Mitt Klädmärke : Smooth, äntligen klart!
Smooth är ett klädmärke som säljer t-shirtar! T-shirt modell : Unisex tall tee, alltså den är lite smalare i modellen än herr tall tees, och även lite kortare men det är ingen stor skillnad, 1 cm skillnad kanske. Sedan så går den bara upp till 3 xl som max. Trycket : Inspirerat av psykedelisk/surrealistisk konst. Trycket trycks i Lila, men har även en självlysnade färg över sig vilket gör att den lyser i mörker. Den behövs inte laddas under lampa, räcker att den är ute i dagsljus, men självklart lyser den bättre om man laddar den. Kvalité : Just med screen och design (som tryckeriet heter som trycker mina t-shirts) Så stryker dom alltid efter dom har gjort trycket, vilket gör att trycket åker in i kläderna och ligger inte ovanpå som andra tryck gör, vilket kan göra att den tappar färg från trycket. Trycket klarar av 60 grader, men det betyder inte att man ska köra den på det, 40 grader ut och in, är bästa resultat. Den självlysande färgen försvinner inte, om man tvättar den. Färg : Finns just nu bara i vita, min tanke är att göra batik också. Men det får väntas tills jag har råd att köpa färg, Vill ni trycka den i svart, så ska det nog gå bra! Jag är 157cm , bär en M på bilden. Frågor? Ställ gärna!
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Vad är det för märke på T-shirten?
prinsen i hundkostym. HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!
Vad tänkte du då? Trycket eller?
Har du sytt T-shirten själv? hsh, coolt att det är självlysande
Nej det har jag inte, jag kollade nu men det står inte vad det ä för märke på t-shirten. Men jag använder mig av samma t-shirt märke som random basters och trainspotters kör, så har du en av deras t-shirtar så är det samma modell.
fresh! har du fler tryck? Och vad säljer du dom för?
www.myspace.com/oscardvine Min musik, dans och allt annat: http://oscardvine.wordpress.com/ http://soundcloud.com/oscar-dvine
Jag kommer nog köra andra tryck senare när jag har väl kommit igång, men just nu är det bara det där som finns. Jag kör på 1 tryck för att det ska vara lättare att känna igen. Det kostar 269 :- :)
Nä det är för dyrt, det har jag inte råd med
Specialerbjudande nu : de 15 första får köpa den för 199 :-
Jag börjar tycka nu i veckan, för er som är intresserad av extra erbjudandet! Skriv här vilken färg (svart eller vit på t-shirten) och storlek, går upp till 3 xl. Frakten får ni dock betala själv, men den brukar inte vara så farligt dyr! Skynda fynda!
Tack! :D de flyter på
tycker du ska sälja de för 499 eller ngt då finns de säkert ngn dumfan som köper det, 269 e inte så classy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Du borde trycka tröjor med "stenciler" på gamla legender. 2pac, biggie, Pun, BIg L, Snoop, DMX, BOb marley, mos def, ja you name it ;) Skulle vara fett!
n1cko - gör det själv då jaru vanilla du är å smart
Nej men jag menar till hennes egna märke. Jag håller inte på med sånt :p
Moderator
2011-02-09 13:23
Mogen nivå här... Jag har iaf beställt en! Ska bli spännande att få hem den. Och väldigt spännande första gången man går på krogen med den :P
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Kapten - kommer bli awesome! ;)
Rensat lite. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
tack
innehar du F-skattsedel?
Dra åt helvete
Nej för det är inget eget företag. Jag har UF Företag ett ämne man har på gymnasiet där man får testa på att göra eget företag. Men om det här går bra för mig kommer jag starta upp detta som eget företag. Men de får vänta ett tag.
Tack tommy!
ssåhär ser t-shirten ut på bättre bild..
såhär lyser den i mörker, dock bättre i verkligheten...
Trippad tröja.!! sälj den på olika stamp fan! den lär ju sälja som smör ;D
Gatulärd mixtape @ youtube
olika stamp vad mena du då :)
Producent
2011-04-10 19:26
google stamp. fest i skogen typ, lsd e och svampätande människor som dansar i skogen till bra musik^^ t-shirten var cool, jag köper säkert en när pengen finns.
haha jaha tror he int finns så mkt sånt i north ;) absolut bara höra av dig när du vill ha så fixar jag det:)
TJEJER KILLAR .. t-shirtarna prissätts ner nu .. 140 kr för en tisha!!! skynda fynda!
Skivsamlare
2011-04-24 14:48
En kompis från östersund har ritat det till mig, jag står väl mest för bara designern på sjävla t-shirten och sånt :) Tack så hemskt mycket nu blir jag glad.. mindre glad att de finns fortfarande många kvar hemma som söker en ägare ;)
lillj e de robin som gjort trycket?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det beror vilken robin du menar.. Det är inte tokfan. Det är en som heter robim på whoa
känner han med.
jo men de är han som har gjort den
soft, han e duktig. blir lite sugen på en sån. får nog pengar i början av nästa månad så tar nog en då
:D woho nicee.. kul :)
Fet Logga
Tack! :) Finns t-shirtar kvar om ni är sugen på hooka en!
Producent
2011-10-02 18:50
Wow, supernice! :)
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Synd att man är fattigare än en kyrkråtta :/ hade lätt tagit en annars :p
En kantstött pelare som inte pallar trycket Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Sjysst motiv! Har aldrig förstått grejen med sk. "Tall Tees" till killar men börjar du trycka riktiga t-shirts kanske man haffar en!
va?
så vad ni säger är att om man köper 10st får man med en LillJ på köpet?
Min flickvän skall informeras =)
önskar dig all lycka cliche
haha söta ni är, pool det är som sagt en unisex tall tee vilket gör att den är inte så överdrivet hiphop som tall tees till killar är. Det är nog mer än vanligt att Tall tees finns i marknaden så jag tror att chansen att du har en tall tee är väldigt stor. Profil T-shirtar är oftast bredare och kortare vilket gör att de slutar ovanför höften ungefär. En tall tee är lite längre och tightare vilket gör att man behöver aldrig besvära sig genom att dra ner t-shirten hela tiden så fort man sträcker på sig eller att man ska visa rövspringan så fort man sätter sig. Men vill du fortsätta med att ha profil t-shirtar så go for it. Men jag kommer aldrig trycka på såna ;)
Moderator
2011-10-04 16:48
Men vill du fortsätta med att ha profil t-shirtar så go for it. Men jag kommer aldrig trycka på såna ;) Och det tycker jag inte att du ska göra heller! Ligger och fiser i mitt exemplar just nu och den sitter som en smäck.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Varför skulle tjejer ha tall tee? Mest konstiga påståendet någonsin!!
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Heavy Indo - varför ska du lägga in en åsikt när du har tappat känslan för mode?
Kaptenkrok - Det är så kul att du gillar den och använder den. Det gör mig till en stolt kläd designer :)