I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad heter Läsken?

Övrigt - Blandat

2011-03-03 14:50

Vad heter Läsken?

Hej nu har jag sökt ett tag och inte hittat vad jag söker, det är iallafall en läsk jag drack när jag var i Tanzania för 4-5 år sen... Den har iallafall smak av ingefära och är gudomligt god... Dessutom är det coka cola som tillverkar denna skönhet...

ifall någon sitter på någon info om denna så vore det guld värt! :-)

'

Dra åt helvete

2011-03-03 15:05
Seagram's Ginger Ale kanske?

Intressepenisen hårdnar!

2011-03-03 15:11
Den här varienten säljs i de flesta svenska butiker, asgod

"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Moderator

2011-03-03 16:07
Jag tror jag vet vilken du menar och den finns att köpa i en kinakiosk vid hötorget. Har dessvärre ingen aning om vad den heter däremot.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-03-03 17:41
det är inte wasteapa01 eller app förslag som jag söker dock.. :-(

Kan till läggas att den gick och köpa i mombosa också (Kenya.)
Dra åt helvete

2011-03-03 18:01

Stoney.... Den verkar najs

2011-03-04 01:51
nicolas

min hjälte!!!

Nu finns den någonstans i Stockholms omrdået att få fram?
Dra åt helvete

2011-03-04 11:48
Fuck ginger ale.. Ginger BEER!!! Det är det skiten handlar om!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2011-03-04 11:51
Har aldrig sett äkta tangawisi i stockholmsområdet men ginger beer finns ju här och där. Ska fråga min brorsa, han brukar köpa en skitgod sort som smakar väldigt authentic och kraftigt.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)