20års fest tema film HJÄLP MIG!
Har en kompis som ska ha sitt kalas, och tema är film.. vilket jag tycker är as svårt för om man börjar googla - vad kommer fram då? Sexig alice i underlandet dräkt, sexig rödluvan, sexig zigernarpirat, sexig pirat sexig hjärterdam sexig sexig sexig sexig..
men jag känner inte för att frysa och ha en kort kort kort som man inte ens törs röra sig i utan att visa sina fina stringtrosor man får med på köpet alla dräkter.
Bara för jag är rödhårig, fräknar och har gröna ögon känns de typ tråkigt att vara pippi långstrump.
Så jag tänkte lite.. om nån vill så kanske någon här har en as skön idé vad man kan klä ut sig till där folk kan tänka "fan vad bra val! satan så klockrent" så det ser ut som man har tänkt till lite..
Så jag sänder en bild på mig så man kanske kan komma på något lättare. (och passa på göra lite smygreklam på mitt t-shirt klädmärke):
ideér som har slagit mig är typ : lilla my (mumindalen) och millan i tjenare kungen (den rödhåriga såklart)
MEN KOM PÅ MED NÅ FLER FÖRSLAG, SKULLE BLI SUPERGLAD! personen behöver ju int va rödhårig som jag ska likna
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
|