Införskaffa inför Valborg !
tjaa! I helgen e de valborg, tänkte starta tråd för o höra vad just ni ska införskaffa för blaska inför denna högtid??! själv har jag en budget på 500 kr, vet för det mesta vad ja ska ha, men ge gärna lite tips :)
slick snubbe, ingen du vill möta på en freda kväll !
Öl öl och öl
www.soundcloud.com/slackerlifecrew
samla ihop alla vänner, ni köper god mat som ni grillar och massa öl :) + fet musik sen dansar ni hela natten lång haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Firar man valborg på samma sett som man gjorde när man va 15 när man är 20+? Jag själv är 25, turning 26. Känns jävligt bull o fira det med massa blaskigt vin och öl. Tror nog jag drar ihop grabbarna, grillar lite med deras flickvänner/fruar och har det trevligt bara :-) Såklart är jag för smart för o handla på systemet. Så det blir väl Carlsbergs öl från nån baklucka på en sliten volvo.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För mig blir det alkoholfritt, första gången sen jag var 15 tror jag.. Antabus är en jävel till att kontrollera ens alkoholintag. :p men jag är lika nöjd för det, vi kommer samlas ihop ett gäng, jamma, grilla, göra brasa och bara ha det gött! kommer bli super.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Antabus! Oldschool
Blir antagligen att haffa en flarra Hallonsoda. Kanske en liter mjölk så jag kan dricka O'boy också. For realz.
trefemmor o kontaktlim
Fix & Trix AB
KungBuddah jasså? haha.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Firar man valborg på samma sett som man gjorde när man va 15 när man är 20+? svar: NEJ
Budget för Valborg? Låter som att du planerat länge för det här :) Mitt tips är att inte gå ut så hårt. Slappna av istället.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
haha budget och planer, är du på allvar? hade inte ens en tanke på att det är valborg, men lite vänner, grill, öl och spliff nere vid vattnet är alltid nice och lär bli nåt sånt kanske!
deuuzz vad har du för planer inför nyår då?
Jag ska jobba. På kvällen blir det kanske att kolla på en brasa med familjen, lägga sig tidigt och jobba första maj.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Man får se, blir väl några öl, får se vilken sort och styrka. Sen blir det massa instrument, brasa, vänner och jam för att fira en kompis födelsedag. Will be nice!
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
instrument? får mig att tänka på;
Producent
2011-04-27 20:52
amatörernas afton, själv ska jag inte dricka en droppe...men skulle inte tacka nej till några spliffar =D
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
du får väl styra en knarre då fumez :D
Moderator
2011-04-27 22:44
Hade ingen koll på att det var Valborg, dock har jag oturen att jobba sent på lördag och tidigt på söndag, fyy.. Så lär väl bli galet lugnt, dricker ikapp på söndag kväll istället!
time isn't wasted when you're getting wasted .
Jag är 15 så vodka i en sprite flaska? Det var det jag tänkte iallafall.
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Producent
2011-04-27 23:45
aswad_qahwa: önskade att jag kunnde det...men min kran e i uppsala o jag har ingen lust o glida dit, sen så har jag inte tid =D tar igen mig nästa vecka iställe
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Knarkmusik och discolampor? Funkar alltid.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Ska bada tunna och dricka öl förmodligen Visste inte ens att det var valborg på g.
I.C.T.W Ill be heading out soon