I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Svår relation till en tjej jag träffat..

Övrigt - Blandat

   

2011-06-06 21:06

Svår relation till en tjej jag träffat..

Jag har börjat träffa en tjej som jag tycker sjukt mycket om, och hon säger att hon tycker om mig väldigt mycket. Felet är att vi inte har något att prata om när vi träffas och allt blir så pinsamt. Vi har aldrig träffats ensamma utan har alltid varit någon annan med oss. Ibland hennes kompis, ibland min osv. Då säger vi knappt något till varandra, utan pratar bara med han/hon/dom som är med oss. Skitjobbigt. Händer ju att vi säger något till varandra osv.


Jag vet verkligen inte vad jag ska säga till henne, jag är blyg över huvud taget så allt blir så jobbigt. Hur ska det bli när vi träffas själva liksom? Hon är kanske lite mer pratig än jag, och hon har nu börjat säga till mig att hon vill att jag ska visa att jag tycker om henne innan vi går längre i vårat "förhållande". Men jag kommer inte på något alls att säga till henne. Känner mig så värdelös och mesig när det händer.

När vi har haft filmkväll osv så kan vi prata en del men det är inte samma stämning då som när vi är ute bland folk. Någon som har haft liknande problem och kan dela med sig av vad som hände? Tips över huvud taget uppskattas, detta börjar bli jobbigt.