Jag hade också problem med bedövning, och jag avskyr sprutor, så jag fick bedövningssalva, bedövningssprutor och lustgas när jag skulle dra två tänder. När jag sen skulle operera bort tre av mina visdomständer, fick jag först lugnande, sen bedövningssalva och bedövningssprutor. Gick skitbra med första visdomstanden (dom snittar upp tandköttet, delar tanden i tre delar och sen drar dom ut delarna). Tror att det hade att göra med att jag skulle dra den 8 på morgonen och knappt hade sovit den natten. Sov igenom hela proceduren och minns inte så mycket. När jag sen skulle dra dom andra två, kände jag varenda liten sak dom gjorde. Tror att jag fick 4-5 sprutor uppe och nere, men det hjälpte knappt och när dom skulle dra den i överkäken sa jag stopp, det gick bara inte mer för det gjorde så jävla ont. Så se ifall du kan få det tidigt på morgonen. Blev riktigt trött av dom lugnande jag fick och alla var supersnälla. Och säg till dom om du känner något, för det är inte nådigt att dra en visdomstand, eftersom dom sitter så djupt och man oftast måste dela dom. Nu satt iofs min ena visdomstand helt snett och fel, så det kan ha vart därför det gjorde så ont också... Håller med conspicuous, ring och prata med din tandläkare. Berätta hur du känner inför det och se hur ni kan lösa det. Lycka till :)
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan