I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Det här med att vara bakis....

Övrigt - Blandat

Producent

2011-02-12 13:21

Det här med att vara bakis....

Dom flesta som e bakis brukar alltid köpa nå fet mat dagen efter för att fylla på kroppen med fett. Man gör det jämt när man e bakis ( iaf jag ) men varje gång jag äter fet mat dagen efter så känns det som att man blir ännu mer bakis.

Jag vet själv att jag blir mer dålig om jag trycker i mig en pizza men endå ska jag äta sånt. Är det nån mer som har samma upplevelse av denna bakis-äta-bli-mer-bakis-syndrom? är smått bakis idag o funderar på att skippa sånt o äta husamnskost iställe...

"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2011-02-12 13:32
MER bakis av att äta bakismat? Hell nah.. Jag brukar känna en skön rysning som går genom kroppen efter att käkat skiten och det värsta går över (huvudvärk och stelhet i kroppen). Sen känner jag mig bara sliten och trött resten av dagen.

Nej mannen, ingen husmanskost för dig. Shake it off och gå till pizzerian :)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2011-02-12 13:42
Beror väl iof lite på vad du får för bakis-symptom. Kanske skippa nåt som man blir helt tung i magen av. Ett bra tips är nachos! Men snåla inte med ost och gräddfil.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Producent

2011-02-12 13:46
jag upplever samma som du, Fumez. blir så jääävla risig efter den självskrivna pizzan dagen efter. ändå är den livsviktig!

en dusch å en lång promenad med hunden botar sunkkänslan, huvudvärkstabletter (eller ännu bättre, mer sprit) botar huvudvärken =)
 https://soundcloud.com/jakkthemixer
Producent

2011-02-12 13:47
Om jag redan e dålig o äter dålig mat ( pizza, hamburgare osv ) så blir jag dåligare än jag va innan jag käkade, det e riktigt skumt =)

Nee ingen pizza för mig idag, ska styra upp makaroner o köttbullar med 2L cola iställe =)
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2011-02-12 13:58
jag vettefan...diggfade det där med pizza o skitmat inna men det är fan sällan det blir så nuförtiden. pallar inte av samma anledning som ni snackar om, man mår ju inget vidare av xxxx antal gram ost o bara onyttigheter...käkar hellre nån pulig sallad eller gör en nice ciabatta eller ngt.

2011-02-12 15:10
Finns ju inget bättre än Kebab dagen efter, eller kinamat osv, vill fan inte ha nån husmanskost dagen efter alltså!

Bacon och egg på morgonen är riktigt grymt också
Young gunna married to the streets no wedding ring

2011-02-12 16:08
jag klarar inte av att käka sån slabbmat när jag e bakis.
blir sugen på typ pastasallad eller ris...
ris, omelett och toast är gryyyyymt bakis käk! =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-15 23:45
klarar inte heller av skräpmat o.d. när jag är bakis. jag äter frukost (och övriga måltider) precis som vanligt och efter nån/några timmar mår jag bra igen...
Admin

2011-02-17 00:04
Bästa bakismaten mot värsta baksmällan har nog varit glass. Kallt och fett, det piggar upp.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2011-02-17 00:19
Uuuuh.. Pizza när man är bakis? Blir smyfärdig av sådan mat. Istället gör jag världens godaste sallad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-02-17 01:17
Det sämsta att äta på bakfyllan är fan sushi.

Det bästa är gårdagens oxfilé med rödvinssås och potatisgratäng eller bacon.

Vanligtvis äter jag inget när jag är bakis dock, kan ligga till 7-8 på kvällen utan mat då.

vanligaste var en runda till affären för att styra cola och chips att leva och knapra på.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."

2011-02-17 09:05
Jag brukar käka fett med grönsaker och gärna något vegetariskt. Det får mig att alltid må bättre. Jag tycker som ni sagt innan att all fet mat bara får en att bli ännu mer seg och trött.
Rappare

2011-02-17 09:34
Man behöver fett och salt när man supit för att återställa sig.
Kan hända att du mår illa för att du är känslig, och det i allmänhet är rätt sunkig mat.

2011-02-17 09:56
What Omen said.
Look with your own eyes - See with your own mind

2011-02-18 01:08
En grej som funkade ganska bra för mig, när jag drack en del förr var Oboy. Vet inte om det var något jag fick för mig eller om det funkade. Alltid bra med vätska. Och i det fallet både nyttig mjölk och lite socker som kan pigga upp dig. När det gäller snabbmaten så kanske du kan testa att käka en halv pizza istället. Eller vad du nu äter. En pizza äter man oftast upp för att det är gott. Man klarar sig en stund på en halv. Spar till senare! =D

2011-02-18 10:18
2 resorb innan sovdags gör susen för mig.
Kan vara reptilpackad, göra bort mig utav helvete och knappt komma hem. Men blir fan inge bakis med hjälp av resorben.
Glömmer jag detta är dagen efter körd, blir fruktansvärt bakis och huvudvärken ligger i fram tills kvällskvisten.

You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.