I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det "konstigaste" någon gjort för att få dig avtänd?

Övrigt - Blandat

Poet

2011-05-03 21:47

Det "konstigaste" någon gjort för att få dig avtänd?

Förord. Starkt inspirerad av Verbose's tråd om Whoa's komatillstånd, så har jag faktiskt tänkt starta många trådar ibland och därmed bidra till aktivitet här på Whoa, men hindrar mig själv allt för många gånger med tankegången "palla!?". Men fuck it! Ska vi få Whoa intressant igen så ska vi låta kreativiteten och fantasin flöda! Vi old school användare har fan mig inte blivit tråkmånsar bara för att vi närmar oss 30 ? Right, right? :)

Så... vad är det konstigaste någon gjort för att få dig avtänd? Själv så gick jag på en date med en tjej för några år sedan, som jag verkligen inte ens ville gå på date med i första början. Men hon frågade ett par gånger och jag hade inget för mig den kvällen, så jag sa ja. Efter en tråkig (för mig i alla fall) fika så skulle hon promenera hem. Det var mörkt och Malmö är knappast den säkraste staden, så jag tänkte att jag följer henne hem åtminstone. Väl utanför hennes port så frågade hon om jag ville komma upp. Jag sa ja (varför?) och det slutade med i alla fall att jag sov över (nej, inget hände). Så på morgonen när vi äter frukost och har en krystad konversation, så kommer spiken i kistan. Hon reser sig från köksbordet och tar fram ett saltkar och häller salt på sina ostmackor. Salt... på ostmackor. Det fanns inga grönsaker på mackorna. Ingen gurka, tomat eller paprika som hade behövts att att saltas. Utan bara bröd, smör och så ost. Min blick vittnade om inget annat än ren avsky. Visst låter konstigt? Men det var verkligen spiken i kistan för mig. Vem fan häller salt på sin ostmacka?

Så, berätta vad för konstigheter som fått er avtända. Äckelgrejer kan man ju förstå. Men sånna här subtila saker haha?

Love!

At the gates of Eternity...

2011-05-03 22:06
Haha! Inte riktigt det avslutet på historian jag väntat mig. Återkommer om jag kommer på något själv.
Don't!

2011-05-03 22:13
Så! Jag hamnar hos en dude och däckar rätt fort, vaknar upp på morgonen och ser att han sitter framför travet på tv. Ingenting hände under natten, inget skulle hända under morgonen.

jag: hur i helvete orkar du vara uppe så tidigt?
han: men jag spelar på hästar, jag måste kolla

Så prata vi inte på en stund, jag ligger kvar i sängen med kläderna på och försöker finna krafter för att stiga upp. Han ställer sig i dörren.

han: kom o sug av mig
jag: va? varför skulle jag det?
han: men jag är en gambler, kom o sug av mig

VAFAN?!!

paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!

2011-05-03 22:16
Jag kan tänka mig att salt på osten, är en grej som du kanske hade tyckt var gullig, om du diggat henne, men tillsammans med övriga fel så blev det bara ännu mer fel...?

Var på dejt som faktiskt var helt okej, killen var trevlig och såg bra ut, käket var nice och vi hade kul, efter avslutad middag så gick vi hem på varsitt håll, och sen ringde han upp en timme senare och frågade om vi inte kunde ha telefonsex "åtminstone". Och kom med nån lam förklaring att han brukade få invit att följa med hem efter en trevlig dejt.

Han slog inte bara i spiken, han grävde gropen för kistan med de orden.

Battlerappare

2011-05-03 22:20
Örtsalt är ju gott på ostmacka...

Poet

2011-05-03 22:20
Mitchy: Guy, salt på ostmacka! Seriöst? Räckte för mig att avsluta kontakten med henne! Hennes aktie var ju inte så hög innan dess, så hon borde ha fattat att hon borde ha sparat på konstigheterna om hon nu ville ha något utbyte med mig. Jobbigaste var att hon såg min blick och gav ifrån sig ett sånt där "jag-vet ;) "- leende, som om det hon gjorde var en gullig vana. Hade lust att hälla mitt tea på henne och bara sticka därifrån.

Pajson: Gambler? WTF? Hahaha
Poet

2011-05-03 22:21
Conspicious: Ja exakt hehe :)

2011-05-03 22:24
conspicuous F23
hahahaha, då vill man ju gärna gå på en till dejt!

bc99
menar det... jag gick och satte mig i soffan, tände en cigg och började klunka av vinet som stod vid soffkanten. han uppskattade det inte alls, jag njöt!

2011-05-03 22:33
"När 'namn' sprutade mig i ansiktet smorde jag in mig med det och hade fin hy flera dagar, så om du har mycket kanske jag får det i en vecka!".

Inga. Kommentarer.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-05-03 22:35
pajson
Efter de där orden var jag redo att föda hans barn, tänk om alla killar kunde vara så!

Riktigt efterbliven kille du råkade ut för... jag hade skrattat, för högt och för länge, så att det blev ännu mer pinsamt för honom att ha sagt de där orden, undra om han någonsin fick en avsugning genom den taktiken?

Poet

2011-05-03 22:45
App: Hahaha what? Snälla berätta mer vad det där var för brutta du mötte haha

2011-05-03 22:50
Var nere och lapade en gång efter att för ovanlighetens skull ha lyckats styra en villig tjej. Väl uppe igen så nekades jag fortsatt hångel eftersom hon tyckte det var lite motbjudande att behöva utsättas för sina egna vätskor. Jag blev djävligt avtänd eftersom det kändes lite olägligt av henne att ligga och ha bacillskräck mitt under brinnande akt, sen kändes det djävligt konstigt att inte få hångla mer. Hon försvarade sig med att hävda att jag säkert hade tyckt likadant om det var hon som oraliserade mig, jag svarade mjo eller något i den stilen men inne i huvudet skrek jag bara WHAAAT?
Intressepenisen hårdnar!

2011-05-03 22:53
App
Hahahahaha jag hoppas innerligen att du fixade den där veckan till henne.

Det mest avtändande var när en kille stank, och då menar jag verkligen stank.
Lukten liksom spred sig också, och satte sig överallt, så till slut luktade inte bara jag utan min jävla madrass till och med..
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2011-05-03 23:13
Givetvis var detta under själva sexakten, andra citat från samma session;
"Är det här din systers säng?"
"Undrar vad din pappa skulle säga om han såg oss nu"
"Slå mig, dra mig i håret, låtsas att du våldtar mig"

Rätt lustig brud, är god vän med henne idag dock.

Annars kan jag tycka att totalt ointelligenta och ointressanta kommentarer på tex msn kan vara så sjukt avtändande.

"Jag är så kissnödig"

Jaha? För det första, vemfan skriver ens "kissnödig" idag, och VARFÖR skriver man det ens.

En annan JÄVLIGT avtändande grej var en brud som berättade att hon störde sig på en snubbe och därför hade lurat in honom på toaletten, fått honom att dra fram kuken, dragit ett par tag och sen gått. "Som en diss".

När brudar har jävligt fula ex/gamla ragg/hångel/ligg och dylikt är avtändande som fan också.
Poet

2011-05-03 23:16
En annan JÄVLIGT avtändande grej var en brud som berättade att hon störde sig på en snubbe och därför hade lurat in honom på toaletten, fått honom att dra fram kuken, dragit ett par tag och sen gått. "Som en diss".

Hur gamla är de här tjejerna hahaha?

2011-05-03 23:21
Hörde om en tjej som när hon var 16 så hade hon hört av en annan tjej att hennes snubbe hade hånglat med en annan på en fest. Så när hon sög av honom och tog allt i munnen så höll hon kvar allt men låtsades svälja och sen spottade hon ut allt i käften på sin kille. Fy fan.. :(

Ska tilläggas att det var i Karlstad iofs, folk är inte kloka där..

Jag låg med en kille det var min andra jag skulle få ligga med, vad as spänd han var skit snygg jag var 17 han var 23 så jag tyckte jag hade kammat riktigt bra.

Han skulle sova över hos mig för att gadda på sin tatuering på en studio i Umeå, vi börjar strula och kläderna togs av han trängde sig in i mig och sen så börjar de... han stönar högt små skriker nästan och låter som en brud och vrålar. Jag blev så chockad avtänd och tänkte "driver han med mig? är de ett skämt?" jag försöker få fokus så vi ändrade ställning så jag börjar rida av honom, han tog händerna och drog i lakanet och bet sig i läppen och krålade sig och stönade högre och högre. Jag lät ingenting, jag var helt tyst och bara kollade på han..

Tillslut så sa jag "shit vänta brb" och sprang på toaletten och ajg asgarva jag skrattade och försökte samla mig.. tog mod. Gick tillbaka.. VAD HÄNDER?
Han ligger och runkar i sängen och krålar sig och jag står bara vid öppningen och kolla på honom sen så kommer han och spruta ner sig själv och ba stönar och vrålar.

Jag lägger mig bredvid sen och försöker sova då kommer han "babe vad sägeru engång till?"

HAHAHA DE ÄR DE SJUKASTE JAG HA VARIT MED OM ., om nån kan slå det, BRING IT On.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

Alltså hon hämnades på det sättet, hehe..

2011-05-03 23:24
Haha ja stöna för all del, men man vill väl ha samspel med sin partner, inte bara skrika helt själv? :)

Och det där med att runka några drag för att sedan sluta, för att jävlas? Haha, sounds a bit slutty :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Poet

2011-05-03 23:25
GAIA: Om tjejen kan ta satsen, så kan väl killen haha? Visst är det kanske en unpleasant surprise, men inte så att det var någon annans säd hehe :)

LillJ: Wow :O

2011-05-03 23:25
BC, den tjejen var 21

2011-05-03 23:28
Det var så sjukt avtändande, han hade stånd innan vi sågs också.. så vettefan om han hade knaprat i sig nått innan-

2011-05-03 23:30
BC99

Nu ska vi inte börja prata om sånt, haha.. Usch!

Såna där "Screamers" kan vara freaky och avtändande ja. Som typ hysteriskt vrålar mitt i akten, man vet fan liksom inte om hon har det skönt eller är besatt av djävulen, haha..
Poet

2011-05-03 23:36
GAIA: Just saying man haha.

Undrar om de inte gör det för att få killen/tjejen att må bra eller något? Typ att partnern ska tro "God damnit I'm goood!" :D

App: En förvuxen fjortis...

2011-05-03 23:40
Han: "Åh fan vad sexig du är.. säg något snuskigt"
Hon: "Fan va tung du är"

INGEN KOMMENTAR. haha
Poet

2011-05-04 12:36
Hade en brud vars far hade tallat lite på hennes syskon när dom var mindre eller något, sen var hon ju lite ovan då hon var oskuld (i en timme efter första besöket)

Men iaf vi skulle väl mysa lite så jag halar fram byxormen och hon tar den i handen alles gutt, tills hon börjar gråta... Tror inte hon gjorde det med flit men det var ju en jävligt udda upplevelse, sen lackade hon för att jag satt och försökte hålla den uppe men va fan jag var ju runt 17-18 och relativt sugen på att få ett blowjob.

Fick inte ett enda bj av henne men att köra runt med tungan var ingenting, då var allting frid och fröjd.

Förövrigt så lär jag garanterat säga till fästmön att jag är en gambler nu....
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Moderator

2011-05-04 12:43
Wait what? Försökte du tjata dig till en avsugning av en brud som satt och grät?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-05-04 13:21
Jag har med upplevt en salt-på-mackan-tjej, men jag reagerade inte nämnvärt över det. I allmänhet stör jag mig inte så mycket på sådana småsaker.

Däremot har jag bland annat blivit avtänd av fulla tjejer som porrar sig och inte klarar av det samt en tjej som ville titta på top model hos mig nån morgon. Inget är väl så värst konstigt eller subtilt, men har inget bättre. :/
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.
Poet

2011-05-04 14:14
KaptenKrok P25: Nej jag halade fram den och hon började göra för arbetet med handen, sen helt plötsligt började hon böla...
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-05-04 14:45
PlayerJoe P25

Okej de där med att packade brudar försöker leka sexiga på fyllan kan va lite sissådär haha men "samt en tjej som ville titta på top model hos mig nån morgon", JAHA? OCH? om du blir avtänd av en sån liten skitgrej kanske felet ligger hos dig inte hos tjejen ha ha. just said.

2011-05-04 15:00
haha skön tråd, big up BC! blev också förvånad av slutet på din historia, är det verkligen det värsta som hänt?

konstigaste som hänt mig var när jag var med min första tjej och vi var 14-15 och låg hur mycket som helst med varandra som man gör i den åldern. Hon hade antagligen tänkt leva ut lite fantasier och ville väl köra lite dirty talk typ. Så när vi håller på som bäst droppar hon bomben "alltså... varje gång du knullar mig blir jag större där nere" varpå jag blir helt ställd och bara tittar på henne med ett lätt ansträngt "eeh... okej.." och allt blev jätterandom.

2011-05-04 15:27
conspicuous F23
jag brukar springa på honom på fester ibland, kan fråga :P
"gamblern, hur gåre med hästarna och avsugningarna?"

-verbose- P26
hahahaha, så fel det kan bli!

vill också big uppa bc, bra uppstyrt!
Poet

2011-05-04 15:30
Verbose: Absolut inte värsta som hänt hehe. Men liksom det värsta som hänt inom kategorin "småsaker" eller hur man nu än ska formulera det hehe.

2011-05-04 16:11
Trapboy: Ja? Var inte det poängen med tråden? :) Och som nån sa tidigare i tråden, om jag verkligen gillat henne så hade det nog inte varit en stor grej alls..
Din forumsignatur är rätt irriterande när man läser i trådarna du skriver i. Ändra till vanliga textrader är du snäll.

2011-05-04 20:13
PlayerJoe P25

Ahh its true. Tyckte bara att man inte kunde bli avtänd av att någon kollade på TV men men. :)

Jag minns en gång jag var med 2 damer på en uteservering och det börjar lukta lite illa.. efter ett tag berättar den ena tjejen att hon har problem med magen, så jag la ihop 1 & 1 där... sånt där är vidrigt.

2011-05-04 20:26
Typ när man träffar en dude som är mer into spegeln och sig själv än något annat. Drog med honom på fest men han kom aldrig längre än hallen, stod där hela kvällen framför spegeln. Så jag drog ut honom ur lägenheten och vi åkte till hotellrummet som han hade, samma deal där.. självklart fanns det en spegel i hallen och det tog ett tag innan han kom längre än så.

Där satt man, ung och förvirrad, och undrade vad man egentligen hittat för grabb... Vi hade ändå setts ett par gånger, men då fanns det inga speglar runtom oss.

Kan även tillägga att hotellrummet låg på andra sidan stan, längst ut åt fel håll. Jag hade inte med mig min plånbok, hade inte med mig någonting alls. Sådär nattid var jag fast där, fick stå ut tills morgonkvisten med att åka hem. Fick låtsas vara personlig assistent åt en kvinna och åka gratis buss/tub utan att åka fast, det var gött :)

Att stå framför spegeln för länge/stå och posa ett bra tag när ett ragg sitter och väntar är inte ok!
Poet

2011-05-04 20:27
Fick låtsas vara personlig assistent åt en kvinna och åka gratis buss/tub utan att åka fast, det var gött :)

Hahahaha

2011-05-04 20:50
Haha, underbar tråd!
Look with your own eyes - See with your own mind

2011-05-04 20:54
årets tråd!

hahaha, säger folk så fortfarande?

2011-05-04 21:01
Jag skulle ta allt LILL J ta med en hel jävla grävskopa salt då hon

driver bara, jag har gjort det ganska länge och var inte så seriös med mitt inlägg från början, jag trodde folk skulle ha fattat de och sluta starta diskussioner med mig.

Jag är 19 fyller 20 i Augusti. Men jag har väldigt svårt att vara seriös på internet och kan uppfatta som dryg, kan tänka mig du kan tycka att jag är rätt dryg i detta forum.

Jag skulle aldrig skriva om mitt sexliv öppet på internet.

Poet

2011-05-04 21:08

Jag skulle aldrig skriva om mitt sexliv öppet på internet.

Hahahaha! :D
Poet

2011-05-04 21:57
Är väl intressant att skriva om sitt sexliv, kolla på alla som bloggar det är fan skitintressant med ett fenomen som bygger på folk som tjatar om nya kläder och skor och annat skit.
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2011-05-04 23:44
Såna där "Screamers" kan vara freaky och avtändande ja. Som typ hysteriskt vrålar mitt i akten, man vet fan liksom inte om hon har det skönt eller är besatt av djävulen, haha..

själv så gillar jag väl det lite smått faktiskt(inte till en överdriven nivå såklart) porr skadad, men jag kunde inte undgå att skratta högt när jag läste det där! =)

Måste säga att tjejer som antingen ger för mycket tunga eller för lite tunga när man ska hångla gör mig avtänd, speciellt för lite tunga när liksom bara tungspetsen kommer och man vill liksom ha mer på något sätt.. enormt frustrerande och sedan får man lust att bara lägga utav och återgå till att se TV eller fan som helst =p
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Poet

2011-05-05 00:07
Hehe kan inte låta bli att tänka på en polare vars ex tydligen var helt jävla rigid i sängen. Hon var villig att göra allt, men blev till en skyltdocka när det väl kom till saken haha. Han sa att det nästan var som att ha sex med ett lik.

Någon tjej som kan berätta om de haft med en kille som varit på samma sätt?

2011-05-05 00:47
Jag var på dejt med en tjej, för runt.. 1 år sen, Vi kommer hem till henne och det hettar till lite.. Vi ligger och småmyser i sängen, inte alls för sexuellt, utan med underkläder på.. Jag kysser henne ganska intensivt vid denna tidpunkt då vi alla gillar det lite intensivt.. Det slutar med att hon stannar upp o säger "Slå mig, jag tänder på det".. Visst tänker jag o ger henne en lätt örfil och kysser henne igen.. hon stannar upp igen o säger "Igen fast med knuten näve" och som den brusha jag är och ställer upp på det mesta, slår jag henne en nätt box i huvudet. Jag själv tyckte det var avtändande men hon gick igång som fan på det..

Det hände inget, jag kunde verkligen inte få upp den igen och jag äcklades.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-05-05 01:01
Med knuten näve haha? Tänk om du råkade knocka henne? Fast iförsig om hon går igång på sån så borde hon ha en haka av betong haha

2011-05-05 01:08
jävligt skum brud.. Synd, hon var riktigt fin i kanten annars.. i sängen, en redig hora
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2011-05-05 01:25
So what? :) Vill du hellre ha det tvärtom haha?

2011-05-05 02:08
BC

Är du Seinfeldt eller? Salt på mackan känns oerhört seinfeldt.

OnT, Ett ex (som finns här på whoa) hade omaket att spela snuskgumma när det behagade vilket var oerhört avtändande. Har även varit med om en tjej som pratade annorlunda till min penis. Inte bäbisspråk eller så utan bara annorlunda...
www.fucksolar.com

FUCK SOLAR

2011-05-05 02:21
BC:
Jag gillar helt enkelt inte o slå min tjej på de sättet.
en flickvän ska man ta hand om, Vill hon ha en klapp på kinden o lite drag i håret.. kör hårt! men en fläskläpp och näsblod är inte min grej. Det är lite "hora" över det. Gå med på allt känns det som.
Poet

2011-05-05 02:27
Bagheera: Som nämnt innan hehe, tjejen hade inte gjort mycket för att impa på mig. Så en sådan liten grej blir ju enormt. Som ett ex (lustigt nog finns hon också på Whoa) varje gång vi kysste så skulle hon flina och kisa med ögonen.

Typ så här, fast inte gulligt.

Ville seriöst slå henne i huvudet med min sko varje gång hon gjorde det. Men skämtåsido, vem fan häller salt på sina ostmackor? Seriöst?

KungBuddah: Förstår vad du menar hehe. Nu hade jag aldrig kunnat boxa min fru på flabben hehe så brutalt som du beskriver det. Men samtidigt tycker jag inte det är fel om det finns par som vill ägna sig åt det.