I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kärlek suger...?

Övrigt - Blandat

   

2011-02-05 22:49

Kärlek suger...?

Hej.
Måste lätta mitt hjärta och få åsikter från andra...

Har varit singel i 10 måndaer nu, kom från ett 3 årigt förhållande.

För ca 2 månader träffade jag en tjej.. En tjej som jag verkligen tyckte om, eller tycker om, som fan.. Problemet var bara att hon precis hade gått ut ett förhållande, det handlade bara om några veckor...

Men eftersom jag tycker om henne så mkt så fortsatte vi att träffas. Även om jag hade det i bakhuvet att undra om hon verkligen e seriös eftersom hon gick från en annan direkt till mig. Men efter dessa veckor som gått har det bara varit så bra mellan oss och allting har kännts så rätt.

Tills igår.. Visste att hon skulle ut med en tjej kompis och jag pallade inte dra ut.
Bestämde att vi skulle ses idag, men har inte fått tag i henne.
Skicka sms: nått som har hänt varför svarar du inte?

Fick svar: Måste vara ärlig, kan inte ljuga.. Mår dåligt pga diverse preparat jag tog igår, och att jag träffade mitt ex igår. Jag är ledsen men jag vet inte vad jag vill..

Vet inte vad jag ska göra, hon säger att hon vill träffa mig imorrn (söndag) för att "prata" .. men jag vette fan, vad fan ska jag tro för helvete, tycker om henne som fan, men ska jag utsätta mig själv för detta bara för att må ännu sämre än vad jag gör redan nu.

Uppskattar seriösa svar, vet inte vafan jag ska göra. :|

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.