I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

EU öppnad upp för CB-legalisering

Övrigt - Blandat

2010-12-12 16:50

EU öppnad upp för CB-legalisering

http://encod.org/info/EU-READY-TO-END-DRUG-PROHIBITION.html

BRUSSELS - The European Union will not block any initiative of EU Member States to start the legal regulation of cannabis and other currently illegal drugs. This was repeatedly stated by Dana Spinant, the new Coordinator of the European Commissions Anti-Drugs Unit, at a Public Hearing on Drug Policies in the European Parliament today.

Sammanfattning på svenska: http://www.cannabis.se/2010/12/09/cannabishearingen-eu-stoppar-inga-legaliseringsforsok/

prinsen i hundkostym.
HUNDEN SOM TALAR MED HÄSTAR!

2010-12-12 16:50
prinsen i hundkostym.

2010-12-12 16:59
fast det är väl bara som det är nu? EU kommer inte gå in o lagstifta om att förbjuda cannabis i alla länder. ?

2010-12-12 17:03
Dom kommer heller inte tjaffsa med dom som vill legalisera, ungefär som dom gjort mer Holland och sånt.

Eller nåt sånt.. Jag är ingen expert :).. Jag tycker bara att det verkar som vindarna blåser på rätt bra i rätt riktning på slutet.
Det kommer såklart inte påverka Sverige på ett bra tag, men detta öppnar ju upp för flera länder ute i Europa, inte minst Danmark att skynda på legaliseringsprocessen.
prinsen i hundkostym.

2010-12-12 18:24
Ser helt klart lovande ut för oss som lägger vår tilltro till vetenskaplig fakta, snarare än falsk propaganda utan verklighetsanknytning.
Look with your own eyes - See with your own mind

2010-12-12 18:59
Sakta men säkert smyger det sig åt rätt håll :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.
Producent

2010-12-13 08:06
Förlåt om jag låter negativ: Men det här visar bara hur efter Sverige är.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.

2010-12-13 16:02
oh heja.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-12-13 17:12
Äntligen har Eu kommit fram till att skapa större problem än vad alkoholen redan är.
1-0 Eu. *NOT*
Dra åt helvete