I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Mitt Klädmärke : Smooth, äntligen klart!

Övrigt - Blandat

   

2011-01-26 13:56

Mitt Klädmärke : Smooth, äntligen klart!

Smooth är ett klädmärke som säljer t-shirtar!

T-shirt modell : Unisex tall tee, alltså den är lite smalare i modellen än herr tall tees, och även lite kortare men det är ingen stor skillnad, 1 cm skillnad kanske. Sedan så går den bara upp till 3 xl som max.

Trycket : Inspirerat av psykedelisk/surrealistisk konst. Trycket trycks i Lila, men har även en självlysnade färg över sig vilket gör att den lyser i mörker. Den behövs inte laddas under lampa, räcker att den är ute i dagsljus, men självklart lyser den bättre om man laddar den.

Kvalité : Just med screen och design (som tryckeriet heter som trycker mina t-shirts) Så stryker dom alltid efter dom har gjort trycket, vilket gör att trycket åker in i kläderna och ligger inte ovanpå som andra tryck gör, vilket kan göra att den tappar färg från trycket. Trycket klarar av 60 grader, men det betyder inte att man ska köra den på det, 40 grader ut och in, är bästa resultat. Den självlysande färgen försvinner inte, om man tvättar den.

Färg : Finns just nu bara i vita, min tanke är att göra batik också. Men det får väntas tills jag har råd att köpa färg, Vill ni trycka den i svart, så ska det nog gå bra!


Jag är 157cm , bär en M på bilden.

Frågor? Ställ gärna!

All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix