Rest in peace Ryan Dunn!
Riktigt tråkigt =/ http://www.tmz.com/2011/06/20/jackass-ryan-dunn-dies-dead-car-crash-accident-pennsylvania/ konfirmerat på bland annat ckys sida och på Prestons radio show
I hate to advocate drugs, alcohol, violence or insanity to anyone, but they've always worked for me.
Producent
2011-06-20 17:44
R.I.P Random hero
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Darwin som rensar upp bland idioterna, han körde rattfull, ingen respekt på den idioten.
rawr
R.I.P
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Redaktionen
2011-06-20 21:07
var det inte wee-man som också skulle ha dött för ett par år sen, fast det sen visade sig vara en bluff? (eller rykte) om det nu var så, och länken ovanför stämmer, vad fan är det för stil eller? inte för att jag tror att den stämmer, men ändå. jaja, tråkigt att folk dör. sånt händer. det var bara en kändis.
namaste
Producent
2011-06-20 21:07
bam margera har ju också dött.... börjar tröttna på det här nu :(
R.I.P. Han har fått mig att trilla av stolen många gånger
FAN ACKLIGT JAVLA FULLO! Fan va glada over att han bara korde ihjal sig sjalv och ingen annan oskyldig!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!
Det kan väl för i helvete fortfarande vara tråkigt att han är död
DGAF Hej pucko. Liten rolig anekdot, man vet fortfarande inte vem som körde bilen. Kan ju lika gärna ha vart den andre som också strök med.
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress "Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
Intressant att folk tycker man förtjänar att dö för att man kör rattfull.
Boyz n the wood
DGAF:
FAN ACKLIGT JAVLA FULLO! Fan va glada over att han bara korde ihjal sig sjalv och ingen annan oskyldig! passageraren som satt med honom dog också.
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
Arttack intressant att du försöker bagatillisera en av de vanligaste orsakerna till dödsfall i samband med trafikolyckor, att rattfyllerister inte döms för mord/mordförsök när de kör ihjäl andra är fan ännu mer intressant. Ta och tvätta dig.
rawr
passageraren som satt med honom dog också Som sagt, Darwin i arbete, är man dum nog att klättra in i en bil som framförs av en rattfyllo är man inte ett dugg bättre.
rawr
Iallafall vad jag har fått höra, så var ryan på en fest och drack ganska mycket
efter att han och en polare blivit ganska fulla så bestämde dom sig för att sätta sig i bilden och racea mot varandra på motorvägen varav ryan och en kompis satte sig i hans bil och dom andra 2 polarna i den andras bil. Racet staratade men då ryan vart för full så kunde han inte köra rak och de slutade såhär...
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
Ännu en värdelös rattfyllerist är borta från vägarna. Det är skönt att höra att han bara lyckades avliva sig själv. Dom släpade ut småbitar av vraket ur skogen vilket tyder på hastigheter över 130 km/h. Hade han träffat en annan bil så hade passagerarna där omedelbart omkommit. Good riddance.
Jag vill inte tycka att någon förtjänar att dö, men om detta nu är sant kan jag verkligen inte säga att jag tycker synd om dem med tanke på vad som skulle kunna ha hänt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
passageraren som satt med honom dog också. aa. och det fortjanade han ocksa. Idiot han ocksa.
Så du tycker att det ska vara dödsstraff på rattfylla? DGAF Kom igen, alla vet att vissa totalt förlorar förståndet av kraftigt alkoholintag. Visst fan får man skylla sig själv, men överdriv inte nu. Hoppas du tar ut dina aggressioner på folk som verkligen skadar människor medvetet också, som våldtäktsmän till exempel. Med det sagt försvarar jag inte Dunn eller någon annan rattfyllerist på något sätt.
Gojira Jag bagatE lliserar inte, jag tycker bara att det är underligt att så många tycker att man förtjänar att dö för att man kör rattfull. Tycker du att staten istället för att dela ut böter/ dra in körkortet ska dela ut dödsstraff till alla som kör rattfulla? Eller verkar det rimligare att förebygga rattfylla med information om dess tragiska konsekvenser?
Boyz n the wood
RalfieDee ohhm.. vart skrev jag det? Att det skulle vara dodsstraff pa rattfylla? Jag tycker att om man kor paverkad sa fortjanar man att krascha och do.
Eller verkar det rimligare att förebygga rattfylla med information om dess tragiska konsekvenser? Kom igen. Till och med en 5-aring vet vad som hander om man kor onykter. Informationen finns redan. Och ar man tillrackligt javla smart for korkort sa vet man vad alkohol + korning innebar. Annars ar man som sagt en idiot.
Undrar ifall du hade resonerat likadant ifall det var din bästa kompis som hade dött.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Redaktionen
2011-06-21 23:32
dunn driving. rest in pieces. (svårt att hålla sig)
namaste
Värt att tänka på vad som skulle kunna hänt istället för att tänka på de som hände? Riktigt tråkigt att han dog!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"Don´t drive and Dunn, Smoke and eat a bun"
Haha åder :) RIP Ryan
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
Undrar ifall du hade resonerat likadant ifall det var din bästa kompis som hade dött. Precis
Får vi höra nu!
Gangsta rappers can't fight, so they rap about guns
Ni håller helt onödiga diskussioner, rattfulla människor kan lika gärna dö det finns inget synd i det mer än att dom stundtals får med sig oskyldiga människor i krocken. Har man iq nog att ha körkort så har man iq nog att fatta vilka risker det innebär att köra packad. Ingen RIP från mig dock, killen va en klockren idiot.
http://www.myspace.com/murderdem
Young gunna married to the streets no wedding ring
aw bam är lissen, tycker mest att det var lite på tiden att någon av dom strök med när dom lever så där lixom, jävligt tråkigt ändån när folk dör men är man en komplett idiot får man räkna med sånt där
Fattar inte hur ni kan dra skämt om en person som precis dog, även fast ingen av oss känner honom så kan ni väll förfan visa lite respekt. Visst han körde rattfull och det var jävla idiotiskt men att säga att ni tycker det är bra att han dog osv? jag hoppas med hela mitt hjärta att alla ni får aids inom 24timmar. R.I.P Ryan Dunn
B
Dom släpade ut småbitar av vraket ur skogen vilket tyder på hastigheter över 130 km/h. Det var 130mph, allstå över 200km/h.
R.I.P. Han har gett mig många skratt genom åren och det vill jag hylla honom för. Att det sen utan tvekan är idioti att kicka i 200 dyngrak är en annan knatch...
ge mig din månadspeng
ironiskt att ryan dunn rimmar med driving drunk
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
haha aa undra vilken rappare som drar den först
I hate it when brother's go early.... RIP (Btw, kanske är en anledning till att Whoa har dött att alla (läs: många) här verkar ha väldigt lätt för att döma andra människor?)
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Jag bor för lång bort från trakterna där han härjade för att säga annat än att han var underhållande när jag var 12... Sluta vara så jävla upprörda: folk dör ibland , speciellt rattfyllon. Orka fördömma, det är på andra sidan jorden.
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu
Sorry men jag kan inte känna någon form av sympati med någon som kör 200 km/h full och dör. Det är tråkigt för snubben som va med i bilen och för Ryans familj, men han själv fick vad han förtjänade. Bara tur att ingen annan förare strök med också...
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Rest in peace visst. Men vafan han var rätt tråkig, kommer ni ihåg det där "hämnd" prank-programmet han hade på mtv som gick ut på att han stökade till någons rum.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Gogaku, hur kan du sitta och säga att någon förtjänar att dö? som inte gjort något förfärligt? Fattar inte, ja kör man full är man dum i huvudet men att säga att han fick vad han förtjäna är väll lite over the line?
B
En kille mest känd för att ha stoppat upp en leksaksbil i röven tog död på både sig själv och sin kompis efter att ha kört rattfull.
Varför känner jag mig ensam om att vara väldigt överraskad att hans död blev såpass uppmärksammad på internet/media och att folk tar det här på så jävla stort allvar?? Han var ju inte ens en av de "större" stjärnorna i Jackass som Knoxville, Steve-O, Bam eller WeeMan.
Internet har gjort sitt i alla fall, som vanligt:
Facebookgrupper:
Hi-Im-Ryan-Dunn-and-this-is-Drunk-Driving Hangover-3-is-gonna-suck-without-Ryan-Dunn
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
elajt Han kunde ha kört ihjäl en massa andra människor. Har man inte mer skalle än att inte sätta sig i en bil när man är dyngrak och dessutom köra 200km/h så förtjänar man vad som händer med en enligt mig, ja. Det är en sak att sätta sig själv i fara, en annan att samtidigt sätta alla andra runt omkring en i fara.
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Saken är ju att han var inte dyngrak, och jag har sagt flera gånger att han är dum i huvudet som kör full och tyvär var det inte första gången men definitivt var det den sista. Och du som säger, varför bry sig när han inte var en av dom "kändaste" i jackass wtf? så deras liv är värt mer för att dom har ett kändare namn? . Men det jag försöker säga är visa lite respekt för fan, även om ingen av hans familj / någon han känner komma läsa det här.
B
Att han har kört full är ännu inte bevisat, bara någon som sagt det.. Jag tror iof att han har kört full men never the less, R.I.P..
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Så det är okej att köra bil om man är ganska full, sålänge man inte är "dyngrak"? haha Det jag sa hade ingenting med hur mycket någons "liv är värt". Vet inte vart du fick det ifrån. Säger bara att jag är förvånad över hur mycket hans död uppmärksammades då jag inte trodde att han var så värst känd. Men nu i efterhand så tror jag nog mer det var pga hur han dog än att han dog. Körde rattfull och tog död på både sig själv och sin kompis som satt bredvid, lite kontroversiellt antar jag då det är normalt att inte ha sympati för folk som riskerar andras människors liv utan någon vettig anledning. I detta fallet någon som direkt bär ansvaret för sin kompis liv.
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
så kan ni väll förfan visa lite respekt. Visa respekt för en fyllo som körde ihjäl sig och sin polare? Skulle inte tro det va.
rawr
DMAt denna bara någon råkar inte vara en sheriff inblandad i utredningen?
rawr
Marvingaye, sa jag att det var okej att köra bil ganska full? nej. Men det är väldigt stor skillnad på att köra bil när man är lite små lullig och när man är dyngrak.....
B