I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Du måste välja...

Övrigt - Blandat

2011-06-17 20:50

Du måste välja...

Japp här är den officiella "du måste välja annars dör hela din familj" tråden... Jag börjar , den som svarar kommer med en ny.

Du måste äta 2 dl mänsklig avföring varje dag resten av ditt liv (måltiden skall intas outblandat inom en timme)
ELLER
Du måste amputera båda dina ben.

Första rapparen som öppet är bisexuell?
Fuck fördomar ,jag är bara speciell!

2011-06-17 21:00
amputerar benen, fekalierna lär döda mig i vilket fall

denna får bara killar svara på, suga ev någon eller bli påsatt i röven..
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2011-06-17 21:04
och man måste ju självklart motivera sitt svar
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2011-06-17 21:05
japp håller med man måste motivera svaret... frågan du ställde antar jag dock att jag inte får svara på
Poet

2011-06-17 21:06
Suga av någon. Med bra fantasi så kan man tänka att det är något annat. Smärta i röven blir svårt att fantisera bort.

En örfil i ansiktet var 15 minut, oavbrutet i en hel månad eller....

Zlatan får dra den absolut hårdaste fotbollsparken han kan mellan benen på dig.
At the gates of Eternity...

2011-06-17 21:09
örfilen lätt, i want my nuts

kycklingdräkt resten av livet, eller ha mabanda efter sig som rättar alla fel du gör resten av livet?

2011-06-17 21:13
ok vi borde kanske ha lite mer detaljer, exempelvis om man skulle välja zlatans spark, om man får bestående men eller inte osv

2011-06-17 21:13
klart man får hehe, allt i denna tråde ger bestånde men :D

2011-06-17 21:14
BC99 blowjob lär ju ge honom det iaf

2011-06-17 21:15
väljer kycklingdräkten för att jag skulle inte palla mabandes stalkershit.

Att du bajsade på dig varje gång du fick orgasm eller att du var tvungen att mörda en katt varje 8 timmar

2011-06-17 21:17
mörda en katt, mitt sexliv skulle bli ganska förstört, vilket jag inte kan leva utan

vara tillsammans med justin eller friday tjejen? båda sjunger nonstop

2011-06-17 21:20
justin, den killen kan sjunga hur mkt han vill bara han lägger sig med mig ;)

Leva utan internet resten av livet eller gå barbent resten av livet

2011-06-17 21:24
hmm hard one, hoppas fler kommer in och svarar snart, men vi får väl hålla igång så länge

kör nog på att leva utan internet, kan bli sjukt jobbigt att vara barbent, internet är bara tidsfördriv när det inte finns nått bättre att göra

färga håret i misery_chick style (no offence misery) eller sluta använda whoa?

2011-06-17 21:27
sluta använda whoa, känns som man redan är på väg så..

aldrig mer äta chips,godis choklad osv.. eller aldrig mer få lyssna på musik (musik mutas alltid för dig oavsett vart det spelas)
Poet

2011-06-17 21:29
sluta använda whoa.. (mkt offence till misery)

att vara spokie eller duktigidiot ? (oo den är svår, idiot vs idiot)
"life's a garden, dig it."

2011-06-17 21:31
Balhoo du får svara på min jag hann före ...
Poet

2011-06-17 21:33
ok sry.. aldrig äte chips godis & sånt. dn var ju lätt..

att vara spokie eller duktigidiot ? (oo den är svår, idiot vs idiot)

2011-06-17 21:34
hur blir det, team spokie eller team idiot?

2011-06-17 21:38
vi skippar personangrepp.. väljer dock spokie för han skriver flitigt i tråden.

att tatuera ett hakkors i pannan eller amputera båda armarna?

2011-06-17 21:43
Hakkorset, går att dölja

Att vara extremt överkänslig till den punkt att man överreagerar mot ALLT (gråter en dag för en nedtrampad myra, skrattar för mycket och för länge åt allt man tycker är kul, blir skitkär om nån ger ett leende)

Mot att vara känslomässigt avtrubbad, dvs inte känner särskilt mycket alls egentligen (inte ingenting, men det är svårt och inte lika starkt som för vanliga)
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Poet

2011-06-17 21:43
spokie - ah skit i den ni tjaffsar som barnungar i varenda tråd redan

Bitheway - svår, men hakkors i pannan.. man får klura ut förklaring till den när man ska få stryk, åtminstonde kan man boxas tillbaka...

att vara hungrig som fa-an jämt och ständigt eller att ha näsan på dicken ? din näsa på din dick alltså, eller på blygdläppen om du är dam

Poet

2011-06-17 21:45
fan i satan... sen igen

jag väljer att vara känslomässigt avtrubbad, det är coolt

att vara hungrig som fa-an jämt och ständigt eller att ha näsan på dicken ? din näsa på din dick alltså, eller på blygdläppen om du är dam
Producent

2011-06-17 21:47
hahahaha.

hungrig som fan nog, skulle ju vart sjukt jobbigt med en penis hängande över käften hela tiden

att nån hänger över din axel resten av ditt liv och följer dig vartän du går, eller att sitta i ett rum med INGEN social kontakt alls i 2 år
http://www.youtube.com/watch?v=6LxpYUTfHZA

2011-06-17 21:56
Confident jag kan ha missuppfattat men tror han menar att din näsa är på kuken..Alltså inte kuken på näsan.

Iaf, väljer att inte ha nån social kontakt på två år. För att jag inte skulle klara av att ha nån som följer efter en resten av livet haha.

Att du var tvungen att skrika kukhora varje 10 minuter (förutom när du sover) eller att du var tvungen att ha sex med ett djur varannan dag (valfritt djur)
Producent

2011-06-17 21:57
Ahhh...men valet kvarstår, skulle fortf vart sjukt konstigt.
Producent

2011-06-17 22:39
1

Killar: Suga av din pappa tills han kommer eller knulla din mamma tills hon kommer?

Brudar: Bli påsatt av din pappa tills han kommer eller slicka din mamma tills hon kommer?

2

Att bli påsatt i röven våldsamt i 3 timmar eller mjukt 5 minuter varje julafton i resten av ditt liv?

2011-06-17 23:02
wordrec mördade trågen

2011-06-17 23:22
Att bli påsatt i röven våldsamt i 3 timmar eller mjukt 5 minuter varje julafton i resten av ditt liv?

5 minuter varje julafton i resten av mitt liv. Dock har jag tur då jag ej firar jul :)

Rullstolsbunden för resten av livet eller inget sex någonsin
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid

2011-06-17 23:52
vafan det är typ samma sak

2011-06-18 00:39
Definiera "inget sex"?

"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-06-18 10:26
inget sex någonsin...... att kunna leva är för mig viktigare än sex...

Så... Dricka ett stort glas snorloppar med torra, blodiga och slajmiga snorkråkor och mens i. Eller äta en kopp diarré med en liten sked?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-18 10:27
P.s: Det är en gammal alkis diarré.. och en gammal tants hepati B smittade mens.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2011-06-18 11:38
Såna här lekar är så jävla roliga!

Så... Dricka ett stort glas snorloppar med torra, blodiga och slajmiga snorkråkor och mens i. Eller äta en kopp diarré med en liten sked?

Alltså, den här är ju klurig. Precis som alla andra i den här tråden. Men jag blir lite kräksig av att tänka på den.

Jag väljer ändå diarrén då mens är det äckligaste fenomenet jag vet.

Nästa:

Hugga av dig ena armen (valfri arm) eller enbart bära kläder från Jack & Jones resten av livet?

Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.
Producent

2011-06-18 11:53
Hahahahah fyfan vad svår den var alltså.

Hade nog valt att hugga av ena armen alltså. Kan inte se mig själv gå runt i såna kläder någonsin. Inte för att jag går runt i värsta pösiga kläder precis.

Att varje gång du lyssnar på musik spelas den låten du hatar mest, varje gång (film musik, reklam vinjetter, allt!) i ett år. Eller massera Timbalands fettvalks-nacke med olivolja i ett år?
Producent

2011-06-18 12:06
Och varje gång du masserar så är det minst en timma per dag.
Admin

2011-06-18 12:38
Kommer inte på vilken låt jag hatar mest, men sannolikt något med P Diddy och tanken på att höra honom varje dag gör mig nästan lika kräksig som mensblodet i krossad_ankas fråga. Så jag väljer att massera Timbalands nacke. Jag kan tänka mig att det känns väldigt obehagligt till en början men efter ett tag vänjer man sig nog, som med en obekväm kudde.

Okej, välj av följande: varje gång du träffar en ny person råkar du oavsiktligt lägga en spottloska på personen, eller varje gång du öppnar en dörr oavsett vilken så ramlar det ut tusentals pingisbollar över dig.

Detaljer: Man behöver inte städa upp pingisbollarna, men det gör lite ont när det händer. Spottloskan är inte som när man råkar spotta en droppe saliv för att man pratar snabbt, utan vi snackar en tesked spott här som landar på personens tröja eller ansikte eller dyl.
Carl Only Bildt 4 Cuban Linx
http://matiasrankinen.wordpress.com
Missa inte världens bästa radioprogram Starka Personligheter.

2011-06-18 13:51
hahahahaha spottloskan skulle ju vara bland det värsta som kan hända, satan vad folk skulle hata en xD svår att bortförklara också! haha

jag väljer pingisbollarna!

ehm...

inte kunna prata alls, eller bara kunna skrika?

//Yde - dålig på detta :P
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Poet

2011-06-19 14:03
Tror jag kör på att vara stum då någon tillslut hade lynchat mig om jag bara skriker hela tiden.

Att få en trubbig tjock spik, sakta som fan, igenom din ena testikel eller din klitoris eller...

... att aldrig få kunna komma igen. Du kan ha sex, du kan bli hård/blöt, du kan onanera osv. Men du kommer aldrig uppnå en orgasm.
At the gates of Eternity...

2011-06-19 20:21
Kör på spiken genom pungen. Det känns som att det skulle vara värt det när det har läkt.

Frysa in din nyfödda dotter/pojke

..eller ha sex med din dotter/pojke när hon/han är 12 år

Det har nästan blivit slagsmål i min umgängeskrets när vi har kört den.

2011-06-19 23:38
ha sex med din dotter/pojke när hon/han är 12 år

fritzl style..

försöka stoppa ett mötande tåg med dina bara händer..?

..eller att gifta dig med en kvinna som är oduglig i köket?

2011-06-19 23:48

Frysa in din nyfödda dotter/pojke

..eller ha sex med din dotter/pojke när hon/han är 12 år

att ha sex såklart. tänder man lite ljus och har en soft soulskiva i bakgrunden kan det säkert va nice. får man förklara va som står på spel å måste man komma?

härå:

att sticka in en nål två centimeter i nåt av sina ögon eller skära loss huden på en hand? man måste va helt nykter å man får besöka ett sjukhus så fort man är klar med uppgiften.
Ridå

2011-06-19 23:49
peramaki

Lätt den odugliga kvinnan, jag är KUNG i köket, så det är lugnt.

Suga av GW Persson medan han pratar om Palmemordet och sen kalla honom pappa när han kommer

elllerrrrrr

Byta ut morgonstånd mot lunchstånd, så varje dag runt 11-13 (runt där) får man en okontrollerbar bånge att dölja för arbetskamrater o dyl (för tjejer kan vi säga aldrig mer bära behå, och varje dag få ett enormt vårtstånd vid 11-13, som syns tydligt)

2011-06-20 00:05
Jag behåller mitt morgonstånd. Skulle kännas rätt bögigt typ till en arbetskamrat öhhh jag har fått stånd

Kastrera kuken? Eller skära ett snitt i magen och ta ut alla organ delar som finns i magen?
Varför Ska man älska när man inte blir älskad tillbaka??

2011-06-20 15:32
Kastrering, hatar ungar, nej men.

Att inte kunna åka något som helst fordon på 10 år (bil, buss, cykel, skateboard whatever) ELLER att vara tvungen att pinka var 5:e minut i 1 års tid annars kissar man ner sig (förutom när man sover)

2011-06-21 13:20
5 minuter varje julafton i resten av mitt liv. Dock har jag tur då jag ej firar jul :)

Bara för att DU inte firar jul så är det ju inte så att det inte är julafton varje år ändå ditt spån.

Flytta in i en koja mitt i afrikas djungel och leva på maskar och larver resten av livet, eller byta liv med Bitheway och få Duktigidiots penis i rumpan varje dag?
Rädda en ko, ät en vegetarian!

2011-06-21 18:35
Ponty0ne

Eftersom du inte svarade på min så är det fortfarande den som gäller:

Att inte kunna åka något som helst fordon på 10 år (bil, buss, cykel, skateboard whatever) ELLER att vara tvungen att pinka var 5:e minut i 1 års tid annars kissar man ner sig (förutom när man sover)

2011-06-21 23:01
Buu, Sämst fråga. Varför skulle man ens vilja åka något fordon när man ändå måste pissa efter 5 minuter? det är inte ens någon mening att lämna badrummet.

Fängelse 6 år eller betala en miljon?

2011-06-21 23:25
Buu, Sämst fråga. Man kanske inte ens har en miljon?

2011-06-22 01:01
Öppna ett sparkonto.

2011-06-22 01:20

2011-06-22 06:16
jag väljer han till höger.

tre ronder med mike tyson + örat avbitet, eller 3 timmars argument med mabande-snubben jag hört talas om?