I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det "konstigaste" någon gjort för att få dig avtänd?

Övrigt - Blandat

   
Poet

2011-05-03 21:47

Det "konstigaste" någon gjort för att få dig avtänd?

Förord. Starkt inspirerad av Verbose's tråd om Whoa's komatillstånd, så har jag faktiskt tänkt starta många trådar ibland och därmed bidra till aktivitet här på Whoa, men hindrar mig själv allt för många gånger med tankegången "palla!?". Men fuck it! Ska vi få Whoa intressant igen så ska vi låta kreativiteten och fantasin flöda! Vi old school användare har fan mig inte blivit tråkmånsar bara för att vi närmar oss 30 ? Right, right? :)


Så... vad är det konstigaste någon gjort för att få dig avtänd? Själv så gick jag på en date med en tjej för några år sedan, som jag verkligen inte ens ville gå på date med i första början. Men hon frågade ett par gånger och jag hade inget för mig den kvällen, så jag sa ja. Efter en tråkig (för mig i alla fall) fika så skulle hon promenera hem. Det var mörkt och Malmö är knappast den säkraste staden, så jag tänkte att jag följer henne hem åtminstone. Väl utanför hennes port så frågade hon om jag ville komma upp. Jag sa ja (varför?) och det slutade med i alla fall att jag sov över (nej, inget hände). Så på morgonen när vi äter frukost och har en krystad konversation, så kommer spiken i kistan. Hon reser sig från köksbordet och tar fram ett saltkar och häller salt på sina ostmackor. Salt... på ostmackor. Det fanns inga grönsaker på mackorna. Ingen gurka, tomat eller paprika som hade behövts att att saltas. Utan bara bröd, smör och så ost. Min blick vittnade om inget annat än ren avsky. Visst låter konstigt? Men det var verkligen spiken i kistan för mig. Vem fan häller salt på sin ostmacka?


Så, berätta vad för konstigheter som fått er avtända. Äckelgrejer kan man ju förstå. Men sånna här subtila saker haha?


Love!

At the gates of Eternity...