I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

obehaglig arbetsgivare

Övrigt - Blandat

   

2011-06-13 13:40

obehaglig arbetsgivare

Nu är det så att jag bara jobbat på det här stället sen slutet av April men jag har aldrig känt mig så illa till mods av ett jobb förut. Och nu är det pga arbetsgivaren. jag har alltid haft bra relation till mina tidigare arbetsgivare (även om de kunde vara nötter ibland) så jag vet inte om jag överdriver. Ja, jag har haft viss tur. Men den här gången har det varit ett helvete. Min arbetsgivare har ännu inte gett mig något avtal, kör på helt egna regler, och använder hot o skrämseltaktiker för att trycka ner en. Personen som har jobbat där längst har bara varit där i 3 månader (och vill sluta). Dessutom spionerar de på oss från håll för att "hålla koll på oss".
Så jag sa upp mig och han hämnades genom att inte ge mig mina sista timmar denna vecka.
Saken är att jag inte behöver pengarna så jag skiter i, MEN det är så SJUKT obehagligt med den här människan och han ger mig dåligt samvete för att nu är det mer press på dom som är kvar där.

har ni varit med om liknande?
tell me.

http://storiesaboutbarcelona.blogg.se