I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tänk om..

Övrigt - Blandat

   

2011-01-15 02:10

Tänk om..

Tänk om det fanns en klubb nånstans i det här landet där det enbart spelades "RIKTIG" hip-hop där man kunde träffa andra människor med samma musiksmak å bara ha de fett! Vet ni något ställe i det här avlånga landet som passar in så skriv gärna ett PM för här lär det nog bli fullt med inlägg om annat känner jag på mig.

(Med riktig hip-hop menar jag sånt som aldrig spelas av MTV och alla andra dyngspridare, hip-hop som inte är skräddarsydd efter vad "folk" vill höra för att tjäna så mycket pengar det bara går och sen ha mage att kalla det hip-hop. RZA säger ett par väldigt sanna ord i Introt till 2:a Wu-Tang Forever plattan. När det spelas så kallad hip-hop idag när man är ute så lär jag säga att jag lyssnar hellre på annan musik då för det dom sätter på är ofta bara skit som Lil Wayne, Kanye West. Souljah Boy osv listan är lång. Shit ja e full men ni som vet vad jag snackar om behöver jag inte ens förklara för. Hop-hopen (även annan musik) ska komma från hjärtat och inte anpassa sig till någonting! Vafan asså, blir bara less..)

Så, nu kan ni som tar åt er å lyssnar på musik utan nån som helst känsla eller innehål spy eran galla på mig för att jag säger som det är, era idoler är bara ett gäng sell outs som gör allt för pengar! Jag känner att jag lär få ur mig lite av den här avskyn som jag går och bygger på mer och mer för varje dag som går och här känns de som om jag kan få lite respons åt båda hållen.

Skål på er alla riktiga heads därute!

(Inlägget ändrat av JP 2011-01-15 11:06:47)

REAL RECOGNIZE REAL!