I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hitta den rätta tjejen

Övrigt - Blandat

   

2011-03-13 22:04

Hitta den rätta tjejen

Trots att jag gillar att ragga och ta det lugnt med den verkliga kärleken, börjar jag tröttna på att vara singel. Har varit det i några år nu. Jag har kontakt med en del tjejer, och har till och med en KK så jag får lite action ibland tack och lov :)

Men jag brukar inte gå så långt med de tjejer jag pratar med, för jag vill hitta den rätta (hur töntigt och gammaldags det än låter) Man ser ju polare ligger runt med halva stan, men jag har inget intresse för sånt liksom.


En del tjejer jag får kontakt med är såna som festar varje helg osv, inget jag gillar hos tjejer. Ni får säker en bild av mig som en grymt tråkig person men det är jag verkligen inte. Festar en del, har fet humor och skämtar om det mesta och skrattar ofta. Men det är bara sånt som märks efter att man lärt känna mig, jag är blyg för nya personer så dessa ser inte vem jag är på riktigt, vilket verkar förstöra mycket.



Men är det gammaldags och töntigt att vänta på den rätta? Generationerna förändras så mycket så man hinner inte med att förstå vad som gäller. Verkar bara vara ligga-runt stilen som funkar idag.



Jag är 19 år om någon undrar.