I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad fan har dom för problem!?

Övrigt - Blandat

   

2011-04-22 04:34

Vad fan har dom för problem!?

Det har blivit grymt mycket slagsmål och droger osv där jag bor. Förut var det tillochmed en trevlig lite stad.


Inatt skulle jag skjutsa hem en tjej som har varit på krogen. Jag väntar utanför i min bil på att hon ska komma, sedan efter att hon satt sig i bilen och vi åkte iväg såg hennes gamla kille oss i bilen när han gick förbi. Då sa tjejen :Fan nu såg han oss

Jag frågade varför det spelade roll och hon sa att han är så avundsjuk av sig. 2 minuter senare säger tjejen att vi ska hämta upp en kompis som också ville ha skjuts, så jag åker och ställer mig på ett ställe vi bestämde och väntade. Helt plötsligt kommer tjejens ex och 2 till, sliter upp bildörren och matar slag i mitt ansikte. Sedan sa han att jag aldrig skulle röra henne igen. Med näsan full av toapapper och en stukad handled sitter jag nu och mår psykiskt dåligt, riktigt dåligt.


Alltså, vad har folk för fel om man med en sådan löjlig anledning går och misshandlar folk?

Vet att det är upp till mig, men tycker ni jag borde anmäla eller är risken stor att han då letar upp mig igen och gör det ännu värre? Så känner jag i alla fall.