I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

En fråga angående homosexuella och heterosexuella!

Övrigt - Blandat

   

2011-05-23 15:02

En fråga angående homosexuella och heterosexuella!

I lördagsnatt/morgon så satt jag utanför charing cross i london för att jag kom inte hem, tågen hade inte börjat gå och min nattbuss kom aldrig.
Så jag satt där och minded my own business då det kommer fram ett gäng till mig. Vi alla började snacka för dom kom inte heller hem och det var skitkul.
Jag tyckte att en i gängen var rätt så snygg tills det visade sig att mina nya vänner var lesbianer och "killen" jag såg var tjej. Jag försökte att inte röra en min när detta kom till faktum att killen var tjej utan fortsatte att prata tills en av tjejerna(inte killen) lägger en hand på mitt lår. Då börjar det bli fruktansvärt obekvämt för mig.
Jag har inget emot homosexuella och jag har inga som helst problem att umgås med homosexuella så länge dom inte försöker något med mig. Men vad fick henne att tro att jag ville ha hennes hand på mitt lår när hon berättat att hon är lesbisk och jag sa att jag var hetero?

Och en annan grej som jag och en kompis just snackade om.
Jag tyckte ju att killen var snygg men kände mig väldigt besudlad när jag fick reda på att det var en tjej.
Och samma sak när en kille tycker att en tjej är snygg och det visar sig vara en kille dvs transvestit.
Funkar det då likadant mellan lesbiska och transvestiter? Att dom känner sig lite smått lustiga och obekväma?

Nu säger jag inte att alla blir obekväma med homosexella men jag blev det just då när handen lades på mitt lår!

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"