I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dålig i sängen?

Övrigt - Blandat

   

2011-05-24 10:45

Dålig i sängen?

Jag gjorde en tråd för någon vecka sen om att jag har komplex över min penislängd, och denna tråd är lite inspirerad från den.

Har alltså träffat en tjej som är ganska vild/villig i sängen än vad jag är van med. Med det menar jag att hon vill köra massa kinky ställningar osv under akten, och jag har aldrig tänkt på det förut men jag kan nästan ingen ställning alls. Hon ville köra doggystyle för ett tag sedan, men det kändes inte riktigt som hon njöt, precis som andra jag har tagit bakifrån. Där kommer tanken igen om att min penis är för liten för den ställningen?
Det känns som att hennes skinkor blir fett i vägen..


Hon har verkat vilja ligga skeden också, men det känns som en omöjlighet för mig tråkigt nog. Måste man inte ha en monsterdase för att utföra skeden då man inte kan sära på skinkorna lika mycket och komma in? Likadant när man tar henne bakifrån i stående position.

Min fråga är alltså, hur utför man samlag med en tjej bakifrån (vaginalt) på bästa sätt? Så man kommer in djupast osv. Det känns som om hon är van med en ganska lång kuk här så jag är så jävla osäker och nervös...

Tipsa om vad som helst, allt som kan hjälpa uppskattas. Har aldrig trott jag var så dålig i sängen så är ganska knäckt nu.


Tack på förhand!
Och samma här..hoppas på något seriöst svar