I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jobb för en lat person?

Övrigt - Blandat

   

2011-04-08 15:01

Jobb för en lat person?


Jag är så extremt sugen på att flytta till något eget place efter skolan. Jag tar studenten nu i sommar och vill ha lite tips på jobb som varken är stressiga eller speciellt tankekrävande.


Döm mig bäst ni vill, men jag är väldigt lat person som inte intresserar mig för jobb överhuvud taget förutom typ musikproducent (och jag kan av många anledningar inte plugga till det).


Jag har först tänkt att söka till posten, men har hört att det är ganska dåligt betalt och jag vill som sagt kunna flytta till en 2:a. Kostar inte så mycket här där jag bor. Jag är så långt bort ifrån en morgonmänniska man kan komma, och kan ibland bara stänga av och somna om utan att jag ens vill det.


Jag är en lugn person som inte tål stress och har aldrig gjort. Hoppade nästan av skolan men kämpade på mot slutet. Så har ni några tips på jobb som inte kräver så jättemycket?

Behöver alla tips jag kan få.