I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Skicka ipod/mobil? Fraktkostnad osv?

Övrigt - Blandat

   

2011-03-06 01:20

Skicka ipod/mobil? Fraktkostnad osv?

Holla. Behöver pengar så har bestämt mig för att sälja av lite skit jag har, och tänkte börja med min ipod och ett par gamla mobiler.

Vet dock inte hur fan jag ska slå i skiten. iPoden är en 4G, den ligger i sin original"kartong" och mobilerna är bara "lösa" med laddare. Sen då? Är så jävla dålig på sånt här. Finns det kanske färdiga "paket" man kan köpa nere på posten? isåfall, hur mycket kostar ett sånt på ett ungefär? Sen är jag orolig över frakten.. min lilla våg jag har (höhö) har slut på batterier så har ju ingen aning om vad det blir för frakt.

Kanske finns någon här som har skickat en mobil/iphone/ipod innan som vet på ett ungefär? Har en kille som vill köpa den så fort som möjligt, och helst innan den 11e (födelsedagspresent). Panik.

Tacksam för svar.

Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.