I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ingen att gå på krogen med osv...

Övrigt - Blandat

   

2011-02-23 21:25

Ingen att gå på krogen med osv...

Det är så att de två personer jag brukar umgås med på fritiden förmodligen ska flytta till stockholm i sommar. Vi festar på helgerna tillsammans, softar på sommaren osv. Jag har märkt att bekantskapskretsen glesnar när man blir äldre och dräller inte runt med 10 pers på fritiden längre...


När dom flyttat vet jag inte alls vad jag ska göra, har ingen rolig att gå på krogen med (många jag känner går till krogen 1 gång i månaden högst) och ingen person att umgås med på fritiden som jag har lust med osv. Känns riktigt deprimerande. Så deprimerande att jag har lust att göra något som kommer i vägen för deras jävla flytt (förmodligen)


Om det blir så att dom flyttar i sommar så vill jag gärna höra lite. Måste finnas många på whoa som har gått skilda vägar med sina närmsta polare. Jag vill veta hur följderna har blivit för er...Har ni skaffat nya kompisar eller hälsar ni på era gamla polare på helgerna osv?


Eftersom jag bor kvar i våran lilla håla, så vet jag vilka personer som bor häromkring och har inte lust att försöka bli polare med något gangstergäng.



Så berätta lite tack!