Näe, de har brutit upp en massa förråd, men inte mitt i första omgången. Hyresvärden bytte lås på vinden, och vi hyresgäster fick låna nyckel av dem om vi behövde gå upp. Nu hade en av vindsdörrarna (ståldörrar på typ 2 dm i tjocklek) blivit uppbruten, och mitt förråd var det enda som blev uppbrutet denna gången. De andra förråden var ju tomma sen sist ... tob1 är min idol också, men han besvarar inte frågan, han svarar bara på vad som räknas till stöldbegärligt. Jag kan ju tycka att t ex min sadel till hästen, eller andra hobbyprodukter av stort värde, borde räknas till stöldbegärligt, men att skivor och dvd-filmer inte borde räknas. Så egentligen vill jag kanske veta, vad andra som haft inbrott i förråd, fått ersättning för. Haha, ja de gamla sletna utemöblerna vill jag knappt själv ha, men vi har mycket problem med luffare i trappen, och de tar väl vad de kommer över. Värden berättade idag att det bor en retarderad kille i trappen bredvid och att luffarna får bo hos honom och därifrån kommer väl det ursprunliga problemet...