I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skita i studenten i morgon...

Övrigt - Blandat

   

2011-06-09 09:35

Skita i studenten i morgon...

Är på mitt värsta humör just nu. Eller jag har varit det dom två sista åren i skolan. Jag gillar verkligen inte min klass, jag är inte mobbad eller något sånt men jag trivs bara inte alls. Det är studentvecka nu och jag vill inte vara med på nåt alls som klassen gör. Idag skulle vi fixa lite i skolan men stannade hemma, och då ringer min lärare men jag svarar inte. Sen får jag ett sms från en i klassen att läraren säger att jag måste komma nu.

Jag vill inte ens ta studenten. Det hade varit annorlunda men en roligare klass men nu är inte fallet så. Och det känns som ingen i klassen tycker om mig nu bara för att jag är borta så mycket, så jag vill helst inte gå dit alls nu.


Har alltid haft svårt i skolan, och skulle gå ett år efter studenten men jag hoppade av så jag borde egentligen inte ta studenten alls om det ska vara "rätt".

Kalla mig världens tråkigaste och lamaste person, men jag vill inte gå dit i morgon och låtsas vara glad för nåt jag inte ens förtjänar eller vill. vet inte vart jag vill komma med det här, men är det stort misstag att skita i det i morgon? Jag vill inte dit alls