I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Promenerar i stan, skylt i huvudet

Övrigt - Blandat

   

2011-05-28 12:51

Promenerar i stan, skylt i huvudet

Jag gick på stan igår. Helt plötsligt känner jag en jävla smäll i näsan och jag blev chockad som fan "vadfanharhäntvadfanharhänt" och hoppades på att den satt kvar.
Då var det så att en jävla butiksskylt hade lossnat från väggen och smockat till mig, en skylt på ca 10kg. Den skrapade också upp armen på mig och den är lite svullen.

Det var en nyuppsatt skylt som hade blivit uppsatt med skruvar som man sätter upp tavlor med.
Ingen var inne i butiken men personalen från butiken mitt emot frågade om jag ville lämna mitt nummer. Så jag gjorde det.

Jag är jävligt glad att det inte var värre än det var, hade kunnat fått den i ögat eller i tinningen. Det hade kunnat vara ett barn i en vagn som fått den i huvudet.

Det hade varit kul och veta vad man har för rättigheter med mera.
Jag är inte ute efter att stämma någon eller något.
Jag är lite osäker vad jag ska säga till butiksägaren när han/hon ringer, om han/hon kommer ringa.

Därför undrar jag vad ni hade gjort om detta hade hänt er? Och vad tycker ni jag ska göra?

Tack i förväg :)