I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vart kan man hitta "bombarjackor" i Stockholm?

Övrigt - Blandat

2011-06-03 01:28

Vart kan man hitta "bombarjackor" i Stockholm?

Jupp, som det står i rubriken, vart kan man hitta bombarjackor i Stockholm?
Har varit inne på en del second hand butiker men de enda jag hittar verkar vara för stora/fluffiga..

AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2011-06-03 01:29
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2011-06-03 01:36
AIK
ARSENAL

2011-06-03 02:06
E du kär i musse?

2011-06-03 06:50
Garderoben oggi boogi butik på Tegnérgatan 20, 113 59 STOCKHOLM säljer ju bara sådant.

Är en Alpha Industries bomberjacka på bilden du postat.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-03 08:13
E du kär i musse?

haha få se hur du ser ut sen då när du köpit iphnoeväskan o likadan jacka. Det där svarta han har på sig kallas "väst" om du ska ha en sån oxå och så har han en vit "tshirt" med stor krage
stick the fucking flag up yer god damn ass

2011-06-03 08:19
Eller på Gamla Brogatan, en tvärgata till Drottninggatan och Vasagatan. Kommer du från Drottninggatan-hållet ligger den till höger, svår att missa då det hänger en massa jackor utanför butiken. Centralare butik tror jag är svår att hitta.

2011-06-03 09:40
Den phatie menar är Army & Navy Store, dessutom spana in Caliroots.se (butiker i stan för pickup) de har just nu rea på några av Alpha Industriesjackor.

Dessutom är det inte bomberjacka, det är pilotjacka eller M1A1 jacket. Jävla lallare och ge bort saker och ting gratis till boneheads. Wanker.
rawr

2011-06-03 18:24
Vad som i folkmun kallas bomberjacka är en MA-1 pilotjacka med orange tyg inuti.
Ser ut exakt som den på bilden och Alphaindustries tillverkar inga m1a1 jackor.

Så jag tror du blandar ihop saker här Gojira.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-06-03 18:35
Stämmer bra, MA-1 är korrekta namnet, vet inte varifrån jag fick M1A1.
rawr

2011-06-03 20:11
ok med nazze-jackor igen då ;)
Toastare

2011-06-03 20:11
finns på valfri hipsterklubb, ofta på tjej född på 90-talet iförd jeansshorts/hotpants och runda solbrillor med spegelglas.
Jag skyller allt på Emma!
Rappare

2011-06-03 21:08

2011-06-03 21:36
Tack för hjälpen gott folk!

finns på valfri hipsterklubb, ofta på tjej född på 90-talet iförd jeansshorts/hotpants och runda solbrillor med spegelglas.

Nice! då lär det passa mig perfekt, lite av den stilen jag försöker slå över till.

E du kär i musse?
nja

haha få se hur du ser ut sen då när du köpit iphnoeväskan o likadan jacka. Det där svarta han har på sig kallas "väst" om du ska ha en sån oxå och så har han en vit "tshirt" med stor krage
hehehehehehehe....

AIK
ARSENAL

2011-06-03 22:44
caliroots har rea på sina Alpha-jackor
Formerly known as BobbyBlingBling