I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sexuellt hämmad!

Övrigt - Blandat

2011-02-13 23:47

Sexuellt hämmad!

Jag tror verkligen att jag är sexuellt hämmad.

Varje gång det kommer till så blir jag nervös. DVS Jag pratar för mycket, tänker för mycket på min kropp och vad den utvalde tänker. Jag blir stel och handlingsförlamad på något vis.
Inte det att jag inte gillar sex, men det är på något vis en jobbig grej. Jag har haft väldigt stora bröst vilket gjorde mig väldigt blyg vid sådana tillfällen. Men efter min bröstförminskning har det inte gått bort, är fortfarande livrädd. Tänker numer på "gud vad man mage är tjock". "O nej jag som inte rakat mig på några dagar" osv osv.

Har lite svårt att lita på folk i sådana lägen. Känns alltid som att man blir dumpad som är en jävla sopsäck på en tipp! Vilket det oftast blir också.

Ett ganska känsligt ämne för mig men är så trött på att det ska vara så. Finns det någon som känner likadant? Vad kan man göra för att slippa detta?

Vill jättegärna ha kvar min värdighet här, men måste bara fråga om detta. Kan inte riktigt ändra på det bara sådär.

Be gentle!

"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"