jag någonsin önskat, men det finns ett litet problem(såklart)
Hon skrattar något för äckligt ful. Det låter som en häst och häxa skrattar samtidigt, kan inte förklara det bättre en så.
Om jag inte älskade henne så mycket så hade jag spelat in hennes skratt och lagt upp det på internetbubblan, så skulle hon bli lika känd like rasta man som ligger på en sten med spliffen och det fula skrattet.

Hon är verkligen söt, men så fort skrattet kommer så blir jag alltid lika chockad och fascinerad. Jag stör mig verkligen på det!!

Är jag en idiot som bryr mig och stör mig på min tjejs skratt? Skulle ni också göra det? Skulle ni säga det eller bara försöka bli van vid skrattet? Kanske taskigt att säga, det lär såra...

...Snälla hjälp

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.