I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Aftonbladet, mörkläggning, cannabis.. Jay i idol?

Övrigt - Blandat

   

2010-11-19 18:21

Aftonbladet, mörkläggning, cannabis.. Jay i idol?

Rubrikerna om Jay Smith's cannabis bruk blev uppmärksammades snabbt här precis innan idol ska starta nu under fredag kvällen. Jag var ganska aktiv i afton-blaskans kommentators fält som fylls av både folk som misstycker med TV4 och folk som inte gör det.

Till en början så var det väldigt många 40+ som började med det vanliga 'men tänk på vilken signal det sänder åt barnen!! BARNEN!!' och jag ville bara strypa mig själv med bältet.. spyfärdig.

Wellwell, efter några minuter av jobbiga ungdomar som mig själv kom och röjde upp kommentators fältet med 'hade han tagit en öl hade du frågat vad nyhetsvärdet var någonstans' & liknande.

Efter väldigt många sådana kommentarer så försvinner helt plötsligt rutan var man kan kommentera, är det verkligen en sådan stor mörkläggning när det kommer till cannabis och folk som 'förespråkar' cannabis? Ser ingen annan anledning till varför dom annars stängde kommentators fältet.

& det irriterar mig så grymt och jag stör mig än mer på folk som säger att han skulle blivit avstängd för att rökt en spliff.. herreeeguuud fatta pressen han har på sig, jag hade fan rökt 10 om jag fick tag på det i hans situation.

Det värsta är ju att människorna som säger att detta sänder ett dåligt meddelande till BARNEN, BARNEN!!! (dramatiskt) troligtvis själva har gått och hämta upp en bag-in-a-box från systemet för att kröka med polarna eller framför TV'n ikväll.. Ändå har man mage nog att påstå att cannabis är problemet med vårat samhälle, nej.. Dom individerna är det, precis som vi män är problemet för kvinnors framgång..

Yes i said it..

Nä men seriöst, blev bara så jävla lack.. någon annan som stör sig enormt på den här skiten?

(Inlägget ändrat av Mabande 2010-11-21 13:44:35)

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker