I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon idiot har sönder delar på min bil på nätterna

Övrigt - Blandat

   

2011-03-17 16:25

Någon idiot har sönder delar på min bil på nätterna

Jag sålde nyss min grymt dåliga bil och köpte en bättre nu för hela 80.000kr. Min gamla har det inte varit något yttre fel på alls. Jag har nu haft min bil i en vecka och för några dagar sedan blev mitt tanklock avbrutet..och nu idag är ett hjul punkterat, jävla fitthoror


Jag har inga ovänner. Men har en "polare" som alltid har varit en sån som ska ha det bästa av allt. Han är extremt naiv och egoistisk så jag har stora misstankar om att det är han som gör detta, av flera olika anledningar. Dels för att jag nu har en snyggare bil än hans. Och jag vet att det gör honom förbannad. Hans farsa är nästan rik (alla säger att han sysslar med kriminella affärer) så det är ett rikemansbarn typ, dom bygger nya hus och fan vet allt.


Jag gillar honom inte, men vi bor nu på samma våning i en lägenhet dörren mitt emot varandra, så han vet vart jag har min bil.


Eftersom jag inte är säker, så skulle jag vilja ha förslag på hur man kan göra för att se vem som kvaddar min bil på nätterna. Minikamera lär ju inte fungera inne från bilen. Jag vet att det kanske inte finns så många alternativ men om det finns något jag inte har tänkt på bara så...fett irriterande