I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad vill ni tjejer ha i julklapp?

Övrigt - Blandat

2010-11-26 00:14

Vad vill ni tjejer ha i julklapp?

Ja, det här är enkelt. Vad vill ni tjejer egentligen ha i julklapp?
"Något personligt", ja, givetvis. Det har jag redan ordnat.
Men jag vill ge henne något med. Jag vill ge henne något.. jag vet inte riktigt hur jag ska förklara, men en typisk från pojkvän till flickvängrej, vad det nu är.

Så vi kollar här, vad vill ni tjejer ha i julklapp?
Och ni snubbar med tjej, vad ger ni er dam? (Hänger även hon här så behöver du inte svara, eller så får du skriva ett helt sjukt svårt julklappsrim som hon kommer på på julafton!)

Tack för hjälpen.

"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo

2010-11-26 00:24
det är väl olika vem du än frågar?
Jag skulle t ex bli skitglad över en massa garn, pärlor, pärlplattor osv medan
nån annan kanske skulle gråta floder över det!

hmm. tuff fråga.
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2010-11-26 00:27
Jo, som sagt, de beror ju på vem de ska till. Men om man tänker till en tjej i allmänhet.
"lite knark så är det där problemet ur världen. " - Balhoo

2010-11-26 00:30
Rent generellt tänker jag typ hudvårdsprodukt, du vet sånt kit man kan köpa...
Det är typ hudlotion, duschcream och nån mer skit i... eller en väska?
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2010-11-26 00:37
Ja, det beror verkligen på vem du frågar,
jag skulle bli jätte glad om jag fick en massa X-men serier elr Asterix och Obelix.

Din tjej kanske skulle bli glad om du gav henne parfym, kläder, underkläder.. ja möjligheterna finns verkligen.

Typisk flickväns present känns som typ presentkort, klocka o underkläder.

när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
Producent

2010-11-26 00:55

haha som sune, när han blir skitnöjd för kassörskan tycker han är modig.

2010-11-26 00:57
konstigt
hahaha, sune är bäst! shyyy!

2010-11-26 01:38
Ge henne en upplevelse som tex: Klamydia och magsjuka. Beror naturligtvis på vilka tjejer i allmänhet du menar finns ju diverse olika i allmänhet, såsom: tjejer som gillar parfymer och shit, tjejer som föredrar tvspel, tjejer som föredrar bestick. Själv skulle jag satsa på något sånt här
Spiken som sticker ut får smaka på hammaren.

2010-11-26 01:53
Getost är jävligt populärt bland latinamerikanska kvinnor :)
Groupie

2010-11-26 06:09
Jag och min tjej har bestämt att kolla på en julkalender ihop så vi gör något fint ihop. Sen vid julavsnittet ger vi varanndra en klapp :)

till ts: det är ju helt indviduellt vad någon vill ha
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Toastare

2010-11-26 11:50
Von Simon, classy och ge någon getost i present.. haha
Jag skyller allt på Emma!

2010-11-26 11:59
WEEKEND! det e bästa, BAM!

2010-11-26 12:01
HAHAHA getost.

2010-11-26 12:51

Shit vilken trist tjej man har i så fall.. Ett hett tips är nog att låta bli sånt helt förresten, tjejer vet i regel precis vad dom vill och inte vill ha vad gäller sånt....det blir som när man får en P.Diddy- CD av morsan för att man gillar 'rapp'.... Sedan tycker nog dom flesta att det är snortrist med ska du se...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-11-26 13:20
Om ni varit tillsammans ett tag och du inte ännu sagt att du älskar henne... klockren present är då ett inramat foto av er där du skrivit those words på kortets baksida eller något. Det hade jag gillat! (om jag älskade killen iofs) :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Poet

2010-11-26 14:00
Jag brukar köra den lätta vägen, hon pekar jag köper så får hon det hon vill ha istället för något totalt ovärt
I.C.T.W
Ill be heading out soon

2010-11-26 15:00
Jag vill ha vinylskivor och ittalaglas. Och en gjutjärnsgryta.

2010-11-26 15:14
Gör som jag gjorde ett år, måla en tavla... Trots att du är helt talanglös. Det kommer definitivt inte uppskattas och du kommer ha sjukt mycket ångest över hur dåligt allt går genom hela processen. Sen blir det sjukt dyrt också... fast ser billigt ut.

Många fördelar med andra ord.
Toastare

2010-11-26 15:40
Jag gillar att göra saker ihop.. även om det är sånt man gör en vanlig helg som gå på museum, konsert och sen ut och käkar. Jag uppskattar planeringen i det hela.
Och jag uppskattar alltid en bra bok.

hudvårdsprodukter köper man själv, lätt att det blir fel. Att bedyra sin kärlek känns konstlat i en present.. det är nått man säger direkt från hjärtat, inte planerar.

2010-11-26 15:55
Bountyboo - det kan komma från hjärtat via en present. Det är väl hur man är som person? Alla är olika, det glömmer DU lätt.

2010-11-26 16:54
Hahahaha... Det finns inget som säger 'god jul' som en kväll som spårar åt helvete!

2010-11-26 16:57
Nya kuddar och nytt gosigt täcke.
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
Producent

2010-11-26 17:21
co sign på det la_latina skrev.

2010-11-26 18:15
Ge henne en upplevelse som tex: Klamydia och magsjuka. Beror naturligtvis på vilka tjejer i allmänhet du menar finns ju diverse olika i allmänhet, såsom: tjejer som gillar parfymer och shit, tjejer som föredrar tvspel, tjejer som föredrar bestick. Själv skulle jag satsa på något sånt här

HAHA EN SPORK!
en sån fick jag av min pojkvän för ett par månader sen, den är awesome, har haft asmycket nytta av den!
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2010-11-26 18:53
Tjejer vill ha smink, rosa klänningar och fluffiga hundvalpar! Vad trodde du?

(suck)
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Producent

2010-11-26 19:19

2010-11-26 19:23
Får man låna tråden lite och fråga vad ni herrar önskar sig till jul också?
- men nog om dig nu.

2010-11-26 19:24
Jag önskar mig för övrigt en symaskin!
- men nog om dig nu.

2010-11-26 19:31

Gälar!

2010-11-26 20:39
mm vi önskar oss ett hägge weed och typ en fet pipa
Allt är sant på internet.
Groupie

2010-11-26 20:58

Gälar!

Ja jag med. Jag önskar mig också gälar. Det är ett jättebra tips!
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2010-11-26 21:02
Vingar och ultraviolett & infraröd syn är några andra som ligger i topp med..
Rappare

2010-11-26 22:21
Vad gör man när ens flickvän är så fjantig att dom vägrar berätta vad dom vill ha, enbart för att "dom ska inte ha något"? Usch så svårt.

Funderat på massor av saker. I födelsedagspresent fick hon en upplevelse hon sent kommer glömma. En nipplepiercing! Funderade lite på en tatuering för att höja smärt toleransen i sänghalmen, men nja, fortfarande osäker.

Själv skulle jag bli överlycklig över lite rakhyvlar och framförallt ROSA SKOSNÖREN till mina snowboard boots. Underbart!
Wurrup?
Producent

2010-11-26 22:41
Tjejer vill ha smink, rosa klänningar och fluffiga hundvalpar! Vad trodde du?

(suck)

varför gråter du som en feminist? han frågar ju efter seriösa tips, det är såna som dig man suckar åt.
Toastare

2010-11-27 10:19
La_latina, ja...jag skrev ju MIN åsikt?

Konstigt, slå upp ordet feminist.

2010-11-27 11:37
Själv skulle jag bli överlycklig över lite rakhyvlar och framförallt ROSA SKOSNÖREN till mina snowboard boots. Underbart!

Då kan det väl först vara bra att ha skägg? ; )

Nej men..

Jag är svindålig på presenter jag med. Dock har jag inte någon kvinnovarelse i min närhet, förutom min mor, så jag står säker.
Folks personliga upplevelser brukar oftast resultera i att bli en form utav deras generella sanningar.

2010-11-27 15:33
BountyBoo

Precis, det är din åsikt inte världens. Och det är min åsikt att du glömmer av att -alla- är olika. What is the problem?

2010-11-27 20:30
Konstigt
varför gråter du som en feminist? han frågar ju efter seriösa tips, det är såna som dig man suckar åt.

Tja jag vet inte, kanske för att jag ÄR feminist? Frågan är väl snarare varför du använder feminist som ett skällsord?!

Och allvarligt, behöver jag verkligen förklara vad jag tycker är det tröttsamma och meningslösa i "vad jag ska jag köpa för present"-trådar?
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX

2010-11-27 21:26
När jag är borta och du saknar mig är den här kalasbra
det är en tjugofem centimeters roterande Spoilermassagestav

varsågod.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Producent

2010-11-27 23:49
bountyboo, slå upp ordet gråta. sen tar du det som en liknelse. kanske är bättre att ta upp... "slå upp ordet liknelse"
Toastare

2010-11-28 00:25
La_Latina, förstår inte vad du tar åt dig.. du kom med dina tips, jag kom med mina?

2010-11-28 01:27
Bountyboo

Det är stor skillnad mellan att "ta åt sig" av något du skriver och att endast skriva till dig "Alla är olika, det glömmer DU lätt" - denna mening innehåller även ett konstaterande som faktiskt är sant och är alltså ej enbart åsiktsbaserad. Dock är "Det glömmer du lätt", en personlig reflektion.

Jag reagerade på din ton i "Att bedyra sin kärlek känns konstlat i en present.. det är nått man säger direkt från hjärtat, inte planerar." Har lite svårt för din attityd i de flesta trådar du besöker och jag ville bara svara på det du skrev, vilket jag också gjorde. Var detta något fel? Du svarade indirekt till moi när du tog min "present" som ett exempel, get my point? Måste man ha tagit åt sig för man svarar på någons påstående?

Rappare

2010-11-28 04:47
Haha, nu gråter feministerna för att dom inser att killarna bara kommer ge dom rakhyvlar... Huvva!
Wurrup?
Toastare

2010-11-28 14:04
La_Latina, ja för min åsikt är att det är konstlat och löjligt..

2010-11-28 15:11
Bountyboo

Du har redan fastställt din åsikt och ändå känner du ett behov av att uttrycka den igen? Sedan valde jag att skriva ett utförligt inlägg på din kommentar och du ger mig det där? Du är ju sanslös.

2010-11-28 17:15
Von-Simon
Så getost i present och så får man Statoila?
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-11-28 17:49
jag skulle bli glad av en ny serie eller figurin och bli mer eller mindre besviken och pissed över smink eller smycken, men är tösen en brudig hona kan ju smycken passa. dock avråder jag från hjärtformade smycken.
Toastare

2010-11-29 12:15
La_Latina, runt och runt.. jag är inte skyldig dig en diskussion, inte jag som stör mig. Det glömmer DU lätt.
Toastare

2010-11-29 12:16
Jag tar tillbaka det med hudvårdsprodukter, för jag hittade en adventskalender från Body Shop i olika valörer (den billigaste kostar 800kr och har innehåll för 1000kr) En sån hade jag velat ha. En present varje dag.

2010-11-29 13:16
Enligt Veckorevyns Hanna Arnhög vill flickvänner ha
-underkläder
-doftljus
-badolja
-geishakulor
-dildo

Enligt Cafés Emine Sander vill flickvänner ha
-blomvaser
-en trenchcoat
-smycken
-sneakers
-stilettklackar
-böcker

Jag vill ha
- dvdbox ( Modern Family/ The wire/ The Office)
- dj-utrustning
- krukväxter
- 800grams biffen på Texas Longhorn
- en ballongtur

2010-11-29 13:59
ge henne sexiga underkläder såklart
win win situation! BAAM