I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Bra uteställen för bögar/bi-killar i Gbg?

Övrigt - Blandat

2011-05-27 21:32

Bra uteställen för bögar/bi-killar i Gbg?

Ska till gbg nästa helg och har ingen aning om vart man ska festa..Nån som vet några bra uteställen för bögar/bi-killar i gbg eller? För yngre klientel (18-25) men även ställen där det finns mest 40+ men där man som yngre kille är välkommen..

Första rapparen som öppet är bisexuell?
Fuck fördomar ,jag är bara speciell!

2011-05-27 22:17
Beebar är enligt mig en av de skönare ställena i Göteborg oavsett läggning. Där hänger dock mest homo eller bi. Har fått för mig att det är mest killar också. Gänget som är där är hur sköna som helst och stämningen är underbar. Har nog väldigt blandade åldrar. Fruktansvärt go mat och fin uteservering.

Annars är Gretas väldigt populär för homosexuella. Toaletterna innehåller mycket sex och man får räkna med att bli greppad både en och två gånger oavsett läggning. Dom kör även dragshower osv. Ligger nog runt 18-25 åldersmässigt med vissa undantag. Väldigt väldigt bra DJ på översta plan.

Annars så smyger dom omkring lite härochdär om du bara har ögonen öppna :)
Hojta så kanske vi ses !

Admin

2011-05-28 10:26
Och vill du hellre ha lite skönt kroghäng som inte ligger mitt inne i stan så kan jag varmt rekommendera Haket som ligger på Första Långgatan.

Gretas är trevligt, men det är ju en helt annan atmosfär inne i stan, mer av en köttmarknad, så vill du bara ha lite trevligt regnbågshäng ta dig till rätt del av stan kompis =)
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2011-05-28 13:45
UtanAttTveka F23

Haha, Justin Beebar :)
Hatin' on crews.

2011-05-28 14:20
Huvva.. jag hatar gretas. Alla gånger jag har varit där så har personalen varit sjukt otrevliga. Sen ska vi inte snacka om den urdåliga musiken. Men det är mest män som hänger på greats, så det kanske funkar för dig ändå. Fördelen med Gretas är att det är stora lokaler.
Personligen tycker jag att Bee är den bättre av de kommersiella klubbarna, fast mindre lokal..

Det finns också en del svartklubbar som är bra, som Svett.. På Svett spelar dom jävligt bra musik och dom brukar ha roliga teman på sina fester. Svett är dock inte lika bögigt och kommersiellt, vilket är en jävla frisk fläkt. Men de kör inte så ofta, nån gång i månaden.

Annars så är det både HBTQfestivalen och Qfestivalen nu i dagarna. Det kanske är något för dig? Det lär nog vara en massa fester och klubbar i samband med det.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-28 15:20
Annars har L'assasin en väldigt väldigt söt bartender som ofta har små shorts på sig. Så för bara ögongodis borde du gå dit. En bra bit upp på andra lång.
Admin

2011-05-28 15:38
Haha, jo, men bara för att en bartender på Lasses är gay så gör det inte krogen till ett gay-ställe =)

Jävligt trevligt ställe dock.

2011-05-28 16:55
Bee, som ligger ihop med Saluhallen är jävligt trevligt, även för oss som inte är Bi. :)

2011-05-28 17:29
Det är dock alltid en skev gubbe som hänger på Bee. Jag träffar jämt på honom där.
Han går dit för att ragga på tjejer, men låtsas vara bög och italienare. Innan jag visste historien om honom så gav jag ut mitt nummer... i hopp om att få en ny vän.
Ångrar jag det? Givetvis! Han ringer och skickar snuskiga sms stup i kvarten.. Han fortsätter trots att jag skarpt sagt ifrån. Men det var jävligt kul att dansa tango med honom!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2011-05-28 17:56
Vad heter han? För det var en jävligt skum italiensk kille på Gretas som gav sitt nummer till mig.

2011-05-28 18:13
Han kallar sig själv för Mario och leker italienare.. men är kurd. Ljusa ögon, 37årish?
Han skulle visa en bild på sin man och visade upp en bild på sig själv. Då hade jag redan gett ut mitt nummer..

2011-05-28 18:45

2011-05-28 18:54
Feed the horse är en bra klubb! Mycket queerfolk med flytande sexualiteter. Jag gillar det! Bra musik också..

2011-05-28 22:52
Han kallar sig själv för Mario och leker italienare.. men är kurd. Ljusa ögon, 37årish?
Han skulle visa en bild på sin man och visade upp en bild på sig själv. Då hade jag redan gett ut mitt nummer..

Ångrar jag det? Givetvis! Han ringer och skickar snuskiga sms stup i kvarten.. Han fortsätter trots att jag skarpt sagt ifrån.

Hahaha vilken tung snubbe Mario är! Kurd som spelar bögig italienare för att ragga på brudar, han borde få en medalj!

AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2011-05-30 09:05
Tror varken han
Är gay eller bi men han är ögongodis:)
Admin

2011-05-30 09:23
UtanAttTveka

Om det är asiaten så är jag rätt säker på att han är gay jo, schysst snubbe också, kommer dock aldrig ihåg vad han heter!

Måne

Då är det inte samma snubbe =(

2011-05-30 11:41
JP nej han är inte asiat. Han är rågblond och lite lockigt. det går ju inte att missa han! FInns där en asiat som springer runt i shorts med?
Admin

2011-05-30 15:26
Haha, vet iofs inte om han brukar ha shorts på sig, lägger oftast inte märke till klädseln på bartenderna, men ska fan börja ha utkik =D

2011-05-30 15:41
Lollarn: Han är kändis i GBG! Alla mina vänner vet vem han är och har blivit raggade på. Han har dock slutat ringa mig nu efter några jobbiga ord från mig.. äntligen! Vi snackar om över ett halvårs dryghet. huvva!

Nu hänger jag inte på lasses så ofta, men det känns som att folket som jobbar där alltid har shorts? Är det inte en del av deras jobboutfit? Jag associerar lasses med shorts iaf.

2011-05-30 21:01
tack för alla tips! då har man lite att välja på i helgen ;)

2011-05-31 14:40
tycker bitheway är lite äcklig

2011-05-31 15:43
bitheway är ett misslyckat troll
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-05-31 19:08
tycker bitheway är lite äcklig
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Admin

2011-05-31 19:30
Men what? Vadan denna inställning?

2011-05-31 20:13
vart kom hatet ifrån? har fått bra tips här , ni som inte är intresserade behöver ju inte läsa tråden..