I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Personer på whoa som hade varit intressanta att träffa i verkligheten

Övrigt - Blandat

Manager

2011-05-05 19:37
SexySoul. Misery_Chick. two_grand.

Rak arm sadar. Finns sakert fler.
Redline!

2011-05-05 19:40
Dr.Octagon

heh, du ska veta att IRL är jag ungefär lika kul, social och givande sällskap som ett vedträ ^_^
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2011-05-05 19:43
det där går jag i god för! vedträsery är dock strålande sällskap om man inte har problem med att bli ignorerad. ^_^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-05-05 19:45
glömde motivera varför jag vill träffa mabande men det säger sig självt. killen är grym, den vettigaste jag vet och bara totalawesome. smart också. och väldigt rolig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2011-05-05 19:53
Misery: Jag ar ratt bra pa att klyva vedtran och det ar kul att svinga yxan. Hmm...det dar lat mer dirty an jag raknade med.

For ovrigt sa vill jag traffa sana riksmongon som whoa haft genom tiderna men som jag inte kommer pa namnen pa just nu. Men alla storiga javlar och sana riktiga idioter.
Redline!

2011-05-05 19:57
jo det har ju funnits några som man skulle vilja träffa om inte annat för att se om de verkligen är på riktigt, men det är nog för många för att det skulle kännas genomförbart egentligen.
Battlerappare

2011-05-05 20:14
Ahhh fan niobe var riktigt soft när hon var aktiv, cool brud.

Manager

2011-05-05 20:14
Man kan samla alla i samma lokal. Fast det blir som att hamna i en enorm OBS-klass, det ar ju inte helt smart att bunta ihop samtliga damp-barn i samma lokal.
Redline!

2011-05-05 20:30
...med pistoler!

2011-05-05 20:35
...med pistoler!

2011-05-05 22:11
Vaa whoaträff när vars hur? jag är fan taggad på att dra till en whoaträff haha :D
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2011-05-06 00:26
vad fint om ni styr upp whoaträff!
paj, pajjen, pajson - en maträtt av gräddad deg med fyllning... mm jummie!
Moderator

2011-05-06 00:49
DoktorDöd skulle jag vilja träffa, han är ytterst trevlig och smart.
skillz också, vi verkar dela tankesätt på vissa sätt vad jag åtminstone uppfattat i våra konversationer.
Så DoktorDöd, skillz och Brazen, sen är jag nöjd.

Skulle vilja träffa d-beck och *..emelie..* lite oftare också. Men i övrigt är jag nöjd med dem jag lärt känna genom whoa och som jag numer umgås med.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?

2011-05-06 00:54
Ingen vill vill träffa mig :(
Highfive anyone, anyone?
Rappare

2011-05-06 01:34
Jag skulle nog vilja träffa.. Doktordöd, han verkar vara en vettig person samt att han skriver grymt sköna texter. :)
Sen skulle jag gärna stöta på Djureri. Han ser väldigt farlig ut, men har lovat att han är en snäll person så jag skulle inte ha något emot att träffa kraken.
Trixig verkar lite skum, så vet inte om jag skulle våga träffa henne, men åtminstone vinka åt henne på säkert avstånd.
App skulle jag också vilja träffa. Han kan ett och annat om texter, och verkar vara en skön dude att partaja med.
BC99 verkar också hyfsat skön, men samtidigt lite småfarlig i vissa sammanhang. Så han skulle också få sig en vinking på säkert avstånd.

Nej, nu får jag sluta lista folk.. Blir för mycket! :O

Wurrup?
Moderator

2011-05-06 01:38
Underhållning, jag vinkar inte till folk (: Mest för att det blir ytterst pinsamt för personen som vinkar och den situationen vill jag inte missa när jag väl får den.
And I was better where I was miserable, why didn't you leave me there?
Rappare

2011-05-06 02:34
Jag får väl fan kasta flaskpost mot dig då...
Wurrup?
Poet

2011-05-06 10:01
BC99 verkar också hyfsat skön, men samtidigt lite småfarlig i vissa sammanhang. Så han skulle också få sig en vinking på säkert avstånd.

Hahaha, really? Jag? Farlig haha? :) Nej jag är jättesnälla faktiskt.
At the gates of Eternity...

2011-05-06 10:59
Om alexis weak har whoa säger jag honom haha

och TeKoNe !

2011-05-06 11:36
hålls det ens whoaträffar nuförtiden?
Poet

2011-05-06 11:39
Misery: Med tanke på att typ ingen hänger på Whoa, så gissar jag nej hehe.

Utan tvekan så ordnade jag och Tico här på Whoa, den fetaste Whoa festen ever i Malmö! Det var bokstavligen ca 100 pers som kom, varav kanske 60-70 faktiskt var från Whoa. Ganska bra siffror :)

2011-05-06 13:03
BC99
Gött! Kan du inte köra en WHOA-träff on tour, åk runt till relevanta städer och fixa fest. Du kan ju bli whoas egna partymonster :) Tänk vilket upplyft whoa skulle få av dig, skulle ju bli rena rama mingelforumet här.

2011-05-06 13:14
Det har inte variten regelrätt whoaträff på länge, var väl lite cypher och så i somras men dom trådarna blev ju borttagna för dom räknades inte som whoaträff utan som event...
Sommaren innan däremot :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-05-06 13:17
Kom på en till jag vill träffa.. Asdöd! Han hade en skön stil här i forumet när han var aktiv vill jag minnas.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Poet

2011-05-06 13:17
Pajson: Haha those days are over! Det var typ 6-7 år sedan. Jag är gift nu och går på "party" när jag typ måste hehe :P

2011-05-06 13:59
BC99
livin the vuxenlife, huh?

2011-05-06 14:16
pajson F25 Va lever du för life då?
Homies "Gå och hacka knark istället tönt"
Poet

2011-05-06 14:23
Pajson: Yedd! :)

2011-05-07 06:44
Nej jag är jättesnälla faktiskt.

Alltså... jag vet inte riktigt vad som har hänt med dig, men när jag har träffat dig så har du varit bara en enda jättesnäll person. när blev du flera? :p

Iallafall... BC farlig?! snäll som Bambi ju. :D
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie

-Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.

2011-05-07 10:26
Jag har ingen speciell jag vill träffa, kanske skulle vara skönt att träffa människorna här med vett i huvudet och inte dom som skriker toooy och grejer hela tiden
Vi växte upp tillsammans för att sedan splittras för alltid
Poet

2011-05-07 10:46
Jennie: Hahaha :)

2011-05-08 12:55
JL
jag vet inte... idag lever jag sola i park-liv, imorgon lever jag gräva i trädgården. ganska ofta lever jag myror i brallan-liv, jag borde leva mer plugg-liv. är nog inte i vuxen-liv.

själv?

2011-05-08 14:28
pajson F25 Gräva i trädgården lät som vuxen-liv!

Börjat dagen med sänghalmen sen gta4, nu matlagning sen ut i solen sen senare gå bort till mitt ghettogym i huset brevid.
Imorgon kommer tjejens son hem, ringa om ett jobb som är på g, då blire vuxen-liv igen. Får väl peta lite i blomlådan på balkongen också
Homies "Gå och hacka knark istället tönt"

2011-05-09 14:42
BC99 och Yun-DI verkar vara vettiga snubbar o softa att hänga med.

Sen skulle jag gärna träffa Konstigt, mest av nyfikenhet om han är lika dryg och kaxig irl, face to face.

MrForever skulle jag gära festa med, fast han verkar blivit avstängd. Inte så oväntat kanske.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Hangaround

2011-05-10 07:55
Vill träffa mistermaester.
Poet

2011-05-10 12:08
Isofu, detsamma! :)
Poet

2011-05-10 14:15
Dom flesta i konsol forumet samt BC för han är tung och skulle nog vara grym att lira Left 4 Dead med pga hans zombie kärlek
I.C.T.W
Ill be heading out soon
Skivsamlare

2011-05-15 08:06
Jag har träffat några stycken whoaiter, men då i regel utan att veta vilka de var här när vi träffades. Bra människor jag kommer ihåg härifrån och sedan träffade är bland annat chaotic_righthook, LaserOtto, Antoone och ChanaMasala. Jag skulle vilja träffa Spt, Pennan, Bounty och Joel. Samtliga verkar trevliga och vettiga.
 http://www.kulturkompaniet.nu/

2011-05-15 10:01
jag vill träffa alla och ge dom en kram.. bara för jag är så kärleksfull.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix

2011-05-15 12:13
Sama för att hon är söt
Åderpåleone för att han är söt
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....

2011-05-15 13:52
jag vill hänga med mellon, psk och amfetaminpsykos en dag. Sen kan jag dö lycklig!

2011-06-27 12:04
Johnny_K_Ståhl, phlegm och flippo2 brukade alltid få mig och garva. Speciellt de första två. Tur att man inte stötte på dom back in the days när man gick första året i gymnasiet och var nere med svensk underground ("Köpte den här ep'n för 15kr från en snubbe som torskade en rapbattle i Örnsberg!") , hade nog inte varit grunden till en fungerande kompisrelation.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!
Producent

2011-06-28 16:01
isofu
haha du är så välkommen och träffa mig =) kan bjuda på en fika och vara lite cafékaxig mot dig, face to face.

2011-06-28 18:11
Konstigt

Vad är cafékaxig?
Groupie

2011-06-28 18:16
Jag skulle vilja träffa alla gamla godingar som varit med sen länge. Mest för att jag tycker mig ha en bra bild av de flesta av er. Det hade varit skön stämning det känner jag på mig, bara inte tvåldroppen i såsen kommer, typ bilingual eller ; fast egentligen, jag hade fan velat träffa er två också.
Är det någon träff i västerås/stockholm snart?
Puss på er.

Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2011-07-01 11:32
alllaaaaa :)

2011-07-01 18:05
jag har snackat med några av er men bara träffat en.. hon som heter utanatttveka hade vart roligt att träffa.. hon verkar helt knastokig.. annars så har jag inte pratat med någon som gjort mig värst nyfiken

2011-07-02 22:43
Snapphona (om någon mins henne) hade varit intressant att träffa. Av någon anledning föreställer jag mig dock att det slutat med att jag åkt på stryk.

Annars hade det nog varit kul att träffa JackFalk, Mästerkatten, Refused och Mambande.
Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

Admin

2011-07-04 00:21
Haha rytger, hon hade sänkt dig direkt! =D
I had this bad bitch uptown, she was like... whatever.

2011-07-16 22:45
A det skulle vart nice att köra whoaöl i en park (eller liknande). Även om man kunde fixa diverse ljud artiklar så det verkligen blir whoa.

Om man ska spåna vidare. Vilken stad? Skulle du komma? varför?