I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Nakenbilder på ex

Övrigt - Blandat

2011-06-28 16:40

Nakenbilder på ex

Min fråga är egentligen bara denna;

Tycker ni att det är ok att ens partner har kvar nakenbilder/sexfilmer på/med sina ex?

2011-06-28 16:47
Nej. dom är ju enbart till för att fantisera eller skryta med.
Producent

2011-06-28 16:54
har båda gått med på att det spelas in/fotas under sexet så är det väl okej.

2011-06-28 17:47
Konstigt - nu var ju iof inte frågan om det var ok att filma/fota sex och naket i allmänhet, utan om det är rimligt att ha kvar sånt från ett gammalt förhållande fast man har ett nytt.

2011-06-28 17:52
Jag hade personligen tagit illa upp om jag haft en brud som satt på bilder/filmer med sitt ex, skulle kännas som om hon inte var över han. Men de är ju bara jag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2011-06-28 17:58
Sän F27
va? jag svarade på din fråga.
Groupie

2011-06-28 18:11
Nej det är inte okej. Det är oschysst mot ens nya partner och jag tycker att aktiv försöka ta del av exets liv via facebook, bloggar o.s.v. är taskigt nog. Jag t ycker det är dålig stil och speciellt nakenbilder/filmer,.. säger det inte sig självt?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Producent

2011-06-29 00:35
varför ställde du upp från början på det? man tar väl kort/film för att bevara inte för att radera, då e juh deras syfte inte värt nått...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2011-06-29 02:44
Men samtidigt så är det endå filmer som exet har sparat och antagligen är fäst vid, så det känns ju lite fuckt up att bara be någon kasta något man sparat för att behålla.

MEN! Om det är rimligt.... för dig TS?

Troligt vis inte. Men det är säkert rimligt för vissa andra. Dock så ansér nog majoriteten av alla människor att det inte är rimligt, så det är nog inte rimligt enligt normen.

Rimligt svar på en Rimlig fråga.
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2011-06-29 03:15
En sak om man håller kontakt på facebook osv osv, en helt annan om man har nakenbilder/nakenfilmer på sitt ex. Om du har det som runkmaterial förstår jag faktiskt inte problemet. Ditt ex lär ha haft något i din smak, det behöver knappast ha något med känslor att göra egentligen.

2011-06-29 03:51
beror väl på lite för mig, att ha sånt liggandes i nån låda för att man inte tänkt på att slänga eller liknande, visst, det hade inte stört mig, men jag antar att det inte är det du syftar på, och att ha såna grejer undangömda som man tar fram och tittar på ibland, nej, det hade jag inte uppskattat alls.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2011-06-29 07:14
Jag tycker det är okej, så länge det inte missbrukas. Folk behöver inte vara idioter och börja visa runt det eller lägga upp det på nätet. Så Runkmaterial yeay, Sprida Neay.
Dont drink and drive, take LSD and teleport!

2011-06-30 12:22
Skulle inte bli överdrivet upprörd om jag hittade något sådant bland min flickväns ägodelar, men samtidigt är det en underlig grej att spara på. För min del kan jag säga att jag har gjort mig av med alla nakenbilder/filmer som uppkommit i mina förhållanden när dessa förhållanden tog slut. Jag tycker att det är jävligt respektlöst att sitta och spara på nakenbilder av en person som man inte har en sådan relation till längre.
Veritas Amicus, Henkso Amicior!

2011-06-30 12:31
Haha kanske skulle vara rätt onice att hitta en film på när ens flickvän blir bangad av en annan snubbe :S

Naken bilder e juh en annan sak.
 -? ? ? ? ? ?- {@[email protected]} -? ? ? ? ? ?-

2011-06-30 12:42
Jag tycker att det är jävligt respektlöst att sitta och spara på nakenbilder av en person som man inte har en sådan relation till längre.

Haha kanske skulle vara rätt onice att hitta en film på när ens flickvän blir bangad av en annan snubbe

Det är inte något bra, nej. Bort med bilderna och filmerna, bort. Ladda ner "runkmaterial" från internet med nån totalt främmande, sitt inte och runka o tänk på hur hennes fitta kändes när du ser på filmen.

Påstår du att weed inte är farligt så har du motbevisat dig själv
Manager

2011-06-30 12:56
Jag tycker det är helt ok. Fast sen är jag helt ok med att hon faktiskt ligger med sitt ex också, så jag kanske inte är rätt person att fråga.
Redline!

2011-06-30 17:27
Octagon hahah
Ålltzen, Växjö, Bremen.

2011-06-30 22:13
Har inte läst igenom tråden.

Men jag själv tycker inte att det är okej, men har man varit så dum att man gått med på det så ja då får man skylla sig själv.

2011-06-30 22:40
IraQ
Vadå dum? Om man tycker att det är en sexig/rolig/spännande grej att göra i ett förhållande finns det väl inget dumt i det, förutsatt att man har ett relativt "vuxet" förhållande.
Boyz n the wood
Poet

2011-06-30 23:05

Tycker ni att det är ok att ens partner har kvar nakenbilder/sexfilmer på/med sina ex?

Nej det tycker jag inte.
At the gates of Eternity...

2011-06-30 23:26
Vem skulle aktivt sitta och ta bort gamla nakenbilder?

Självklart borde det vara helt okej att ha sånt kvar. Själv hade jag inte uppskattat det.

2011-06-30 23:30
Tror inte nåt av mina ex sitter inne på nakenbilder på mig där de inte själva är lika nakna också. Men om det nu råkar vara så att de sparat sådana bilder så bryr jag mig inte särskilt mycket.

Personligen sparar jag aldrig sånt, jag försöker göra mig av med så mycket som möjligt som kan påminna mig om ett ex oavsett om vi hade att bra eller dåligt breakup.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2011-07-01 11:52
Såsom jag ser det, jag har ett gäng olika från olika förhållanden o så. Träffar jag en tjej idag är det inte alls säkert att det håller, så hon kan ju hamna i arkivet också om hon har tur. Jag är trygg med tanken att jag som 75 åring kan sitta med mitt barnbarn och visa alla brudar jag haffat och samtidigt peka på ungen o klanka ner på dagens ungdom.
 http://www.myspace.com/murderdem
Toastare

2011-07-01 12:35
Nej.
Jag skyller allt på Emma!

2011-07-01 13:06
Om du känner för att ha kvar dem så ha det, om du inte känner för att ha kvar dem så ha de inte. Skit i vad andra säger. Behöver väl inte vara så himla svårt.
Who made me like this? Was it me and god in co-production?

2011-07-01 13:08
Om din nuvarande flickvän sedan inte vill att du ska ha kvar dem så kan du fråga dig vad som är viktigast. Hon eller bilderna.
Who made me like this? Was it me and god in co-production?

2011-07-01 13:18
Tycker att man kan spara det, det är omänskligt för män att ta bort nakenbilder. Man kan väl spara dem nånstans men inte titta på dem eller nåt, alltså låtsas som dem inte finns men iallafall alltid ha kvar dem.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Groupie

2011-07-01 17:58
Octagon

say what?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-07-01 20:44
Man går väll inte igenom sin hårddisk och tar bort alla bilder man har på sina ex en eftermiddag bara för att det är kul, men skulle min nuvarande partner hitta bilder och be mig ta bort dom så visst.

Lämna det bakomflutna före dig.

2011-07-01 22:50
NateW SA DET!!
http://www.youtube.com/dddnicemusik

dddnicemusik @ youtube.. PRENUMERERA

2011-07-01 23:47
Jag ser ingen poäng i att spara skiten, bara att radera. Eller sitter du och tittar på nakenbilder/filmer på ditt ex och myser när din brud är på toa?!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2011-07-02 00:57
pajson

Vilken antagelse! Just på toa? Beror väldigt mycket på relationen till exet, är det bara nakenbilder men inga känslor (vilket det troligen är, skulle jag vilja hävda) så förstår jag inte problemet. Och isf, när används nakenbilder? Oftast onani, visst? Insinuerar du att killen i fråga onanerar när hans flickvän är på toa, och vad är det isåfall för bild av män du har skaffat?
Producent

2011-07-02 01:24
Känns som att det är mest kvinnor som orkar bry sig om såndant här.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2011-07-02 04:12
Nej, nej och åter nej.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-02 13:51
Anenkefali
Haha, jag kom inte på något annat. När bruden är ute och fikar, då? :)

Men om inte nakenbilderna/filmerna används, varför ska de då finnas kvar? Oavsett relation till exet känns det lite konstigt att ha kvar sådant material efter förhållandets slut.

Skulle snubben ha kvar bilder/filmer på sitt ex (och han) skulle jag kalla honom wack, skulle han dessutom kika på dessa bilder/filmer ibland... ja, nej, sjukt ouppskattat. Känns inte helt ok mot exet heller.

Säg mig, varför ska man ha kvar sådant?
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2011-07-02 16:31

Känns som att det är mest kvinnor som orkar bry sig om såndant här.

Kanske för att det mest är män som har nakenbilder på sina ex

Producent

2011-07-02 18:39
Jag skulle nog inte orka bry mig om min flickvän har nakenbilder på sitt x.
Känns som att det finns viktigare saker att bry sig om.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Rappare

2011-07-03 13:33
Sånt ska ut på nätet så vi killar kan ha det till runkmaterial

Finns inte mycket mer än så att tillägga.
Wurrup?

2011-07-03 16:50
Dopeness, så du är medveten om att din brud har bilder så sitt nakna ex? sugigt

2011-07-03 21:02
Känner väl att det finns bättre saker att tänka på/gråta/bli arg över.. men ah jag vet inte riktigt om det är okej.. det man inte vet mår man inte dåligt över!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-07-03 21:41
Arttack

Absolut du har rätt, vad jag menar är att har du valt att ta naken bilder på dig själv så får helt enkelt leva med att ditt ex har kvar dom bilderna.

2011-07-04 12:06
Har lite nakenfilmsnuttar på mig och mitt ex som ligger och samlar damm, men som jag egenligen skulle kunna göra mig av med. Tycker att de är pinsamma snarare än heta och som minnen av förhållandet är semester och laja runt filmer mycket mer roliga att spara på. Skulle inte berätta för min nuvarande partner, men självklart skulle jag kunna göra mig av med dem och han fick reda på och bad mig. Skulle inte tycka att det var så faligt om han hade nakenbilder på ex. Beroende på mängd :o skulle jag be honom slänga.

2011-07-04 13:48
Fumez; vem har sagt att jag ställt upp på något öht?

Jag äger varken nakenbilder eller filmer på ex.
F.ö så undrar jag varför alla pratar till/om mig som att jag vore en man?

Ganska roligt att folk antar en massa saker om mig utan att veta ett smack, och sen rullar det på. Snöbollseffekten ;)

Misery: beror väl på lite för mig, att ha sånt liggandes i nån låda för att man inte tänkt på att slänga eller liknande, visst, det hade inte stört mig, men jag antar att det inte är det du syftar på varför antar du att det inte är det? :)

Tuss; "Känns som att det är mest kvinnor som orkar bry sig om såndant här.
-Kanske för att det mest är män som har nakenbilder på sina ex " Håller med! :)

MsJupiter
; Så, varför raderar du dem inte? Om du inte gillar dem så verkar det ju konstigt att spara dem?

2011-07-04 18:32
Fan vad besviken jag blev nu... Jag trodde någon skulle lägga ut nakenbilder på sitt ex..

2011-07-04 21:45
sän

ingen aning egentligen, har väl börjat vänta mig lite mer kreativa underligheter när det kommer till dig och killar ;P

VAR det så du menade?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Producent

2011-07-11 18:32
Vanilla Du måste ha blandat ihop mig med någon som bryr sig.

2011-07-17 17:42
Så här är det ju. Man får ju ha kvar bilderna om man vill. helt klart. Men om exet säger "ta bort dom" - så gör man det.

Om änns nya tjej/kille ser dessa och säger "ta bort dom" - så gör man det.

2011-07-17 23:38
Jag har funderat länge på om det är okej eller inte,
och kan inte riktigt komma på ett bra svar.

Hade jag haft pojkvän är jag övertygad om att jag inte hade frågat honom om han hade några sådana bilder, och jag hade sannerligen inte suttit och bläddrat igenom hans bilder på dator/ telefon/ album.
Så förmodligen hade jag aldrig fått reda på om det fanns några sådana bilder,
och då är det ganska svårt att reagera på det.

Däremot sparar jag aldrig på sånt själv, har man tagit eller skickat sådana bilder så är det förmodligen en känsla med och när det tar slut är det väl ganska logiskt att ta bort dem nästa gång man hittar dem.

Battlerappare

2011-07-18 00:27
Därför man sparar dom under dummie mappar på datorn, doh.

2011-07-18 01:15
Oavsett var dom är sparade hade jag inte hittat dom eftersom jag inte tycker det känns okej att rota igenom någon annans personliga grejer.

Tycker det är värre att snoka i någons dator eller telefon, än att ha gamla nakenfoto...